-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт на об‘єкті: «Гора Чернеча» на території РЛП «Знесіння» м.Львів
Торги відмінено
307 176.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 614.35 UAH
мін. крок: 0.2% або 614.35 UAH
Номер:
25e9260412eb49f3a11f9255f9ab5010
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-03-13-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.03.2020 00:00
Період моніторингу:
13.03.2020 16:27 - 04.04.2020 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.03.2020 № 49
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.03.2020 № 49.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-02-28-003314-a 28.02.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, та накладення електронного цифрового підпису на них встановлено порушення вимог пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку № 490.
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, передбачених частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Регіонального ландшафтного парку "Знесіння" (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника.
Частиною 1 статті 10 Закону визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю.
Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 18.03.2016 № 477 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 447/28577), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом її внесення та заповнення в електронному вигляді через автоматизоване робоче місце замовника.
При цьому пунктом 2 наказу Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 (далі – Наказ Мінекономрозвитку №490) встановлено, що після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, шляхом внесення у відповідні поля наявної інформації в електронній системі закупівель, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
Відповідно до статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Однак, за результатами проведеного моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку № 490 при оприлюдненні в електронній системі закупівель оголошення про закупівлю не накладено кваліфікованого електронного підпису посадової особи Замовника.
Отже, ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював індикатор ризиків RISK 1-3_1 (Відсутність накладеного замовником електронного цифрового підпису на документах, що підлягають оприлюдненню), – підтвердилась.
Проведеним аналізом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону у Додатку № 2 до тендерної документації не зазначено про необхідність подання учасниками інформації в довільній формі на підтвердження відсутності підстав, передбачених у пунктах 3, 8, 9 частини 1 статті 17 Закону, та не вказано способу подання учасниками такої інформації.
Водночас, на порушення норм частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, у Додатку № 3 до тендерної документації для переможця торгів (юридичної особи) встановлено вимогу щодо подання інформації в довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення в той час, як така інформація на час проведення торгів містилася у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого був вільним.
Частиною 1 статті 31 Закону визначено підстави відміни замовником торгів, зокрема, до таких підстав віднесено неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень:
18.03.2020 15:31 - 02.04.2020 01:00
Дата публікації висновку:
18.03.2020 15:31
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовник Регіональний ландшафтний парк "Знесіння" повідомляє наступне:
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що були виявлені відповідно до висновку від 18.03.2020 р. не можуть бути усунуті замовником, оскільки закупівля UA-2020-02-28-003314-a з предметом "Поточний ремонт на об‘єкті: «Гора Чернеча» на території РЛП «Знесіння» м.Львів" перебуває вже на стадії де надано строк для оскарження результатів торгів.
Врховуючи наведене та на виконання зобов 'язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, встановлених висновком Західного офісу Держаудитслужби від 18.03.2020 року, тендерний комітет Регіонального ландшафтного парку "Знесіння" прийняв рішення про відміну торгів у зв' язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель відповідно до п.2 ч.1 ст 31 ЗУ "Про публічні закупівлі". Замовник РЛП "Знесіння" врахує дані порушення для запобігання їх виникнення у майбутньому.
Дата публікації звіту:
25.03.2020 12:48
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- documentsForm: Так
Опис:
Замовником торги відмінено в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Дата публікації:
06.08.2020 15:53