-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
картопля
джерело фінансування - місцевий бюджет
Торги не відбулися
494 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 470.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 470.00 UAH
Номер:
8bba1b42bd4f42d7bd5fb3153bdec0f1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-03-31-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.03.2020 00:00
Період моніторингу:
31.03.2020 10:17 - 22.04.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.03.2020 № 11
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 31 березня 2020 року № 11
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2020-02-27-004678-а від 27.02.2020 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів, передбачених статтями 28 та 30 Закону, частиною першою статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 квітня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Новоселицької міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням (протокол № 2020/02.27-2-вт) тендерного комітету від 27.02.2020 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій від 16.03.2020; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Вестендер» (далі – ТОВ «Вестендер»); протокол засідання тендерного комітету Замовника від 17.03.2020 № 2020/03.17/2-вп; повідомлення про намір укласти договір від 17.03.2020; відповідь Замовника на запит, оприлюднена в електронній системі закупівель 31.03.2020.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник визнав переможцем ТОВ «Вестендер», пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації.
Так, учасник ТОВ «Вестендер» у складі тендерної пропозиції надав договір оренди приміщення від 06.12.2019 № 15, укладений з Товариством з обмеженою відповідальністю «Букоімпекс ЛТД», термін дії якого до 01.06.2020, що не відповідає вимогам пункту 1.3 Додатку 1 тендерної документації, відповідно до якого для підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази учаснику необхідно надати довідку у довільній формі про наявність в учасника власних та/або орендованих складських приміщень (сховищ), пристосованих для зберігання товару що закуповується, із зазначенням площ таких приміщень (сховищ) та адреси їх розташування. При цьому, учасник обов’язково надає у складі тендерної пропозиції копії документів, що засвідчують право власності на складські приміщення (сховища), зазначених учасником у довідці та/або копії договорів оренди (строк дії договору не менше ніж до 31.12.2020 року) та/або інші документи, що засвідчують наявність в учасника таких складських приміщень (сховищ).
Крім того, учасник ТОВ «Вестендер» надав договір поставки від 05.08.2019 № 05/08/2019, укладений між ТОВ «Вестендер» та Фермерським Господарством «Щедрий Лан» (постачальник) терміном дії до 31.12.2019, в той час, як строк поставки товарів відповідно до пункту 4.4 Розділу І «Загальні положення» тендерної документації – протягом 2020 року.
Відповідно до пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Отже, Замовник на порушення пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Вестендер» як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази та умовам тендерної документації.
Слід зазначити, що відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень:
01.04.2020 12:13 - 16.04.2020 00:00
Дата публікації висновку:
01.04.2020 12:13
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
-
Дата публікації:
24.04.2020 11:00
Запити/Пояснення
Номер:
d9484b89c3104e19a7458d080199ec07
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
31.03.2020 12:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.04.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Картопля» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-27-004678-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання:
1) З яких підстав Вами визначено переможцем ТОВ Вестендер, пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.
Номер:
1daa2055d4474336a74196471c1d82f8
Назва:
пояснення по суті моніторингу
Дата опублікування:
31.03.2020 17:20
Опис:
Після проведення електронного аукціону торгів на закупівлю «ДК 021-2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля» (картопля) (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-02-27-004678-a) найбільш економічно вигідною була тендерна пропозиція ТОВ Вестендер.
Під час розгляду тендерної пропозиції даного учасника на відповідність вимогам тендерної документації, тендерним комітетом замовника встановлено, що:
– учасник ТОВ Вестендер відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
– відсутні підстави, зазначені у статті 17 і частині 7 статті 28 Закону;
– тендерна пропозиція учасника ТОВ Вестендер відповідає умовам тендерної документації.
Отже, підстав для відхилення тендерної пропозиції вищезазначеного учасника немає, тому ТОВ Вестендер визначено переможцем торгів відповідно до рішення зазначеного в протоколі засідання тендерного комітету від 17 березня 2020 року №2020/03.17/2-вп.
Водночас звертаємось до Вас з проханням надати роз’яснення в чому, на Вашу думку, полягає невідповідність тендерної пропозиції ТОВ Вестендер умовам тендерної документації замовника.