-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція спортивного майданчика з створенням поля зі штучним покриттям Біловодської гімназії за адресою: вул.Біловодська,148А смт.Біловодськ Біловодського району Луганської області
Завершена
5 658 081.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 291.41 UAH
мін. крок: 0.5% або 28 291.41 UAH
Номер:
1db7f1de8c9c49b481e0026663d7afa5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-21-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.04.2020 00:00
Період моніторингу:
21.04.2020 11:28 - 14.05.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.04.2020 № 26
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 21.04.2020 № 26
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-03-02-000067-b 02.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону № 922.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, укладання договору – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, визначення переможця, укладання договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Відділу освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради Біловодського району Луганської області (далі – Замовник) затверджену рішенням тендерного комітету від 10.02.2020 р. (протокол № 39), тендерну пропозицію ТОВ «ІНВЕСТЕНЕРГОБУДСЕРВІС», протокол Замовника від 25.03.2020 № 55, повідомлення про намір укласти договір, договір від 06.04.2020 за № 250.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник на вимогу ТОВ «Домінант Траст Сервіс» щодо скасування рішення тендерного комітету за протоколом № 53 від 24.03.2020р, оприлюдненого в електронній системі закупівель 27.03.2020, у п’ятиденний термін не надав відповіді, чим не дотримав вимог частини третьої статті 30 Закону № 922.
Крім того, пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що скановані документи повинні бути розбірливими та читабельними. Проте, ТОВ «ІНВЕСТЕНЕРГОБУДСЕРВІС» у складі своєї тендерної пропозиції надано файл у форматі PDF (Portable Document Format) в якому розміщені скан-копії відповідних документів, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку працівників робітничих професій, які будуть залучатися до виконання робіт (які вказані в таблиці), які є нерозбірливими та нечитабельними, що не відповідає умовам тендерної документації.
Також за результатами моніторингу встановлено, що додатком 6 до тендерної документації визначено, що склад працівників та їх професії повинні відповідати відомостям про обладнання яке використовується для виконання робіт та обсягу робіт. Проте, ТОВ «ІНВЕСТЕНЕРГОБУДСЕРВІС» у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку від 10.03.2020 № 20 про наявність у Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, яка містить 8 одиниць техніки та довідку від 10.03.2020 № 21 про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка містить 2 працівника за спеціальністю – машиніст, що не відповідає умовам додатку 6 до тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене пропозиція учасника ТОВ «ІНВЕСТЕНЕРГОБУДСЕРВІС» не відповідає умовам тендерної документації, а відтак підлягала відхиленню на підставі пункту 4 ч.1 статті 30 Закону № 922. Однак, на порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію ТОВ «ІНВЕСТЕНЕРГОБУДСЕРВІС» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, та уклав з ним договір від 06.04.2020 за № 250, на загальну суму 5 637 404,40 гривень.
Період усунення порушень:
21.04.2020 16:15 - 07.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
21.04.2020 16:15