-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби за кодом CPV за ДК 021:2015 – 15810000-9 (Хлібобулочні вироби (хліб «Переяславський Новий» череневий, хліб обідній формовий, батон нарізний вищого гатунку))
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби за кодом CPV за ДК 021:2015 – 15810000-9 (Хлібобулочні вироби (хліб «Переяславський Новий» череневий, хліб обідній формовий, батон нарізний вищого гатунку)) для забезпечення харчування дітей в закладах дошкільної освіти
Завершена
477 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 389.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 389.00 UAH
Номер:
a1c41c127afc4a1a8e621952894e42c0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-01-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.04.2020 00:00
Період моніторингу:
01.04.2020 14:41 - 23.04.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.04.2020
№ 20
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.04.2020 № 20.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2020-03-02-004765-a від 02.03.2020 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації законодавству установлено, що тендерна документація не відповідає нормам пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель розгляду та оцінки тендерної пропозиції встановлено, що Замовник на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 визнав переможцем тендерну пропозицію учасника, яка не відповідала умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону № 922.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 31.03.2020 № 147 відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 квітня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації Відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради (далі – Замовник) законодавству у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «Твій хліб», протокол про визначення переможця закупівлі, повідомлення про намір укласти договір від 19.03.2020 року та договір про закупівлю від 31.03.2020 № 147 та пояснення Замовника від 14.04.2020 року з наданими до нього документами.
Пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), встановлено імперативну умову, що тендерна документація, зокрема має містити вимоги встановлені статтею 17 цього Закону.
Однак, за результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить вимоги, встановлені пунктами 1 та 7 частини 1 статті 17 Закону № 922.
За результатами аналізу встановлено, що відповідно до пункту 1 Додатку №1 тендерної документації, від учасників у складі тендерної пропозиції, зокрема імперативно вимагалась довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій вказати найменування обладнання, його кількість, власне чи орендоване, чи знаходиться в користуванні (довідка повинна стосуватись предмета закупівлі).
Проте, аналізом встановлено, що в наданій у складі тендерної пропозиції переможця ТОВ «Твій хліб» довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази відсутня інформація щодо кількості обладнання, що не відповідає умовам пункту 1 Додатку № 1 тендерної документації та не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону № 922.
Слід також, зазначити, що відповідно до пояснення Замовника від 14.04.2020 року та доданого до нього протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 19.03.2020 року № 67, вказане порушення в ході розгляду тендерного пропозиції переможця тендерним комітетом Замовника не відносилось до формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення пропозиції.
Отже, Замовник за результатами процедури закупівель на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 визнав переможцем тендерні пропозиції ТОВ «Твій хліб» і уклав договір про закупівлю від 31.03.2020 № 147.
Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзаців 3 частини 1 статті 31 Закону № 922 визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги.
Період усунення порушень:
15.04.2020 18:47 - 30.04.2020 00:00
Дата публікації висновку:
15.04.2020 18:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовник прийняв рішення розірвати договір про закупівлю від 31.03.2020 № 147 за згодою учасника (закупівля не здійснювалась) та відмінити торги відповідно до вимог абзацу 2 частини 1 статті 31 Закону № 922 - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Дата публікації звіту:
17.04.2020 14:37
Запити/Пояснення
Номер:
e556ad80257f45148abdf07db9dde101
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.04.2020 14:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.04.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-02-004765-a) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 4. ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Твій хліб» на відповідність тендерній документації Відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7adaca4e771d44d9a996b171513c438a
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
14.04.2020 15:30
Опис:
Про факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "Твій хліб" на відповідність тендерній документації замовника