-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
дизельне паливо (талони або скретч-картки (Україна)) - 130 000 л
дизельне паливо (талони або скретч-картки (Україна)) - 130 000 л
Завершена
3 472 560.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 362.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 362.80 UAH
Номер:
21432d29b3164a0f8c1b8366726d64fb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-12-01-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.12.2020 00:00
Період моніторингу:
01.12.2020 16:24 - 23.12.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.12.2020 Одеса № 439
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 01.12.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 01.12.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 01.12.2020 № 439
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
4. UA-2020-03-03-004762-a 03.03.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозиції встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених законом встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції після 19.04.2020, яка діє на момент проведення моніторингу процедури закупівлі).
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 грудня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020, яка діяла на момент оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Регіональної філії «Придніпровська залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 03.03.2020, зміни до тендерної документації, затверджені протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 09.04.2020, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІВАЙН ТОРГ» (далі – ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ВОГ КАРД» (далі – ТОВ «ВОГ КАРД»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 08.05.2020 № 0805205383852-1 щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ», протокол розгляду тендерних пропозицій від 08.05.2020 № 0805205383852-2 щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВОГ КАРД» на відповідність вимогам тендерної документації та Закону, визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «ВОГ КАРД» та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «ВОГ КАРД», повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 08.05.2020, укладений договір про закупівлю від 21.05.2020 № ПР/НХ-20360/НЮ, повідомлення про внесення змін до договору оприлюднене в електронній системі закупівель 28.05.2020, додаткову угоду від 28.05.2020 № № ПР/НХ-20360/НЮ-д-1 щодо узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг).
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВОГ КАРД», якого визначено переможцем процедури закупівлі (протокол розгляду тендерних пропозицій від 08.05.2020 № 0805205383852-2, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 08.05.2020), у той час, коли його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Так, відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема з:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника умовам в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, згідно переліку документів, що викладені в ДОДАТКУ №3 тендерної документації.
Та відповідно до пункту 4 Додатку 3 до тендерної документації Замовником встановлену наступну вимогу щодо підтвердження стосунків учасника з виробником:
Якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, завірені учасником, які підтверджують стосунки із виробником:
- договір з виробником;
- або сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера;
- або лист виробника про представництво його інтересів учасником;
- або, для іноземного виробника інформаційну довідку від учасника в довільній формі, що містить інформацію щодо: найменування виробника(ів) продукції, міста та країни походження товару; інформація щодо наявності договірних відносин або про представництво виробника.
Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції.
При цьому, учасником ТОВ «ВОГ КАРД» в складі тендерної пропозиції надано інформацію та документи, згідно з якими вбачається, що учасник ТОВ «ВОГ КАРД» пропонує до постачання товар виробництва ВАТ «Мозирський нафтопереробний завод» Республіка Білорусь.
Однак, в складі тендерної пропозиції ТОВ «ВОГ КАРД» відсутні будь-які інформація та документи від виробника, які б підтверджували наявність взаємовідносин між виробником та учасником, або інформаційна довідка від учасника в довільній формі, що містить інформацію щодо наявності договірних відносин або про представництво виробника.
Отже, учасником ТОВ «ВОГ КАРД» не надано в складі тендерної пропозиції документів які підтверджують стосунки із виробником, а саме не надано ані договору з виробником, ані сертифікату дистриб’ютора, представника, дилера, ані листа виробника про представництво його інтересів учасником, ані для іноземного виробника інформаційну довідку від учасника в довільній формі, що містить інформацію щодо: найменування виробника(ів) продукції, міста та країни походження товару; інформацію щодо наявності договірних відносин або про представництво виробника, що не відповідає вимогам пункту 4 Додатку 3 до тендерної документації.
Таким чином, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВОГ КАРД» у той час, коли його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених законом встановлено наступне.
Під час проведення моніторингу процедури закупівлі Південним офісом Держаудитслужби 10.12.2020 через електронну систему закупівель надано запит Замовнику про надання пояснень щодо виявленого порушення.
При цьому, відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції після 19.04.2020, яка діє на момент проведення моніторингу процедури закупівлі) Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Отже, кінцевим терміном надання Замовником відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівель на запит Південного офісу Держаудитслужби від 10.12.2020 протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту є 15.12.2020.
