• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 98310000-9 — ПОСЛУГИ З ПРАННЯ І СУХОГО ЧИЩЕННЯ (ПРАННЯ БІЛИЗНИ)

Завершена

761 987.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.3% або 10 000.00 UAH
Номер: 3e1b0000b5d6474caacd4c8289d49dba
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-27-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.04.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 27.04.2020 13:13 - 20.05.2020 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.04.2020 № 17 Ужгород Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Світлана АНІЩЕНКО Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатської області від 24.04.2020 № 17 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2020-02-26-002837-a 26.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Закарпатська, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.), +38 (0 50) 183-50-60, nataliravluk74@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності укладення договору про закупівлю установлено порушення частини другої статті 32 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації Замовника, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 травня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, молоді та спорту Мукачівської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника зі змінами, внесеними протоколом засідання тендерного комітету від 27.02.2020, тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця (далі - ФОП) Ігнацевич Михайло Михайлович, протокол засідання тендерного комітету від 20.03.2020 щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Ігнацевич Михайло Михайлович, повідомлення про намір укласти договір від 20.03.2020, договір від 14.04.2020 № 88/п. В ході аналізу питання дотримання строків щодо укладання договору про закупівлю з переможцем процедури закупівлі ФОП Ігнацевич Михайло Михайлович встановлено, що Замовником 14.04.2020 укладено договір №88/п, тобто на двадцять шостий день з дня прийняття рішення про намір укласти договір (повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 20 березня 2020 року), чим не дотримано норми частини другої статті 32 Закону (в редакції Закону від 08.02.2020), в частині порушення строків укладення договору. Враховуючи зазначене, згідно абзацу четвертого частини першої статті 37 Закону такий договір є нікчемним, зокрема: у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону.
Період усунення порушень: 04.05.2020 14:50 - 19.05.2020 00:00
Дата публікації висновку: 04.05.2020 14:50

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником розірвано угоду, про що розміщено інформацію на веб - порталі
Дата публікації звіту: 08.05.2020 11:46

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionContracting: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю від 14.04.2020 № 88/п на суму 399 623,52 гривень.
Дата публікації: 12.05.2020 08:54