-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини № 2 КНП КМР «ЦПМСД № 3» за адресою: вул. Залізняка, 1, м. Кам’янське» (за ДК 021:2015 – код 45215000-7 - Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)
1 шт. (робота). Обсяг закупівлі робіт передбачено додатком 3 даної тендерної документації.
Завершена
10 413 684.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 104 136.85 UAH
мін. крок: 1% або 104 136.85 UAH
Номер:
41cb8ed75b224292aa2326206b50f8d4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-15-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.11.2021 00:00
Період моніторингу:
15.11.2021 14:58 - 07.12.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
12.11.2021 № 566
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 12.11.2021 № 566
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
8 UA-2020-02-26-000968-b 26.02.2020 Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Камянської міської ради (код ЄДРПОУ 34827358) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, , відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, розірвати договір від 03.04.2020 №460-20 шляхом укладання відповідної додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції, що діяла до 19.04.2020 року (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради (далі Замовник) UA-P-2020-02-26-004154-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариства з додатковою відповідальністю «Афінацентр» (далі – ТОВ «Афінацентр»), ТОВ «Будівельно-ремонтна групи «Житлобуд», повідомлення про намір укласти договір від 23.03.2020, договір від 03.04.2020 №460-20, додаткові угоди від 13.04.2020 №1, від 09.07.2020 №2, від 14.07.2020 №3, від 23.07.2020 №4, від 01.12.2020 №5, від 28.12.2020 №6 пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель.
Моніторингом установлено, що відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 23.03.2020 №140-20 тендерну пропозицію ТОВ «Афіна центр» було відхилено через не надання згоди директора Фесенка О.С. на збирання, зберігання його персональних даних, відсутності зразку підпису особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника та наданий договір на вивезення будівельного сміття не підтверджує можливість приймання/знешкодження відходів.
Однак, у довідці Вих.№ 28/02-24 вiд 28 лютого 2020 зазначено, що Фесенко О. С., дає згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI.
При цьому, відповідно до статті 2 цього Закону, обробка персональних даних – будь-яка дія або сукупність дій, таких як збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізація, передача), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем. Отже, тендерну пропозицію ТОВ «Афіна центр» безпідставно відхилено Замовником з зазначеної підстави.
Щодо відсутності зразку підпису особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника, довідка № 28/02-18 від 28.02.2020, яка містить відомості про підприємство, як і всі інші документи, які надані у складі тендерної пропозиції, містить підпис директора Фесенка О.С.
Окрім того, відповідно до частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником визначено, що при складані тендерної пропозиції Учасником, дозволяється допущення формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, зокрема, відсутність підписів (наприклад: деякі сторінки не матимуть підпису керівника або уповноваженої особи). За наявності перелічених вище формальних помилок та наявності у складі тендерної пропозиції листа-погодження від Учасника щодо можливості віднесення Замовником допущених Учасником помилок до формальних, тендерна пропозиція не відхиляється.
При цьому, у складі тендерної пропозиції (файл Док-ти1.pdf ) міститься лист-згода щодо можливості віднесення Замовником допущених Учасником помилок до формальних від 28.02.2020 вих№28/02-35. Таким чином, тендерну пропозицію ТОВ «Афіна центр» безпідставно відхилено Замовником з зазначеної підстави.
Стосовно надання ТОВ «Афіна центр» договору на вивезення будівельного сміття, який не підтверджує можливість приймання/ знешкодження відходів, умовами тендерної документації не було встановлено додаткових вимог щодо надання інших документів, окрім укладеного договору.
ТОВ «Афіна центр» надано договір №212 від 07.03.2020, який міститься у файлі 2 Док-ти 2 pdf, та який відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до частини 7 статті 28 Закону Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Документи, що свідчать про недостовірну інформацію стосовно укладено договору №212 від 07.03.2020 у ході моніторингу Замовником не надано.
Враховуючи все вищевикладене, тендерну пропозицію ТОВ «Афіна центр», яка була вигіднішою на 421 563,20 грн., відхилено Замовником не правомірно.
Водночас, відповідно до частини 2 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Учасник повинен надати, зокрема, копію платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів на тендерне забезпечення (покриття за гарантією). Тобто, Замовником вимагалося надання платіжного доручення чи виписки банку, які є платіжними документами відповідно до глави 74 «Розрахунки» Цивільного Кодексу України.
Моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції визначеного переможця торгів ТОВ «Будівельно-ремонтна група «Житлобуд» відсутній платіжний документ, натомість міститься лист банка вих.№19002 від 12.03.2020, в якому зазначено про забезпечення грошовим покриттям банківської гарантії, яка видана для участі у тендері на закупівлю послуг з чищення каналізаційних колекторів на території міста Кам'янське, що не відповідає предмету закупівлі.
На підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону тендерна пропозиція ТОВ «Будівельно-ремонтна група «Житлобуд» підлягала відхиленню.
Проте, Замовником з ТОВ «Будівельно-ремонтна група «Житлобуд» укладено договір від 03.04.2020 №460-20 на суму 10 413 680,00 гривень.
Період усунення порушень:
02.12.2021 15:49 - 17.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
02.12.2021 15:49
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Східний офіс Держаудитслужби зобов’язав Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, розірвати договір від 03.04.2020 №460-20 шляхом укладання відповідної додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. На виконання раніше зазначеного 07.12.2021 року між Замовником та Підрідником укладене додаткову угоду №7 про розірвання даного договору керуючись ст. 651 ЦКУ. Замовником усунено порушення в спосіб зазначений у Висновку за результатами моніторингу.
Дата публікації звіту:
09.12.2021 17:55
Запити/Пояснення
Номер:
90b06b9f1f70443c83cf5376da5f3529
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.11.2021 16:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.11.2021 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
707b8958ffc8442bbcc6529adca65d71
Назва:
2 _Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.11.2021 13:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.11.2021 00:00
Опис:
Питання 2 у файлі
Номер:
b317551b120a4e7ba71c2bd4b837d708
Назва:
відповідь на запит моніторингу
Дата опублікування:
29.11.2021 22:08
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-26-000968-b надаємо пояснення окремим документом у вкладені.