• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Курятина заморожена: стегно куряче, філе куряче

Торги не відбулися

650 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 6 500.00 UAH
Номер: e5f22d1148c948db9a99ba81c8ead5bc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-07-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.04.2020 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 07.04.2020 15:03 - 29.04.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 07.04.2020 № 73 Миколаїв Про початок моніторингу закупівлі Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-02-27-001579-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 27 лютого 2020 року. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Адреса: Ukraine, Миколаївська, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.), +38 (0 95) 325-90-08, svet-lana.n@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення вимог абзацу другого пункту першого розділу ІІ Порядку № 454. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту третього частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання замовником роз’яснень порушень у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на те, що під час проведення моніторингу закупівлі 24.04.2020 торги відмінено на підставі частини першої статті 31 Закону з причини відхилення всіх тендерних пропозицій, зобов’язуємо в подальшому дотримуватись законодавства у сфері закупівель.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 квітня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 08.02.2020 (далі – Закон); розгляд тендерних пропозицій; своєчасність надання замовником роз’яснень. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік відділу освіти Очаківської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету від 27.02.2020 № 20 (далі – ТД); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників ФОП «ПОБЕДРА Андрій Павлович», ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД», ФОП «РУБЦОВА Альона Олегівна», ФОП «КОВАЛЬ Віктор Олександрович» та ТОВ «Ю.КЕЙ»»; протоколи засідання тендерного комітету від 20.03.2020 № 21, від 25.02.2020 № 22, від 30.03.2020 № 23, від 03.04.2020 № 24, від 09.04.2020 № 25 та № 26; вимоги до Замовника від учасників, розміщені в електронній системі закупівель. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 448/28578 (далі – Порядок № 454), в оголошенні про проведення відкритих торгів та в ТД визначив предмет закупівлі за показником сьомої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а саме «15112130-6 — Курятина». Також за результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту третього частини другої статті 22 Закону, Замовник у ТД встановив вимогу щодо застосування нормативного акту, який визначає технічні характеристики товару, що не є предметом закупівлі. Зокрема, в пунктах 2.1 та 2.3 Додатку № 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до ТД Замовник встановив вимогу, що товар повинен відповідати ДСТУ 5028:2008 «Яйця курячі харчові. Технічні умови.», в той час як згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів та ТД предметом закупівлі є м’ясо, а саме курятина. Разом з тим на порушення вимог пункту третього частини другої статті 22 Закону Замовник в ТД в технічних, якісних характеристиках предмета закупівлі не передбачив необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Під час проведення моніторингу встановлено, що Замовник відхилив усі тендерні пропозиції учасників.
Період усунення порушень: 27.04.2020 16:55 - 13.05.2020 00:00
Дата публікації висновку: 27.04.2020 16:55

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відділ освіти Очаківської міської ради ознайомився із результатами моніторингу проведеного ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВДЕННИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ. В подальшому під час проведення закупівель тендерний комітет буде суворо дотримуватися вимог чинного законодавства.
Дата публікації звіту: 29.04.2020 13:59

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionDescription: Так
Опис: -
Дата публікації: 04.05.2020 17:42