• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - проектування, монтаж та пуско – налагоджування у ДНЗ «Борщівський професійний ліцей»

Завершена

590 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 950.00 UAH
Номер: 5bed63ff412547a69e6fde16c95833fb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-05-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.05.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 05.05.2020 14:29 - 27.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 05.05.2020 №34 Тернопіль Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 05.05.2020 №34 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2020-02-27-003403-a від 27.02.2020 – дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Тернопільська, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.), +38 (0 96) 543-35-42, luda_palamar@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що її складено з порушенням пункту 2, 7 частини другої статті 22 Закону та частини першої та третьої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів затверджених Уповноваженим органом, підстав відхилення пропозицій (ПП «Цілковита безпека», ТОВ «Вогнезахист», ПП «Пожзабезпечення Л», ТОВ «Спеціалізований підрозділ охорони «Дозор – Збараж») та відповідності пропозиції ФОП Подоляк М.С. умовам тендерної документації - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Питання, що стали предметом аналізу: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів затверджених Уповноваженим органом; відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (у редакції до 19.04.2020, далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік ДПТНЗ «Державний навчальний заклад «Борщівський професійний ліцей» (надалі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 27.02.2020, тендерну документацію (із внесеними змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 03.03.2020, протоколи засідання тендерного комітету №12 від 17.03.2020, №15, 16, 17 від 27.04.2020 та №18 від 29.04.2020 щодо відхилення тендерної пропозиції; протокол засідання тендерного комітету №13 від 17.03.2020 та №19 від 30.04.2020 щодо визначення переможця; тендерні пропозиції: приватного підприємства «Цілковита безпека» (далі – ПП «Цілковита безпека»), товариства з обмеженою відповідальністю «Вогнезахист» (далі – ТОВ «Вогнезахист»), приватного підприємства «Пожзабезпечення Л» (далі – ПП «Пожзабезпечення Л»), товариства з обмеженою відповідальністю «Спеціалізований підрозділ охорони «Дозор – Збараж» (далі – ТОВ «Спеціалізований підрозділ охорони «Дозор – Збараж»), фізичної особи – підприємця Подоляк М.С. (далі – ФОП Подоляк М.С.); повідомлення про намір укласти договір від 30.04.2020. Моніторингом тендерної документації (із змінами) встановлено, що Замовником в порушення: - пункту 2 частини другої статті 22 Закону та частини третьої статті 17 Закону, тендерна документація містить вимогу (зазначену пунктом 1.3. Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації) щодо надання копії витягу/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців; - пункту 2 частини другої статті 22 Закону та частини першої статті 17 Закону, тендерна документація (Таблиця 3 Додатку 1 до тендерної документації) не містить вимог, встановлених пунктами 1 та 7 частини першої статті 17 цього Закону; - пункту 7 частини другої статті 22 Закону проект договору тендерної документації не зазначає порядок змін його умов. Ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків (RISK2-13) не підтверджено.
Період усунення порушень: 21.05.2020 15:24 - 05.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 21.05.2020 15:24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: аргументовані заперечення до висновку
Дата публікації звіту: 26.05.2020 15:20