• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

розподіл електричної енергії

Завершена

240 000.00 UAH з ПДВ
Номер: a561a88d403e429e9634f98db5a00e29
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-01-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.04.2020 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 01.04.2020 15:25 - 23.04.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 01.04.2020 № 19 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ ДОДАТОК до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 01.04.2020 № 19 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу 10 UA-2020-02-27-000141-b 27.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.), +38 (0 68) 759-11-52, gamulyakig@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення вимог пункту 2 наказу №490. За результатами аналізу питання дотримання Замовником Закону в частині наявності умов застосування переговорної процедури закупівель встановлено порушення вимог передбачених пунктом 3 частини другої статті 35 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатках), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів, щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 03 квітня 2020 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині наявності умов застосування переговорної процедури закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівлі на 2020 рік Державного закладу "Спеціалізований (спеціальний ) санаторій "Гірське повітря" (далі – Замовник) (зі змінами), інформацію про проведення переговорної процедури, обґрунтування застосування переговорної процедури, протокол №12 від 26.02.2020 повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю послуг з розподілу електричної енергії за державні кошти від 04.03.2020 №350121/52. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником неправомірно застосовано переговорну процедуру закупівлі, оскільки умовою застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 35 Закону України “Про публічні закупівлі” у пункті 13 повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) (далі – повідомлення) Замовником зазначено пункт 3 частини другої статті 35 Закону - нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам, тоді як у пункті 14 повідомлення «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі» є п.2, п.3 ч.2 ст.35 Закону “відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи”. На порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – наказ № 490) обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі у пункті 14 повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури не містить посилання на експертні, нормативні, технічні або інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі відповідно до пункту 3 частини другої статті 35 Закону.
Період усунення порушень: 03.04.2020 12:02 - 18.04.2020 00:00
Дата публікації висновку: 03.04.2020 12:02

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушення викладено у рішеннях тендерного комітету.
Дата публікації звіту: 07.04.2020 10:10