Станом на 18.12.2020 Замовником не надано відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівель на запит Південного офісу Держаудитслужби від 10.12.2020 протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту, що є порушенням частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції після 19.04.2020, яка діє на момент проведення моніторингу процедури закупівлі).
Період усунення порушень:
21.12.2020 10:17 - 07.01.2021 00:00
Дата публікації висновку:
21.12.2020 10:17
Оскарження висновку в суді
Опис:
Зареєстровано: 09.04.2021.Оприлюднено:12.04.2021 Справа № 160/2922/21
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
08 квітня 2021 рокуСправа №160/2922/21
Суддя Дніпропетровського окружного адміністративного суду Ніколайчук С.В., перевіривши матеріали позовної заяви акціонерного товариства «Українська залізниця» (вул. Єжи Гедройца, 5 м. Київ, 03680, код ЄДРПОУ 40075815) до південного офіс Держаудислужба (65012, м.Одеська обл, м. Одеса, вул. Канатна, 83, код ЄДРПОУ 40477150) про визнання протиправним та скасування висновку,-
ВСТАНОВИВ:
26 лютого 2021 року заяви акціонерного товариства «Українська залізниця» звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з позовною заявою південного офіс Держаудислужба, в якій просить визнати протиправними та скасувати висновок Південного офісу Держаудислужба від 23.12.2020 року про результати моніторингу закупівлі № UA -2020-03-03-004762-а.
Адміністративний позов не відповідав вимогам ст.ст. 160-161 Кодексу адміністративного судочинства України, тому ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду 05 березня 2021 року був залишений без руху, з наданням строку для усунення недоліків.
На виконання умов Дніпропетровського окружного адміністративного суду 05 березня 2021 року позивачем усунуто недоліки позовної заяви у строк, встановлений судом.
Позовна заява відповідає вимогам, встановленим статтями 160-161 Кодексу адміністративного судочинства України, справа підсудна Дніпропетровському окружному адміністративному суду, підстави для залишення її без руху, повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження у справі, визначених статтями 169-170 Кодексу адміністративного судочинства України, відсутні.
Частиною 1 статті 12 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що адміністративне судочинство здійснюється за правилами, передбаченими цим Кодексом, у порядку позовного провадження (загального або спрощеного).
Відповідно до ч.2 ст.12 Кодексу адміністративного судочинства України, спрощене позовне провадження призначене для розгляду справ незначної складності та інших справ, для яких пріоритетним є швидке вирішення справи.
Враховуючи п. 20 ч.1 ст. 4 Кодексу адміністративного судочинства України, проаналізувавши характер спірних правовідносин, предмет доказування та склад учасників тощо, суд дійшов висновку, що дана адміністративна справа є незначної складності (малозначна справа) та не вимагає проведення підготовчого провадження та (або) судового засідання для повного та всебічного встановлення її обставин.
Частиною 5 статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше.
З наведеного, суд зробив висновок, що дана справа не відноситься за своїм змістом до встановленого переліку справ передбачених ч.4 ст.12 Кодексу адміністративного судочинства України, є незначної складності та підлягає вирішенню за правилами спрощеного позовного провадження згідно до ч.6 ст.12, ч.2, ч. 3 ст. 257 Кодексу адміністративного судочинства України.
Керуючись статтями 4, 12, 171, 257, 260, 262, КАС України, суддя,-
УХВАЛИВ:
Відкрити провадження в адміністративній справі № 160/2922/21
Справа розглядатиметься суддею Ніколайчук С.В. одноособово в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін та проведення судового засідання, за наявними у справі матеріалами.
Запропонувати відповідачу у разі невизнання адміністративного позову протягом п`ятнадцяти днів з моменту отримання (вручення) копії цієї ухвали, надати відзив на позовну заяву (відзив) і всі письмові та електронні докази (які можливо доставити до суду), висновки експертів і заяви свідків, що підтверджують заперечення проти позову разом із доказами, що підтверджують надіслання (надання) копії відзиву і доданих до нього документів іншим учасникам справи.
Роз`яснити відповідачу, що відзив на позовну заяву повинен відповідати вимогам частин другої-четвертої статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України.
Позивач має право подати до суду відповідь на відзив протягом п`яти днів, з дня його отримання, а відповідач - заперечення протягом п`яти днів, з дня отримання відповіді.
Копію цієї ухвали направити учасникам справи.
