-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт частини дороги Бориспіль - Дударків від перетину з вул. Запорізька - вул. Завокзальна - вул. Північна до перехрестя з кільцевою дорогою (ПСО - м. Києва) ДСТУ Б.Д.1.1 - 1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 (ДК 021:2015 - 45233000 - 9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Завершена
32 880 949.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 164 404.74 UAH
мін. крок: 0.5% або 164 404.74 UAH
Номер:
90f0f80a0925492da84b3977f5bd7858
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-06-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.05.2020 00:00
Період моніторингу:
06.05.2020 15:28 - 28.05.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.05.2020 № 71
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 06.05.2020 № 71
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-02-25-003007-c 25.02.2002
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час перевірки відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення норм ч. 4 ст. 36 Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020, що призвело до нікчемності договору відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 червня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 (далі – Закон № 922-VIII у редакції від 08.02.2020), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 25.02.2020 № 24/1 (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП», КП Бориспільської Районної Ради «Благоустрій», ПАТ «Броварське шляхово-будівельне управління № 50» (далі – Переможець), протоколи розгляду тендерних пропозиції від 17.04.2020 № 24/4, від 17.04.2020 № 24/5, від 19.04.2020 № 24/6, від 23.04.2020 № 24/8, від 27.04.2020 № 24/9, від 28.04.2020 № 24/10, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.04.2020 № 7163-р/пк-пз, від 26.05.2020 № 10291-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 28.04.2020, договір від 02.06.2020 № 191, додаткову угоду від 12.06.2020 № 1.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатами аналізу документів встановлено невідповідність пропозиції Переможця умовам ТД, зокрема, в порушення вимоги п. 2.1 додатку 1 до ТД Переможцем не зазначено назву спеціальності у працівника Опошнього С.А.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, на порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця як таку, що не відповідає вимогам ТД, та уклав з ним договір від 02.06.2020 № 191 загальною сумою 26 304 759,20 гривень.
Також, перевіркою встановлено, що договір укладено не відповідно до вимог ТД, а саме додатку № 5 проекту договору.
Так, в частині Порядку розрахунків додано пункти:
«4.2 Попередня оплата за цим Договором може здійснюватися згідно чинного законодавства (на підставі Постанови КМУ від 23.04.2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» у розмірі, що не перевищує 30 % вартості робіт згідно п. 3.2. Договору, шляхом спрямування коштів ПІДРЯДНИКУ на не бюджетний рахунок, відкритий в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів
4.3. ПІДРЯДНИК зобов'язується використати одержаний аванс протягом 90 календарних днів після одержання авансу але пізніше в терміни, визначені відповідно до п. 2.1. договору та Графіку виконання робіт. Використаний аванс погашається на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та № КБ-3, підписаними уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну, невикористані суми авансу ПІДРЯДНИК повертає ЗАМОВНИКУ протягом трьох робочих днів з дня закінчення зазначеного терміну. У випадку несвоєчасного повернення або неповернення, ПІДРЯДНИК сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення.»
Отже, Замовником при укладенні договору змінено його істотні умови, чим порушено ч. 4 ст. 36 Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 в частині невідповідності умов договору про закупівлю до змісту тендерної пропозиції, що призвело до нікчемності договору відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020.
Період усунення порушень:
17.06.2020 13:50 - 02.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
17.06.2020 13:50
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до наказу №71 від 06.05.2020 року, на даній закупівлі (UA-2020-02-25-003007-c) розпочався моніторинг закупівлі. Даний моніторинг проводився Північним офісом ДАСУ.
17.06.2020 року, орган, що проводив моніторинг, загрузив на сторінку публічної закупівлі Висновок про проведення моніторингу закупівлі. У вищевказаному Висновку зазначається наступне.
«За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час перевірки відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення норм ч. 4 ст. 36 Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020, що призвело до нікчемності договору відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020.».
У завершальній частині Висновку, Північним офісом ДАСУ зазначено наступне: «Пічний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.».
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Інформуємо, що Тендерна пропозиція повністю відповідає всім умовам Тендерної документації.
Разом з тим зазначаємо, що згідно з нормою ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків …»
Відповідно до ст. 180 Господарського кодексу України «Істотні умови господарського договору», При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Отже, відповідно до чинного законодавства України, істотними умовами господарського договору є його предмет, ціна та строк дії договору.
Отже, істотні умови договору, укладеного за результатом публічної закупівлі, погоджені та договір укладено відповідно до норм закону.
У Висновку, Північний офіс Держаудитслужби зазначив наступне: «Замовником при укладенні договору змінено його істотні умови, чим порушено ч. 4 ст. 36 Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 в частині невідповідності умов договору про закупівлю до змісту тендерної пропозиції, що призвело до нікчемності договору відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020.».
Однак, у дійсності істотних умов Замовником змінено не було, оскільки ані предмет, ані ціна, ані строк дії договору не змінювався та повністю відповідає змісту тендерної пропозиції.
Нагадуємо, що у ч. 1 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Разом з тим інформуємо Північний офіс Держаудитслужби, що Замовник уклав з переможцем закупівлі додаткову угоду до договору, укладеного за результатом закупівлі, у якій виключив можливість перерахування авансових коштів Генпідряднику. Таким чином жодного порушення використання бюджетних коштів немає, оскільки всі кошти наявні на рахунках Замовника.
