• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція спортивного майданчика з створенням поля зі штучним покриттям Біловодської гімназії за адресою: вул.Біловодська,148А смт.Біловодськ Біловодського району Луганської області

Завершена

5 658 081.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 291.41 UAH
Номер: 1db7f1de8c9c49b481e0026663d7afa5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-21-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.04.2020 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 21.04.2020 11:28 - 14.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.04.2020 № 26 Сєвєродонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 21.04.2020 № 26 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2020-03-02-000067-b 02.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Адреса: Ukraine, Луганська, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Луганська обл.), +38 (0 99) 297-09-57, ribalkoanton@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону № 922. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, укладання договору – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, визначення переможця, укладання договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Відділу освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради Біловодського району Луганської області (далі – Замовник) затверджену рішенням тендерного комітету від 10.02.2020 р. (протокол № 39), тендерну пропозицію ТОВ «ІНВЕСТЕНЕРГОБУДСЕРВІС», протокол Замовника від 25.03.2020 № 55, повідомлення про намір укласти договір, договір від 06.04.2020 за № 250. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник на вимогу ТОВ «Домінант Траст Сервіс» щодо скасування рішення тендерного комітету за протоколом № 53 від 24.03.2020р, оприлюдненого в електронній системі закупівель 27.03.2020, у п’ятиденний термін не надав відповіді, чим не дотримав вимог частини третьої статті 30 Закону № 922. Крім того, пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що скановані документи повинні бути розбірливими та читабельними. Проте, ТОВ «ІНВЕСТЕНЕРГОБУДСЕРВІС» у складі своєї тендерної пропозиції надано файл у форматі PDF (Portable Document Format) в якому розміщені скан-копії відповідних документів, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку працівників робітничих професій, які будуть залучатися до виконання робіт (які вказані в таблиці), які є нерозбірливими та нечитабельними, що не відповідає умовам тендерної документації. Також за результатами моніторингу встановлено, що додатком 6 до тендерної документації визначено, що склад працівників та їх професії повинні відповідати відомостям про обладнання яке використовується для виконання робіт та обсягу робіт. Проте, ТОВ «ІНВЕСТЕНЕРГОБУДСЕРВІС» у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку від 10.03.2020 № 20 про наявність у Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, яка містить 8 одиниць техніки та довідку від 10.03.2020 № 21 про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка містить 2 працівника за спеціальністю – машиніст, що не відповідає умовам додатку 6 до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене пропозиція учасника ТОВ «ІНВЕСТЕНЕРГОБУДСЕРВІС» не відповідає умовам тендерної документації, а відтак підлягала відхиленню на підставі пункту 4 ч.1 статті 30 Закону № 922. Однак, на порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію ТОВ «ІНВЕСТЕНЕРГОБУДСЕРВІС» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, та уклав з ним договір від 06.04.2020 за № 250, на загальну суму 5 637 404,40 гривень.
Період усунення порушень: 21.04.2020 16:15 - 07.05.2020 00:00
Дата публікації висновку: 21.04.2020 16:15