-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Мультилотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Теплова енергія
Завершена
376 008.00
UAH з ПДВ
Номер:
55bf21ca137d42af96336298e3ab9d63
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-18-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.06.2020 00:00
Період моніторингу:
04.06.2020 12:25 - 26.06.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
02.06.2020 № 104
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 02.06.2020 № 104
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2020-02-26-002018-с 26.02.2020 3-й державний пожежно-рятувальний загін Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області (код ЄДРПОУ 38255196) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо своєчасності укладання договору про закупівлю та оприлюднення встановлено порушення вимог абзацу 8 частини третьої статті 35 Закону, частини першої статті 36 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), обрання процедури закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договорів відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 червня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), обрання процедури закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасність укладання договору про закупівлю та оприлюднення відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель 3 державного пожежно-рятувального загону Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області (далі – Замовник) на 2020 рік UA-P-2020-02-26-005113-с, оголошення про проведення закупівлі, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 26.02.2020 №12, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене 26.02.2020, договір від 03.03.2020 №1082/1 (лот №1), договір від 03.03.2020 №1082 (лот №2), пояснення замовника, отримані 10.06.2020 через електронну систему закупівель.
Моніторингом установлено, що на порушення норми абзацу восьмого частини 3 статті 35 Закону, Замовником укладено договори про закупівлю теплової енергії від 03.03.2020 №1082/1 (лот №1), від 03.03.2020 №1082 (лот №2) на 6-й день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, тобто раніше терміну, передбаченому Законом, а саме менше ніж через 10 днів з дня оприлюднення такого повідомлення.
Так, зазначеною нормою статті 35 Закону визначений перелік підстав, згідно з якими договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі може бути укладений раніше вказаного вище строку, зокрема у разі закупівлі централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення.
Однак, відповідно до п. 4 Повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури та пункту 1.2 договорів від 03.03.2020 №1082/1 (лот №1), від 03.03.2020 №1082 (лот №2), конкретна назва предмета закупівлі Замовником зазначена, як «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція» (Теплова енергія для потреб бюджетних установ), що не є послугами з централізованого постачання теплової енергії або послугами з централізованого опалення.
Відповідно до абзацу 4 частини першої статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених, зокрема, абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону.
Крім того, моніторингом установлено, що договір від 03.03.2020 №1082 (лот №2) укладено на закупівлю теплової енергії в кількості 67,076 Гкал, що більше ніж в оголошенні, Повідомленні про намір укласти договір, протоколі засідання тендерного комітету від 26.02.2020 №12 щодо прийняття рішення про намір укладання договорів на постачання теплової енергії (67,075 Гкал), чим порушено вимоги частини першої статті 36 Закону, відповідно до якої договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
В ході моніторингу Замовником в електронній системі закупівель 10.06.2020 опубліковано протокол тендерного комітету від 10.06.2020 №17, згідно з яким прийнято рішення про розірвання договорів в зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень. Станом на дату завершення моніторингу (11.06.2020) зазначена у протоколі тендерного комітету від 10.06.2020 №17 інформація, не містить документального підтвердження щодо розірвання договору (додаткова угода, тощо та звіт про виконання договору).
Період усунення порушень:
12.06.2020 09:09 - 27.06.2020 00:00
Дата публікації висновку:
12.06.2020 09:09
Запити/Пояснення
Номер:
90d452c760f14b1888a54a8ad820d76b
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
04.06.2020 17:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.06.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція” (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-02-26-002018-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до інформації, яка міститься в електронній системі закупівель, процедура закупівлі розпочата відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, у редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі – Закон). Згідно з частиною 5 Прикінцевих та перехідних положень Закону у новій редакції, процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію змін до цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. З огляду на зазначене просимо надати пояснення з наступних питань:
1. Відповідно до п. 4 Повідомлення про намір укласти договір, п. 1.2 договорів від 03.03.2020 №1082/1 (лот №1), від 03.03.2020 №1082 (лот №2) конкретна назва предмета закупівлі «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція» (теплова енергія), отже, замовником не підтверджено закупівлю централізованого постачання теплової енергії або послуг з централізованого опалення, що у свою чергу вплинуло на строки укладання договору.
Договори на постачання теплової енергії укладено з порушенням термінів, передбачених частиною 3 статті 35 Закону, а саме: на 6-й день після оприлюднення Повідомлення про намір укласти договір (Замовник має право укласти договір не раніше ніж через 10 днів з дня оприлюднення Повідомлення про намір укласти договір).
Пояснити причину укладання договорів з порушенням термінів.
2. Моніторингом установлено, що договір про закупівлю від 03.03.2020 №1082 (лот №2) укладено на закупівлю теплової енергії в кількості 67,076 Гкал, що більше ніж в оголошенні, Повідомленні про намір укласти договір, протоколі засідання тендерного комітету від 26.02.2020 №12 щодо прийняття рішення про намір укладання договорів на постачання теплової енергії (67,075 Гкал).
Пояснити причину укладення договору 03.03.2020 №1082 (лот №2) з порушенням визначення кількості закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
e0e16fd91bbc42daa09c716d5f280fb7
Назва:
Прийняти рішення про намір розірвання договорів на постачання теплової енергії.
Дата опублікування:
10.06.2020 15:58
Опис:
Згідно протоколу засідання тендерного комітету від 10.06.2020р. №17 прийнято рішення про намір розірвання договорів на постачання теплової енергії в зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель