-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
акумулятори та акумуляторні батареї
акумулятори та акумуляторні батареї
Завершена
19 383 088.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 96 915.44 UAH
мін. крок: 0.5% або 96 915.44 UAH
Номер:
1879fc4c5bb84a809d8645a68a35d950
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-12-16-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.12.2020 00:00
Період моніторингу:
16.12.2020 16:11 - 13.01.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.12.2020 № 81
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 15.12.2020 № 81
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-02-28-000131-b 28.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору (укладання додаткових угод) та їх оприлюднення порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 січня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 08.02.2020) (далі – Закон), дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору (укладання додаткових угод) та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2020 рік, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 24.03.2020, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «АДС СЕВІС» (далі – ТОВ «АДС СЕВІС»), товариства з обмеженою відповідальністю «ГРЕЙТ ВЕСТ», протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення № 3612/89-20Т про намір укласти договір від 29.04.2020 № ЦЗВ-590/3612/0131-в, повідомлення про намір укласти договір, договір поставки від 14.05.2020 № ЦЗВ-07-01820-01, укладений між Замовником та ТОВ «АДС СЕРВІС» (далі – Договір), додаткова угода від 24.12.2020 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 05.01.2021.
За результатом моніторингу порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Період усунення порушень:
06.01.2021 14:49 - 14.01.2021 00:00
Дата публікації висновку:
06.01.2021 14:49
Запити/Пояснення
Номер:
79bdbf39cc584c099de3d0681e33a874
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
30.12.2020 14:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.01.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Акумулятори та акумуляторні батареї» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-28-000131-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1. При проведенні даної закупівлі 10.03.2020 оприлюднене звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації (далі - звернення). Роз'яснення на дане звернення оприлюднено Вами 24.03.2020.
Коли Вами було прийнято рішення про надання вищезазначеного роз'яснення та з якої причини роз'яснення надано з порушенням терміну, встановленого вимогами частини 1 статті 23 Закону або оприлюднено з порушенням вимог абзацу 3 частини 1 статті 10 Закону?
Слід зазначити, що Вами дотримано вимогу частини 2 статті 23 Закону в частині продовження строку для подання тендерних пропозицій в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів – після внесення змін до тендерної документації 24.03.2020, кінцевий строк подання тендерних пропозицій змінено Вами з 30.03.2020 на 02.04.2020.
Відповідно до вимог частини 2 статті 23 Закону у разі несвоєчасного надання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації строк надання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів.
2. З якою причини, в той час, як предметом даних торгів є акумулятори та акумуляторні батареї, Вами допущено до оцінки тендерну пропозицію учасника ТОВ «Грейт Сервіс», яким, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, установленому в тендерній документації відповідно до вимог частини 2 статті 16 Закону, - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, в складі тендерної пропозиції надано контракт від 28.03.2018 № 1 щодо постачання згідно з вантажними митними деклараціями стаканів паперових для одноразового використання та дерев'яних палок мішалок для кави
Пояснення (інформацію та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
9c6b7be0f980470bbf1bc56cc14aa055
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
05.01.2021 15:33
Опис:
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 30.12.2020 (14:36:48), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі товару «Акумулятори та акумуляторні батареї» (ДК 021:2015:31430000-9: Електричні акумулятори) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-28-000131-b) та повідомляє наступне.
1. Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на звернення учасника від 10.03.2020 філією ЦЗВ надано відповідь 24.03.2020.
Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів.
На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону.
Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
2. П. 4.3 Додатку № 2 тендерної документації передбачено надання Довідки з інформацією про виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою.
Учасником торгів ТОВ «Грейт Сервіс» на вимогу п. 4.3 Додатку № 2 тендерної документації в складі тендерної пропозиції була надана довідка від 24.03.2020 № 2403-04 про досвід виконання аналогічного договору та Контракт від 28.03.2018 № 1 предметом якого є постачання товару.
Замовник звертає увагу на те, що тендерною документацією не передбачено вимогу щодо надання підтвердженого досвіду на визначений товар. Тому, Замовник вважає, що вимогу п. 4.3 Додатку № 2 тендерної документації ТОВ «Грейт Сервіс» виконано.
На сьогоднішній день при оголошенні торгів вимогами тендерної документації Замовника передбачено, що під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір постачання продукції, що наділена подібними до предмету закупівлі ознаками (призначення, вид, спосіб використання тощо).