-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Здійснення моніторингу за станом автомобільних доріг та якістю дорожніх робіт
Завершена
72 033 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 72 033.30 UAH
мін. крок: 0.1% або 72 033.30 UAH
Номер:
9d0c2521cd1d41839b20770c932e7e74
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-21-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.04.2020 00:00
Період моніторингу:
21.04.2020 13:58 - 14.05.2020 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
17.04.2020 № 94
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.04.2020 № 94
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2020-02-26-003576-a 26.02.2020 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 травня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 08.02.2020) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано річний план закупівель державного агентства автомобільних доріг України (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 26.02.2020 № 5, звернення за роз’ясненням до процедури від 16.03.2020, роз’яснення Замовника від 17.03.2020, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи розгляду тендерних пропозицій, протокол від 21.04.2020 № 16, тендерні пропозиції державного підприємства «Науково-технічний центр «Дорожній контроль якості» (далі – ДП «НТЦ «Дорожній контроль якості») та державного підприємства «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П.Шульгіна» (далі – ДП «Держдор НДІ»), повідомлення про намір укласти договір від 22.04.2020, договір від 08.05.2020 № 38 (далі – Договір), пояснення Замовника та додатки до них, отримані через електронну систему закупівель 07.05.2020.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади установлює
Закон України «Про публічні закупівлі».
Згідно норм статті 17 Закону Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника, зокрема, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника.
Відповідно до пункту 16 частини першої статті 1 Закону «..пов’язана особа - особа, яка відповідає будь-якій з таких ознак: юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється таким учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з таким учасником процедури закупівлі…».
При цьому, як підстава для відхилення пропозицій учасника Законом не визначена пов’язаність останніх із самим замовником, за умови відсутності факту пов’язаності учасника з членом (членами) тендерного комітету або уповноваженою особою (особами) замовника.
Відповідно до інформації, розміщеній на веб порталі Уповноваженого органу (відповідь Департаменту сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України на запит Замовника № 584/2020), під час проведення процедур закупівель замовник перевіряє наявність підстав, визначених у пункті 7 частини першої статті 17 Закону, щодо пов’язаності учасників з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника.
Період усунення порушень:
15.05.2020 17:52 - 21.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
15.05.2020 17:52
Запити/Пояснення
Номер:
dd3434f2f91a4030a26b5afe08d82127
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.05.2020 15:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.05.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг зі здійснення моніторингу за станом автомобільних доріг та якістю дорожніх робіт очікуваною вартістю 72 033 300,00 грн (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-26-003576-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, просимо обґрунтовано пояснити вашу позицію з наданням підтвердних документів щодо не відхилення тендерних пропозиції учасників Державного підприємства «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П.Шульгіна» (код ЄДР: 03450778) та Державного підприємства «Науково-Технічний центр «Дорожній контроль якості» (код ЄДР: 21476215) відповідно до пункту 7 частини першої статті 17 Закону (в редакції від 08.02.2020) та допущення їх до аукціону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ab52c75505da4e52a62062b308c28b01
Назва:
Надання пояснень на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
07.05.2020 18:00
Опис:
Відповідно до пункту 7 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції від 08.02.2020) (далі – Закон), замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника.
Відповідно до пункту 16 частини першої статті 1 Закону, «пов’язана особа» - особа, яка відповідає будь-якій з таких ознак:
- юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється таким учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з таким учасником процедури закупівлі;
- фізична особа або члени її сім’ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі;
- службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин, та члени сім’ї такої службової (посадової) особи;
- фізичні особи - члени тендерного комітету, керівник замовника та/або члени їхніх сімей, які здійснюють контроль над учасниками процедури закупівлі або уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин.
Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу або вирішальний вплив на господарську діяльність учасника процедури закупівлі безпосередньо або через більшу кількість пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, що надають можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше ніж 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі.
Згідно роз’яснення Департаменту сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, під час проведення процедур закупівель замовник перевіряє наявність підстав, зазначених у пункті 7 частини першої статті 17 Закону, в частині пов’язаності учасників з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника.
Відповідно до пункту 35 частини першої статті 1 Закону, учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Щодо учасників процедури закупівлі:
1. Державне підприємство «Науково-технічний центр «Дорожній контроль якості» (далі – ДП «НТЦ «Дорожній контроль якості»).
Відповідно до пункту 1.1 Статуту ДП «НТЦ «Дорожній контроль якості», ДП «НТЦ «Дорожній контроль якості» засноване на державній власності і належить до сфери управління Державного агентства автомобільних доріг України.
