• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Бітумна емульсія, мастика герметизуюча бітумно-еластомірна

Завершена

1 062 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 2 480.00 UAH
Номер: 76c432b6f4684950aa39868408d08810
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-05-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.05.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 06.05.2020 15:04 - 28.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 06.05.2020 № 71 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 06.05.2020 № 71 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 42 UA-2020-02-28-000322-b 28.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 200-26-99, detomaso@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог ч. 4 ст. 11 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності умов договору тендерній пропозиції переможця, своєчасності укладання договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 травня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (у редакції від 01.12.2019 року) (далі – Закон № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 17.02.2020 № 8/20 зі змінами (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ», ТОВ «ЗАВОД ОРЕОЛ – 1», ТОВ «ІЗОФАСТ Україна», ТОВ «АРСІ ГРУП», протокол розгляду тендерних пропозицій від 23.03.2020 № 23/2, від 24.04.2020 № 40/1 та від 24.04.2020 № 40/2, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.04.2020 № 6283-р/пк-пз та від 17.04.2020 № 7446-р/пк-пз, договір від 27.04.2020 № 53-04/20В, додаткову угоду від 27.04.2020 № 1, договір від 07.05.2020 № 63-05/20В, додаткову угоду від 07.05.2020 № 1. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що протоколи розгляду тендерних пропозицій від 23.03.2020 № 23/2 не підписані всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами з відображенням результатів поіменного голосування, з кожного питання, що є порушенням частини четвертої статті 11 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року.
Період усунення порушень: 18.05.2020 17:27 - 02.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 18.05.2020 17:27

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Просимо взяти до уваги дане пояснення, а також врахувати умови карнтину, як беззаперечний факт, що спричинив вимушену дію, яка призвела до оформлення протокольного рішення у вигляді електронного документу.
Дата публікації звіту: 21.05.2020 16:08