-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Електрична енергія (Постачання електричної енергії)
Завершена
41 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 205 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 205 000.00 UAH
Номер:
d92e20e203b54dc08c7eae29a387537e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-12-14-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.12.2020 00:00
Період моніторингу:
14.12.2020 15:50 - 07.01.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.12.2020 № 248
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 та на виконання доручення Держаудитслужби від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020, № 003100-18/4942-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 14.12.2020 № 248
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-02-28-000499-b, 28.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; розгляду тендерних пропозицій; дотримання законодавства при укладенні договору про закупівлю та внесення змін до нього - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 січня 2021 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; розгляду тендерних пропозицій; дотримання законодавства при укладенні договору про закупівлю та внесення змін до нього.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Геніченського міжрайонного управління водного господарства (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Замовника (протокол від 28.02.2020 № 36) (зі змінами); тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Херсонська обласна енергопостачальна компанія», товариства з обмеженою відповідальністю «Енерго Збут Транс», товариства з обмеженою відповідальністю «Павер Інжирінг», товариства з обмеженою відповідальністю «ЕК «Енолл»; протокол розгляду тендерних пропозицій; протокол від 29.04.2020 № 141; повідомлення про намір укласти договір; договір від 20.05.2020 № 10-12/11; звіт про результати проведення процедури закупівлі; повідомлення про внесення змін до договору відповідно до додаткової угоди від 16.06.2020 № 1; повідомлення про внесення змін до договору відповідно до додаткової угоди від 24.06.2020 № 2; повідомлення про внесення змін до договору відповідно до додаткової угоди від 06.07.2020 № 3; повідомлення про внесення змін до договору відповідно до додаткової угоди від 07.08.2020 № 4; повідомлення про внесення змін до договору відповідно до додаткової угоди від 18.09.2020 № 5; повідомлення про внесення змін до договору відповідно до додаткової угоди від 18.09.2020 № 6; повідомлення про внесення змін до договору відповідно до додаткової угоди від 29.10.2020 № 7; звіт про виконання договору про закупівлю від 02.01.2021; пояснення Замовника, оприлюднене на веб порталі Уповноваженого органу 21.12.2020.
Період усунення порушень:
04.01.2021 16:17 - 12.01.2021 00:00
Дата публікації висновку:
04.01.2021 16:17
Запити/Пояснення
Номер:
6e6bba1afd0946519464498a9328e39f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.12.2020 14:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.12.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Електрична енергія» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-28-000499-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
- відповідно до пункту 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, що затверджена рішенням тендерного комітету (протокол від 28.02.2020 № 36) (зі змінами) Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору забезпечення виконання договору про закупівлю в розмірі 5% вартості договору у формі банківської гарантії зі строком дії до повного виконання умов договору. Просимо повідомити, чи була дотримана вищезазначена вимога ТОВ «Херсонська обласна енергопостачальна компанія» (з наданням підтверджуючих документів)?
- просимо надати підтвердні документи щодо коливання ціни товару на ринку, що стали підставою для укладання додаткових угод від 24.06.2020 № 2, від 18.09.2020 № 5 до договору від 20.05.2020 № 10-12/11 та внесення зміни щодо планової ціни електричної енергії за 1 кВт год.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.
Номер:
171aff871a954d54a49151abc553f8dd
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
21.12.2020 15:09
Опис:
Тендерний комітет розглянув запит і вирішив надати відповідь наступного змісту: відповідно до пункту 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» учасник-переможець (ТОВ «Херсонська обласна енергопостачальна компанія») надав банківську гарантію забезпечення виконання зобов’язань від 15 травня 2020 року №0QO205426/HR. Сканкопії банківської гарантії від 15 травня 2020 року №0QO205426/HR, довіреності на підписанта, банківської ліцензії від 19 березня 2018 року №66 додаються; Підставою для укладання додаткової угоди від 24 червня 2020 року №2 стали коливання ціни електричної енергії на ринку «на добу наперед»(РДН) України, що підтверджується відповідним висновком Херсонської торгово-промислової палати від 10 червня 2020 року №Вэ-206, а також відповідними листами-зверненнями товариства з обмеженою відповідальністю «Херсонська обласна енергопостачальна компанія» до Генічеського міжрайонного управління водного господарства від 03.06.2020р. №006402 і від 17.06.2020р. №006742. Сканкопія експертного висновку Херсонської торгово-промислової палати від 16 червня 2020 року № Вэ-206, а також сканкопії листів-звернень товариства з обмеженою відповідальністю «Херсонська обласна енергопостачальна компанія» від 03.06.2020р. №006402 і від 17.06.2020р. №006742 додаються; Підставою для укладання додаткової угоди від 18 вересня 2020 року №5 до договору від 20.05.2020 №10-12/11 про постачання електричної енергії споживачу є набрання чинності з 01.08.2020 року постанови НКРЕКП від 11.07.2020 року №1329 «Про внесення змін до постанови НКРЕКП від 10.12.2019 року №2668» щодо зміни тарифу на послуги з передачі електричної енергії, а також відповідними листом-повідомленням товариства з обмеженою відповідальністю «Херсонська обласна енергопостачальна компанія» до Генічеського міжрайонного управління водного господарства вхідний від 13.07.2020р. №3/333 та листом-зверненням від 09.09.2020р. №0010182. Сканкопії листів товариства з обмеженою відповідальністю «Херсонська обласна енергопостачальна компанія» від 13.07.2020р. №3/333, від 09.09.2020р. №0010182 додаються.