Згідно пункту 3.4. Статуту, підприємство не може бути засновником іншої юридичної особи. Окрім того, відповідно до пункту 3.6. Статуту, підприємство несе відповідальність за своїми зобов’язаннями в межах належного йому майна згідно із законодавством.
Відповідно до пункту 3.7. Статуту, держава та Державне агентство автомобільних доріг України (як уповноважений орган управління майном) не несуть відповідальності за зобов’язаннями Підприємства, крім випадків, передбачених Господарським кодексом України та іншими законами України
Згідно пункту 3.8., ДП «НТЦ «Дорожній контроль якості» не несе відповідальності за зобов’язаннями держави та Уповноваженого органу управління майном.
2. Державне підприємство «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М. П. Шульгіна» (далі – ДП «ДерждорНДІ»).
Відповідно до пункту 1.1 Статуту ДП «ДерждорНДІ», вказане ДП засноване на державній власності і належить до сфери управління Державного агентства автомобільних доріг України.
Згідно пункту 3.4. Статуту, підприємство не може бути засновником іншої юридичної особи. Окрім того, відповідно до пункту 3.6. Статуту, підприємство несе відповідальність за своїми зобов’язаннями в межах належного йому майна згідно із законодавством.
Відповідно до пункту 3.7. Статуту, держава та Державне агентство автомобільних доріг України (як уповноважений орган управління майном) не несуть відповідальності за зобов’язаннями Підприємства, крім випадків, передбачених Господарським кодексом України та іншими законами України
Згідно пункту 3.8., ДП «ДерждорНДІ» не несе відповідальності за зобов’язаннями держави та Уповноваженого органу управління майном.
Відповідно до підпункту 14.1.159 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України, пов’язані особи - юридичні та/або фізичні особи, відносини між якими можуть впливати на умови або економічні результати їх діяльності чи діяльності осіб, яких вони представляють, з урахуванням таких критеріїв:
а) для юридичних осіб:
- одна юридична особа безпосередньо та/або опосередковано (через пов’язаних осіб) володіє корпоративними правами іншої юридичної особи у розмірі 20 і більше відсотків;
- одна і та сама юридична або фізична особа безпосередньо та/або опосередковано володіє корпоративними правами у кожній такій юридичній особі у розмірі 20 і більше відсотків;
- одна і та сама юридична або фізична особа приймає рішення щодо призначення (обрання) одноособових виконавчих органів кожної такої юридичної особи;
- одна і та сама юридична або фізична особа приймає рішення щодо призначення (обрання) 50 і більше відсотків складу колегіального виконавчого органу або наглядової ради кожної такої юридичної особи;
- принаймні 50 відсотків складу колегіального виконавчого органу та/або наглядової ради кожної такої юридичної особи складають одні і ті самі фізичні особи;
- одноособові виконавчі органи таких юридичних осіб призначені (обрані) за рішенням однієї і тієї самої особи (власника або уповноваженого ним органу);
- юридична особа має повноваження на призначення (обрання) одноособового виконавчого органу такої юридичної особи або на призначення (обрання) 50 і більше відсотків складу її колегіального виконавчого органу або наглядової ради;
- кінцевим бенефіціарним власником (контролером) таких юридичних осіб є одна і та сама фізична особа;
- повноваження одноособового виконавчого органу таких юридичних осіб здійснює одна і та сама особа;
- сума всіх кредитів (позик), поворотної фінансової допомоги від однієї юридичної особи та/або кредитів (позик), поворотної фінансової допомоги від інших юридичних осіб, гарантованих однією юридичною особою, стосовно іншої юридичної особи перевищує суму власного капіталу більше ніж у 3,5 раза (для фінансових установ та компаній, що провадять виключно лізингову діяльність, - більше ніж у 10 разів). При цьому сума таких кредитів (позик), поворотної фінансової допомоги та власного капіталу визначається як середнє арифметичне значення (на початок та кінець звітного періоду). Положення цього абзацу не поширюються на суму кредитів (позик), залучених під державні гарантії.
Виходячи з вищенаведеного, вказані державні підприємства не є пов’язаними особами відносно один одного, оскільки відсутній вплив одного учасника на управління іншим.
Окрім того, враховуючи Статути учасників, кожен з них є самостійною юридичною особою, має повну право- та дієздатність, та позбавлений можливості впливати на умови або економічні результати діяльності іншого учасника.
Враховуючи вищенаведене, виходячи з положень законодавства, наведених вище, тендерні пропозиції учасників вказаної закупівлі не були відхилені відповідно до пункту 7 частини першої статті 17 Закону.