-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 “09130000-9 “Нафта та дистиляти” (бензин А-92, бензин А-95, дизельне паливо по талонах)
ДК 021:2015 “09130000-9 “Нафта та дистиляти” (бензин А-92, бензин А-95, дизельне паливо по талонах)
Завершена
1 188 570.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 942.85 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 942.85 UAH
Номер:
550f0548de84460ab602a7004dfc3d81
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-03-25-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.03.2020 00:00
Період моніторингу:
25.03.2020 12:12 - 16.04.2020 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З 25.03.2020 № 16
Хмельницький
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступнику начальника Управління
– начальнику відділу контролю органів
влади, оборони, правоохоронних
органів та місцевих бюджетів Валерій ДЗЮБЛЮК
Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 25.03.2020 № 16
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Працівник, відповідальний за здійснення моніторингу
1 UA-2020-02-25-002706-a 25.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Сабадаш
В. о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу першого частини четвертої статті 28 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель; оприлюднення інформації щодо закупівлі; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує вжити заходів щодо усунення порушення відповідно до законодавства та відповідно частини восьмої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 березня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель (додатку); оприлюднення інформації щодо закупівлі; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Комунального підприємства
“МІСЬКТЕПЛОВОДЕНЕРГІЯ” (далі – Замовник), пояснення, отримані від Замовника 27.03.2020 через електронну систему закупівель; протокол засідання тендерного комітету Замовника від 23.03.2020 №16; повідомлення про намір укласти договір від 23.03.2020.
Проведеним моніторингом в частині розгляду тендерної пропозиції встановлено, що Замовником в порушення вимог абзацу першого частини четвертої статті 28 Закону не дотримано строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 23.03.2020 №16, ТОВ "ВОГ КАРД" визнано переможцем процедури закупівлі, при цьому строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною відбувся на 6-й робочий день з дня розкриття тендерних пропозицій. Водночас, в електронній системі закупівель відсутня інформація про продовження строку розгляду тендерної пропозиції згідно із абзацом першим частини четвертої статті 28 Закону.
Період усунення порушень:
30.03.2020 16:38 - 14.04.2020 00:00
Дата публікації висновку:
30.03.2020 16:38
Запити/Пояснення
Номер:
8e4a669770d0452783760905f7499c98
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
25.03.2020 13:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.03.2020 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2020-02-25-002706-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Відповідно до частини четвертої статті 28 Закону «Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Згідно з інформацією, оприлюдненою в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro, розкриття тендерних пропозицій відбулося 13 березня, найбільш економічно вигідною визначена пропозиція ТОВ "ВОГ КАРД" – 939600,00 гривень з ПДВ.
Відповідно протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 23.03.2020 №16 ТОВ "ВОГ КАРД" було визнано переможцем процедури закупівлі, тобто строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною відбувся на 6-й робочий день з дня розкриття тендерних пропозицій.
Водночас, в електронній системі закупівель відсутня інформація про продовження строку розгляду тендерної пропозиції згідно із абзацом першим частини четвертої статті 28 Закону.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
- чому в порушення вимог абзацу першого частини четвертої статті 28 Закону Замовником не дотримано строку розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.
Номер:
684f89fa04bf46418b8cab594e73f962
Назва:
Пояснення.
Дата опублікування:
27.03.2020 11:42
Опис:
КП «Міськтепловоденергія» за результатами розгляду наданого Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області Запиту від 25.03.2020 р. «про надання інформації (пояснення)» повідомляє наступне.
В лютому 2020 року КП «Міськтепловоденергія» було розпочато проведення процедури відкритих торгів UA-2020-02-25-002706-a стосовно закупівлі ДК 021:2015 “09130000-9 “Нафта та дистиляти” (бензин А-92, бензин А-95, дизельне паливо по талонах).
Заявку на участь в проведенні процедури закупівлі було подано:
- Товариство з обмеженою відповідальністю "ВОГ КАРД"
- ПП "Окко контракт"
13.03.2020 р. відбулось розкриття тендерних пропозицій та найбільш економічно вигідною було визначено пропозицію ТОВ «ВОГ КАРД» - 939600,00 грн. з ПДВ.
23.03.2020 р. ТОВ «ВОГ КАРД» було визнано переможцем, про що свідчить Протокол № 16 засідання тендерного комітету КП «Міськтепловоденергія» від 23.03.2020 р.
При цьому, недотримання строку розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки була визначена найбільш економічно вигідною, було обумовлено відсутністю технічної можливості оприлюднення повідомлення про продовження строку її розгляду до 20 робочих днів.