• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

картопля

джерело фінансування - місцевий бюджет

Торги не відбулися

494 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 470.00 UAH
Номер: 8bba1b42bd4f42d7bd5fb3153bdec0f1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-31-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.03.2020 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 31.03.2020 10:17 - 22.04.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 31.03.2020 № 11 Чернівці Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 31 березня 2020 року № 11 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2020-02-27-004678-а від 27.02.2020 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, innamoshuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів, передбачених статтями 28 та 30 Закону, частиною першою статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Новоселицької міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням (протокол № 2020/02.27-2-вт) тендерного комітету від 27.02.2020 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій від 16.03.2020; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Вестендер» (далі – ТОВ «Вестендер»); протокол засідання тендерного комітету Замовника від 17.03.2020 № 2020/03.17/2-вп; повідомлення про намір укласти договір від 17.03.2020; відповідь Замовника на запит, оприлюднена в електронній системі закупівель 31.03.2020. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник визнав переможцем ТОВ «Вестендер», пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації. Так, учасник ТОВ «Вестендер» у складі тендерної пропозиції надав договір оренди приміщення від 06.12.2019 № 15, укладений з Товариством з обмеженою відповідальністю «Букоімпекс ЛТД», термін дії якого до 01.06.2020, що не відповідає вимогам пункту 1.3 Додатку 1 тендерної документації, відповідно до якого для підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази учаснику необхідно надати довідку у довільній формі про наявність в учасника власних та/або орендованих складських приміщень (сховищ), пристосованих для зберігання товару що закуповується, із зазначенням площ таких приміщень (сховищ) та адреси їх розташування. При цьому, учасник обов’язково надає у складі тендерної пропозиції копії документів, що засвідчують право власності на складські приміщення (сховища), зазначених учасником у довідці та/або копії договорів оренди (строк дії договору не менше ніж до 31.12.2020 року) та/або інші документи, що засвідчують наявність в учасника таких складських приміщень (сховищ). Крім того, учасник ТОВ «Вестендер» надав договір поставки від 05.08.2019 № 05/08/2019, укладений між ТОВ «Вестендер» та Фермерським Господарством «Щедрий Лан» (постачальник) терміном дії до 31.12.2019, в той час, як строк поставки товарів відповідно до пункту 4.4 Розділу І «Загальні положення» тендерної документації – протягом 2020 року. Відповідно до пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Отже, Замовник на порушення пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Вестендер» як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази та умовам тендерної документації. Слід зазначити, що відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень: 01.04.2020 12:13 - 16.04.2020 00:00
Дата публікації висновку: 01.04.2020 12:13

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: -
Дата публікації: 24.04.2020 11:00

Запити/Пояснення