-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція школи(блок №2) з добудовою приміщень шкільної майстерні та актового залу на вул. Стародорожна, 1 в с. Клубівці, Тисменицького району Івано – Франківської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Реконструкція школи(блок №2) з добудовою приміщень шкільної майстерні та актового залу на вул. Стародорожна, 1 в с. Клубівці, Тисменицького району Івано – Франківської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Завершена
14 412 425.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 72 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 72 000.00 UAH
Номер:
a0cc1ba251ca4c6999c54d86593c20fb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-01-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.04.2020 00:00
Період моніторингу:
01.04.2020 15:32 - 23.04.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.04.2020 № 19
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 01.04.2020 № 19
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
5 UA-2020-02-25-001086-b 25.02.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення частини четвертої статті 36 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема: в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у
сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 10 квітня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Клубовецької сільської ради на 2020 рік (з змінами), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол тендерного комітету від 19.03.2020 №2, тендерну пропозицію ТОВ «ПЛАНЕТАБУД», договір підряду від 01 квітня 2020 року №1 (далі – Договір).
За результатами моніторингу встановлено, що у пункті 2 розділу ІІІ ТД Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639. Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку.
Однак, учасником ТОВ «ПЛАНЕТАБУД» надано банківську гарантію № G0320/3650, видану Акціонерним товариством комерційний банк «ПРИВАТБАНК», яка не містить кваліфікований електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку.
Таким чином, Замовником на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ПЛАНЕТАБУД», у зв’язку з тим, що учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції та як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації та уклав з ним Договір.
Замовник у підпункті 9 пункту 6 розділу ІІІ ТД вимагає від учасників надати Календарний графік виконання робіт.
На вищевказану вимогу учасником-переможцем ТОВ «ПЛАНЕТАБУД» завантажено на веб-порталі Уповноваженого органу у складі тендерної пропозиції Календарний графік виконання робіт, завірений підписом та печаткою ТОВ «ПЛАНЕТАБУД».
Відповідно до пункту 5.2 розділу 5 та пункту 18.6 розділу 18 укладеного Договору Календарний графік виконання робіт є його невід’ємною частиною.
Однак встановлено, що Додаток б/н «Календарний графік виконання робіт» укладеного Договору не відповідає Календарному графіку виконання робіт наданому в тендерній пропозиції учасника-переможця ТОВ «ПЛАНЕТАБУД».
Таким чином, Договір укладений з порушенням вимог частини четвертої статті 36 Закону та відповідно до частини першої статті 37 Закону є нікчемним.
Період усунення порушень:
10.04.2020 14:41 - 25.04.2020 00:00
Дата публікації висновку:
10.04.2020 14:41
Запити/Пояснення
Номер:
577f609474314766bb337c57c24786de
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
13.04.2020 10:54
Опис:
На ваш моніторинг UA-M-2020-04-01-000019 повідомляємо, що в складі пропозиції ТОВ «Планетабуд» подано банківську гарантію від АТ КБ «Приватбанк» підписану ЕЦП, про що зазначено в гарантії, вказано перевірочний код та посилання на ресурси банку та АЦСК органів юстиції де можна перевірити справжність підпису.
Враховуючи вищенаведене банківська гарантія оформлена згідно вимог документації.
В складі пропозиції ТОВ «Планетабуд» подано календарний графік виконання робіт, де описано початок робіт орієнтовно з квітня 2020 року. Замовником підписано договір з переможцем 01 квітня 2020 року, в якому п.5.1 передбачено почати виконання робіт з травня 2020 року. Також повідомляємо, що згідно плану фінансування початок фінансування передбачено з травня 2020 року, а також в зв’язку з епідемією коронавірусу фізично розпочати роботи раніше травня буде неможливо.
Також повідомляємо, що Замовником не вчинено порушення ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» при укладанні договору, оскільки договір укладено за ціною тендерної пропозиції ТОВ «Планетабуд».
Враховуючи вищенаведене Замовником не допущено порушень ЗУ «Про публічні закупівлі».