Підсумовуючи все вищевикладене, інформуємо, що відсутні підстави для розірвання договору про закупівлю у зв’язку з відсутністю порушень норм ані тендерної документації, ані монопольного законодавства, ані іншого чинного законодавства України.
17.06.2020 року оприлюднений Висновок про моніторинг. Відповідно до ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі», у Замовника є 5 робочих днів для написання та оприлюднення аргументованих заперечень до висновку. Даний термін дотримано. Процесуальні порушенні відсутні.
У Висновку також було зазначено наступне: «За результатами аналізу документів встановлено невідповідність пропозиції Переможця умовам ТД, зокрема, в порушення вимоги п. 2.1 додатку 1 до ТД Переможцем не зазначено назву спеціальності у працівника Опошнього С.А. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.».
У ТД не було вимоги щодо надання працівників конкретної спеціалізації у кількості «не менше ніж». Іншими словами, наявність одного представника конкретної спеціалізації є виконанням вимог ТД. ПрАТ «Броварське ШБУ №50» у складі своєї тендерної пропозиції надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації №303/3 від 05.03.2020 року. У даній довідці наявні три дорожніх робітники.
Навіть якщо у довідці відсутня інформація стосовно одного з них, наявність інших двох є виконанням вимог ТД. Отже, порушення в даній частині відсутні.
Дата публікації звіту:
22.06.2020 16:44
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Не усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionContracting: Ні
- corruptionAwarded: Ні
Опис:
-
Дата публікації:
13.08.2020 09:24
Запити/Пояснення
Номер:
614bceac2b6c4f31afcbc23b9b268a81
Назва:
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
13.05.2020 11:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.05.2020 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.05.2020 № 76
Київ
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2020-02-25-003007-c.a2 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-02-25-003007-c (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 06 травня 2020 року, відповідно до статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року), прийняте наказом Північного офісу Держаудитслужби від 17 квітня 2020 року № 62 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Номер:
e58aeda3cc1844e1879e6eb46a6d2dc0
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
03.06.2020 16:41
Опис:
Відповідно до запиту, що був розміщений на веб-порталі Уповноваженого органу 01 червня 2020 року о 11:50:20 год. повідомляємо наступне:
05.05.2020 року о 13:58 на веб-порталі Уповноваженого органу була розміщена скарга UA-2020-02-25-003007-c.a2 на закупівлю Капітальний ремонт частини дороги Бориспіль - Дударків від перетину з вул. Запорізька - вул. Завокзальна - вул. Північна до перехрестя з кільцевою дорогою (ПСО - м. Києва) ДСТУ Б.Д.1.1 - 1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 (ДК 021:2015 - 45233000 - 9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» щодо дискримінаційного відношення Замовника.
08.05.2020 о 17:33 Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель постановила скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «ДС ПРОМ ГРУП» від 05.05.2020 № UA-2020-02-25-003007-c.a2 прийняти до розгляду. Після прийняття скарги до розгляду електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює договір про закупівлю і звіт про результати проведення процедури закупівлі.
Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
У будь-якому разі укладення договору про закупівлю під час оскарження забороняється.
Розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною другою статті 32, абзацом восьмим частини третьої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі». Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження.
Номер:
7f188aca427049af8e39d4a33421411c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
01.06.2020 11:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.06.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі роботи з капітального ремонту частини дороги Бориспіль - Дударків від перетину з вул. Запорізька - вул. Завокзальна - вул. Північна до перехрестя з кільцевою дорогою (ПСО - м. Києва) ДСТУ Б.Д.1.1 - 1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-25-003007-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII у редакції від 08.02.2020, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питання.
1. Чи укладений за результатами процедури закупівлі договір з Переможцем торгів Приватним акціонерним товариством «Броварське шляхово-будівельне управління №50»?
2. Якщо договір за вищезазначеною процедурою укладено – чому його не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу в установлені законодавством строки?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
5905e2ccc4984255a2a6c3bf25367212
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
03.06.2020 16:47
Опис:
Відповідно до запиту, що був розміщений на веб-порталі Уповноваженого органу 01 червня 2020 року о 11:50:20 год. повідомляємо наступне:
05.05.2020 року о 13:58 на веб-порталі Уповноваженого органу була розміщена скарга UA-2020-02-25-003007-c.a2 на закупівлю Капітальний ремонт частини дороги Бориспіль - Дударків від перетину з вул. Запорізька - вул. Завокзальна - вул. Північна до перехрестя з кільцевою дорогою (ПСО - м. Києва) ДСТУ Б.Д.1.1 - 1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 (ДК 021:2015 - 45233000 - 9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» щодо дискримінаційного відношення Замовника.
08.05.2020 о 17:33 Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель постановила скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «ДС ПРОМ ГРУП» від 05.05.2020 № UA-2020-02-25-003007-c.a2 прийняти до розгляду. Після прийняття скарги до розгляду електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює договір про закупівлю і звіт про результати проведення процедури закупівлі.
Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
У будь-якому разі укладення договору про закупівлю під час оскарження забороняється.
Розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною другою статті 32, абзацом восьмим частини третьої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі». Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження.