-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Асфальт
Торги відмінено
1 900 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 003.00 UAH
мін. крок: 1% або 19 003.00 UAH
Номер:
502d6c89a47e43ffa0905cbe338d3b01
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-13-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.04.2020 00:00
Період моніторингу:
13.04.2020 20:04 - 06.05.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
13.04.2020 № 72
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 13.04.2020 № 72
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4
UA-2020-02-26-000091-с 26.02.2020 Комунальне підприємство «Управління контролю за благоустроєм міста» Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 33612019) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій учасників установлено порушення вимог частини 4 статті 28 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ "АГЕНТСТВО КОМПЛЕКСНОЇ БЕЗПЕКИ "ТРІАДА" установлено порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 13 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами моніторингу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, розгляду тендерних пропозицій – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 квітня 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, що діяла до 19.04.2020 року (далі – Закон), розгляду та оцінки тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Управління контролю за благоустроєм міста» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників торгів ТОВ "БК АРАКС" та ТОВ "АГЕНТСТВО КОМПЛЕКСНОЇ БЕЗПЕКИ "ТРІАДА", повідомлення про намір укласти договір, пояснення замовника, отримані 21.04.2020 через електронну систему закупівель.
Аналізом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено не дотримання Замовником вимоги пункту 13 частини другої статті 22 Закону, а саме: у пункті 1 розділу ІV. «Подання та розкриття тендерних пропозицій» тендерної документації не змінено дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій після внесення Замовником змін до тендерної документації.
Відповідно до вимог частини 1 статті 24 Закону замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3 відсотки – у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією.
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів, вид предмета закупівлі – послуги. Згідно з пунктом 17 частини 1 статті 1 Закону послуги – будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт.
Моніторингом установлено, що розмір тендерного забезпечення при закупівлі послуг визначений Замовником у сумі 57009,00 грн, та не перевищує 3 відсотки очікуваної вартості закупівлі (1 900 300,00 грн).
Отже, ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення розміру забезпечення тендерної пропозиції (автоматичний індикатор ризику RISK1-5-2),- не підтверджено.
Водночас, моніторингом установлено, що за результатами аукціону та відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій від 19.03.2020 найбільш економічно вигідною тендерною пропозицію визначена тендерна пропозиція учасника ТОВ "БК АРАКС". Рішення про відхилення тендерної пропозиції вище зазначеного учасника опубліковано в електронній системі закупівель 08.04.2020, що перевищує п’ять робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції та є порушенням вимог частини 4 статті 28 Закону. Замовником не було оприлюднено повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції в електронній системі закупівель.
Крім того, моніторингом тендерної пропозиції учасника ТОВ "БК АРАКС" встановлено, що на порушення вимог пункту 2 розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», щодо надання забезпечення тендерної пропозиції де Замовником вимагалось, що тендерне забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії обов’язково повинно містити наступні реквізити: «Бенефіціар: Комунальне підприємство «Управління контролю за благоустроєм міста» Дніпровської міської ради, ЄДРПОУ 33612019, місцезнаходження: вул. Троїцька, 22 А, м. Дніпро, 49101, UA38 305299 00000 26007050239656 в ПАО КБ Приватбанк, МФО 305299, ІПН: 336120104638, Платник податку на прибуток на загальних умовах». ТОВ "БК АРАКС" надано банківську гарантію АТ “АСВІО БАНК” від 17.03.2020 №768-20/Т1 (файл: 768-20.zip - 18 березня 2020 12:29 (Гарантія 768-20) в реквізитах якого відсутнє визначення – «Платник податку на прибуток на загальних умовах».
Тендерна пропозиція вказаного учасника була відхилена Замовником як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. Рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "БК АРАКС" опубліковано в електронній системі закупівель 08.04.2020.
Моніторингом тендерної пропозиції учасника ТОВ "АГЕНТСТВО КОМПЛЕКСНОЇ БЕЗПЕКИ "ТРІАДА" встановлено, що на порушення вимог пункту 6 розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Додатку 4 тендерної документації Замовника, учасником надано Дефектний акт (файл: 23Дефектний акт (длд.4).PDF - 18 березня 2020 12:17), який не відповідає встановленим технічним вимогам (Додаток 4 до Документації).
Крім того, на порушення вимог пункту 3.1. Додаток 3 тендерної документації Замовника учасником не надано копію договору оренди техніки, а саме: Бульдозер Т-130, який зазначено в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 18.03.2020 №14 (файл: 6 Довідка про наяв.обладнання.PDF - 18 березня 2020 12:17).
Також учасником не дотримано вимоги які зазначено в Додатку 9 до документації Замовника. ТОВ "АГЕНТСТВО КОМПЛЕКСНОЇ БЕЗПЕКИ "ТРІАДА" у складі своєї пропозиції не надано інформаційну довідку, складену в довільній формі, щодо можливості місцезнаходження машин та механізмів, в межах Дніпропетровської області, на час виконання робіт із зазначенням адреси, відповідно до вимог.
На порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ "АГЕНТСТВО КОМПЛЕКСНОЇ БЕЗПЕКИ "ТРІАДА", як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до інформації, яка оприлюднена Замовником в електронній систем закупівель від 24.04.2020, Замовником торги скасовано на підставі ч. 1 ст. 31 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень:
27.04.2020 17:58 - 13.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
27.04.2020 17:58
Запити/Пояснення
Номер:
0f5b229a0cf444ce9161c78c58caf39f
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
15.04.2020 16:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.04.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 45230000-8 — «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-26-000091-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Чому Замовником не оприлюднено протоколи розгляду тендерних пропозицій в електронній системі закупівель відповідно до вимог частини 1 статті 10 Закону.
2. Чому строк розгляду тендерних пропозиції не відповідає вимогам частини 4 статті 28 Закону та перевищує п’ять робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
3. Чому в розділі ІV. «Подання та розкриття тендерних пропозицій» тендерної документації Замовника зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 13.03.2020 15:00 тоді, як в електронній формі закупівлі (розділ «Інформації про процедуру») - 18 березня 2020 15:00.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.