-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Молочні продукти різні
Завершена
276 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 400.00 UAH
Номер:
436e3f63ae6e439d96ac539d7035a0e4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-02-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.06.2020 00:00
Період моніторингу:
02.06.2020 15:57 - 24.06.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.06.2020 №30
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 02.06.2020 №30
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3. UA-2020-03-02-00001-b 02.03.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пунктів 9,13 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства в частині розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимоги пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік комунального некомерційного підприємства «Вінницьке обласне спеціалізоване територіальне медичне об’єднання «Фтизіатрія» Вінницької обласної ради» (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозиції ТОВ «Деражнянський молочний завод», ФОП «Франчук Любов Василівна», повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 15 квітня 2020 року №108 та пояснення від 12 червня 2020 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що замовником на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації не відображено інформацію щодо врахування податку на додану вартість при визначенні ціни тендерної пропозиції.
Також, встановлено, що на порушення пункту 13 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Крім того, за результатами моніторингу закупівлі установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Деражнянський молочний завод», якого визначено переможцем торгів (протокол засідання тендерного комітету від 15 квітня 2020 року №52), установленим вимогам тендерної документації замовника, в частині ненадання:
- копій декларації виробника на закваску; експертних висновків, що підтверджують відповідність у товарі (закваска) токсичних елементів і мікотоксинів, антибіотиків, пестицидів і радіонуклідів; протоколів, що підтверджують відсутність ГМО на закваску, або листа-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначається законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання вищезазначених документів (підпункти 6,7,8 пункту 4 Додатку №2, пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
- гарантійного листа виробника, яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені замовником по цих торгах (підпункт 12 пункту 4 Додатку №2 тендерної документації).
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, на порушення вимоги пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Деражнянський молочний завод», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та уклав з ним договір від 15 квітня 2020 року №108.
Період усунення порушень:
19.06.2020 15:40 - 04.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
19.06.2020 15:40
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунено. Укладено додаткову угоду про розірвання договора на закупівлю молочні продукти різні.
Дата публікації звіту:
26.06.2020 15:17
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
Дата публікації:
03.07.2020 15:08
Запити/Пояснення
Номер:
2ff5055893504fc1ba83c92b3daf269f
Назва:
запит про надання пояснення
Дата опублікування:
09.06.2020 17:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.06.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі молочних продуктів різних (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-03-02-000001-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Чому тендерна документація не містить інформації про врахування податку на додану вартість при описі методики оцінки за критерієм «ціна» (пункт 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції»)?
2. Яким чином учасник ТОВ «Деражнянський молочний завод», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 27 березня 2020 року №52), обрано переможцем, виконав вимоги:
- пункту 4 Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам» тендерної документації в частині надання копії сертифікатів відповідності та/або декларації виробника (для закваски), копії експертних висновків, що підтверджують відповідність у товарів токсичних елементів і мікотоксинів, антибіотиків, пестицидів і радіонуклідів (для закваски), копії протоколів, що підтверджують відсутність ГМО (для закваски) та гарантійного листа виробника, яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені замовником по цих торгах?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
4d20e4cbd2764c73bf6a609c55193b5d
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
12.06.2020 23:40
Опис:
Комунальне некомерційне підприємство «Вінницьке обласне спеціалізоване територіальне медичне об’єднання «Фтизіатрія» Вінницької обласної Ради» розглянувши Ваш запит «Про початок моніторингу закупівель» згідно наказу від 02.06.2020 №30 та надає пояснення щодо закупівлі молочних продуктів різних (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-03-02-000001-b) а саме: 1. Чому тендерна документація не містить інформації про врахування податку на додану вартість при описі методики оцінки за критерієм «ціна» (пункт 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції»)?
2. Яким чином учасник ТОВ «Деражнянський молочний завод», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 27 березня 2020 року №52), обрано переможцем, виконав вимоги: - пункту 4 Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам» тендерної документації в частині надання копії сертифікатів відповідності та/або декларації виробника (для закваски), копії експертних висновків, що підтверджують відповідність у товарів токсичних елементів і мікотоксинів, антибіотиків, пестицидів і радіонуклідів (для закваски), копії протоколів, що підтверджують відсутність ГМО (для закваски) та гарантійного листа виробника, яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені замовником по цих торгах?
1. Комунальним некомерційним підприємством «Вінницьке обласне спеціалізоване територіальне медичне об’єднання «Фтизіатрія» Вінницької обласної Ради» оголошено про проведення процедури відкритих торгів , в якому зазначено очікувану вартість закупівлі з включенням податку на додану вартість. Податок на додану вартість (ПДВ) – це непрямий податок, який входить в ціну товарів (робіт, послуг) та сплачується покупцем, але його облік та перерахування до державного бюджету здійснює продавець. Розміри ставок податку визначає Податковий кодекс України. Відповідно до частини 2 пункту 9 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, у тому числі перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм «ціна» повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (далі – ПДВ). Виходячи з основних принципів здійснення закупівель (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»), а саме недискримінацію учасників та створення рівних умов для всіх потенційних учасників: як платників так і неплатників ПДВ, КНП «ВОСТМО «Фтизіатрія» ВОР» при оголошенні торгів на закупівлю м’яса, визначив у тендерній документації вимогу, що оцінка тендерних пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм «Ціна». КНП «ВОСТМО «Фтизіатрія» ВОР» як замовник не є платником податку на додану вартість, тобто відповідно до Податкового кодексу України не включає суму податку в податковий кредит і таким чином, не компенсує різницю в пропозиціях між постачальниками - платниками і неплатниками ПДВ. За результатами електронного аукціону КНП «ВОСТМО «Фтизіатрія» ВОР» обирає найнижчу пропозицію, і не перераховує ціну пропозиції, подану через електронну систему і оцінену електронною системою, яка не розпізнає приписи з/без ПДВ, а рахує тільки цифри, надані учасниками. Враховуючи викладене, КНП «ВОСТМО «Фтизіатрія» ВОР» , з метою максимальної економії та ефективності використання бюджетних коштів та забезпечення рівних умов, що виключають дискримінацію всіх учасників, - не тільки неплатників ПДВ, а й тих хто є платником зазначеного податку, встановив у тендерній документації вимогу щодо здійснення оцінки пропозицій на рівних умовах.
2. Для підтвердження вимоги передбаченої пунктом 4 Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам» тендерної документації в частині надання копії сертифікатів відповідності та/або декларації виробника (для закваски), копії експертних висновків, що підтверджують відповідність у товарів токсичних елементів і мікотоксинів, антибіотиків, пестицидів і радіонуклідів (для закваски), копії протоколів, що підтверджують відсутність ГМО (для закваски) та гарантійного листа виробника, яким підтверджуються можливість поставки товару, учасник процедури закупівлі виконав дану вимогу Замовника тендерної документації, надавши в складі тендерної пропозиції шляхом завантаження довідку про термін придатності 90%, яка містить гарантійний лист. Тендерна пропозиція учасника також містить технічне завдання в якому учасник закупівлі гарантує виконання вимог замовника, в тому числі і в частині кількості, строків придатності, термінів поставки по цих торгах.
Окрім того хочемо зазначити про те, що даний продукт не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, що пояснює відсутність копій перерахованих вище документів.
Однак звертаємо увагу на наявність пояснювальної записки від виробника (для закваски) з описом якісних та функціональних характеристик товару.
Тому, на нашу думку, вимоги тендерної документації в цій частині повністю дотримані ТОВ «Деражнянський молочний завод».