Особи, які беруть участь у справі, або їх представники допускаються до участі у судовому засіданні при наявності документа, що посвідчує особу кожного, та документа, що засвідчує повноваження їх представників.
Інформацію щодо розгляду даної справи її учасники можуть отримати в мережі Інтернет за веб-адресою сторінки на офіційному веб-порталі судової влади України - http://adm.dp.court.gov.ua.
Ухвала окремо від рішення суду оскарженню не підлягає.
Суддя С.В. Ніколайчук
Дата публікації:
13.04.2021 15:49
Дата відкриття провадження:
12.04.2021 00:00
Номер відкриття провадження:
№ 160/2922/21
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Стосовно процедури закупівлі UA-2020-03-03-004762-a ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти (дизельне паливо (талони або скретч-картки (Україна)) очікуваною вартістю 3 472 560,00 грн ( далі – ЗАКУПІВЛЯ) повідомляю таке.
Відповідно до змісту документів, представлених у складі пропозиції ТОВ «Вог Кард», виробником товару є ВАТ «Мозирський нафтопереробний завод».
Таким чином, має місце зв’язок між безпосереднім виробником та постачальником через так званий «ланцюг» дилерів та субдилерів. За інформацією, що розміщена у вільному доступі на власному офіційному сайті ВАТ «Мозирський нафтопереробний завод» - виробника продукції (https:mnpz.by/partners/), реалізація нафтопродуктів виробництва ВАТ "Мозирський НПЗ" на експорт здійснюється на конкурсній основі через ЗАТ «Білоруська нафтова компанія» ( БНК). Разом з тим, за інформацією, що розміщена у вільному доступі на власному офіційному сайті ЗАТ «Білоруська нафтова компанія ( www.bnk.by/company/wiew/reprezent), Товариство з обмеженою відповідальністю «БНК-УКРАЇНА» визначено, як дочірня компанія ЗАТ «Білоруська нафтова компанія» і є провідним імпортером нафтопродуктів виробництва білоруських нафтопереробних заводів, що здійснює свою діяльність на ринку України з 2010 року. Засновниками ТОВ «БНК-УКРАЇНА» є ЗАТ «Білоруська нафтова компанія» і РУП «Виробниче Об’єднання «Белоруснефть». В свою чергу, у тендерній пропозиції ТОВ «Вог Трейд» міститься копія договору ТОВ «БНК-УКРАЇНА» з ТОВ «ВОГ ТРЕЙД РЕСУРС», а також кінцевою ланкою у ланцюгу виробник-постачальник представлено копію договору ТОВ «ВОГ ТРЕЙД РЕСУРС» з ТОВ «Вог Кард» . З огляду на зазначене, через так званий «ланцюг» дилерів та субдилерів прослідковується наявність зв’язку між безпосереднім виробником та постачальником продукції.
Голова тендерного комітету О.О.Левченко
Дата публікації звіту:
22.12.2020 14:24
Запити/Пояснення
Номер:
c6f6d1efea5c428199b468bed76ca408
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
10.12.2020 16:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.12.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти (дизельне паливо (талони або скретч-картки (Україна)) - 130 000 л), (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-03-004762-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ВОГ КАРД» умовам тендерної документації (протокол розгляду тендерних пропозицій від 08.05.2020 № 0805205383852-2) у той час, коли учасником ТОВ «ВОГ КАРД» не надано у складі тендерної пропозиції сканованих копій документів, завірених учасником, які підтверджують стосунки з виробником, а саме не надано: ані договору з виробником, ані сертифікату дистриб’ютора, представника, дилера, ані листа виробника про представництво його інтересів учасником, ані для іноземного виробника – інформаційної довідки від учасника в довільній формі, що містить інформацію щодо: найменування виробника(ів) продукції, міста та країни походження товару; інформацію щодо наявності договірних відносин або про представництво виробника (вимога Замовника відповідно до пункту 4 Додатку 3 до тендерної документації).
При цьому згідно наявної у складі тендерної пропозиції інформації та документів учасником ТОВ «ВОГ КАРД» запропоновано до постачання товар виробництва ВАТ «Мозирський нафтопереробний завод» Республіка Білорусь, але у складі тендерної пропозиції відсутня будь-яка інформація щодо підтвердження наявності договірних відносин або про представництво виробника з боку учасника
ТОВ «ВОГ КАРД».
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.