• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Овочі та фрукти

Торги відмінено

780 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 820.00 UAH
Номер: a8045360e6134a269f610dde9d1fe647
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-03-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.04.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 06.04.2020 13:22 - 28.04.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.04.2020 № 50 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 03.04.2020 № 50 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 26 UA-2020-02-27-000703-a 27.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 66) 617-78-32, yana_golikk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону та абз. 7 ч. 1 ст. 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації про закупівлю, розкритті тендерних пропозицій - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи передбачені ст. 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10.04.2020. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету б/д б/н (далі – ТД), протоколи засідання тендерного комітету б/д № 91а, б/д № 91б, б/д № 91в, б/д № 93б, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ФОП Зікій Катерина Борисівна, ФОП Хоменко Олександр Олександрович, ТОВ «Продовольча Гуртовня», ФОП Соха Володимир Дмитрович (далі – Переможець), повідомлення про намір укласти договір від 02.04.2020. За результатами аналізу документів встановлено невідповідність пропозиції Переможця по лотам № 1 та № 2 умовам ТД, зокрема: 1. В порушення підпункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» виписка з ЄДРПОУ видана раніше дати оголошення процедури закупівлі. 2. В порушення додатку № 3 до ТД Переможцем не надано експертний висновок за результатами бактеріологічних випробувань. 3. В порушення пункту 6 Додатку № 2 до ТД Переможцем не надано декларацію постачальника про відповідність, складену відповідно до вимог в ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006. 4. Переможцем у складі тендерної пропозиції не надано копію декларації виробника (посвідчення свідоцтво про якість) на товар на такі позиції як: банан, апельсин, лимон. При цьому п. 1 розділу 3 ТД визначено, що якщо учасник не подав у складі своєї пропозиції документи, які не передбачені чинним законодавством для нього або за інших причин (у передбачених законодавством випадках), а вони вимагаються тендерною документацією, він повинен надати щодо цього письмове пояснення. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак, на порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця як таку, що не відповідає вимогам ТД, та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір, та всупереч вимогам абз. 7 ч. 1 ст. 31 Закону не відмінив торги.
Період усунення порушень: 10.04.2020 13:22 - 25.04.2020 00:00
Дата публікації висновку: 10.04.2020 13:22

Запити/Пояснення