• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-211437 Ізюм-Оскіл км 10+000 - км 14+400 (окремими ділянками) у Харківській області

Торги відмінено

19 055 137.28 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 190 551.37 UAH
Номер: 5392a48b702e4065b2f27aa2bd91bf0e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-07-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.04.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 07.04.2020 17:07 - 29.04.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 07.04.2020 № 73 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 07.04.2020 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 07.04.2020 № 73 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 10 UA-2020-02-25-000701-b 25.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 99) 663-68-36, olgagrebenik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За наслідками моніторингу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення пунктів першого та четвертого частини першої статті 30. Відповідно до абзацу шостого частини першої статті 31 Закону, Замовник відміняє торги в разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, відповідність тендерних пропозицій умовам тендерної документації. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Державного підприємства «Дороги Харківщини» (далі – Замовник) від 11.03.2020 року №72/Д, тендерну пропозицію Публічного акціонерного товариства «Шляхове ремонтно-будівельне управління №33» (далі – ПАТ «ШРБУ №33», тендерну пропозицію Товариства з обмеженню відповідальністю «СЛАВДОРСТРОЙ» (далі – ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ»), тендерну пропозицію Товариства з обмеженню відповідальністю «Облдоррембуд» (далі – ТОВ «Облдоррембуд»). В ході моніторингу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція учасника ПАТ «ШРБУ №33» не відповідає вимогам тендерної документації в частині не підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Так, підпунктом 1.2 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що учасник зазначає інформацію щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку надання послуг з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку надання послуг за предметом закупівлі. При цьому, у складі тендерної пропозиції учасником ПАТ «ШРБУ №33» не зазначено інформацію щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС протягом листопада-грудня 2020 року, однак, строк надання послуг за предметом закупівлі до 31.12.2020 року), що не відповідає умовам підпункту 1.2 Додатку 2 до тендерної документації. В ході моніторингу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» не відповідає вимогам тендерної документації в тому числі в частині не підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Так, підпунктом 1.1 Додатку 2 до тендерної документації передбачена форма подачі інформації про наявність техніки (транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), якою зокрема визначено необхідність надання інформації щодо року випуску, приналежності та документу, підтверджуючого приналежність будівельної техніки. При цьому, пропозиції учасником ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» в інформації про наявність техніки (транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), наданій у складі тендерної пропозиції, не вказано рік випуску на автогрудронатор, щітку дорожню, повітродув ранцевий, а також не вказано кількість, приналежність та документ, підтверджуючий приналежність Асфальтоукладачкик Vogele Super 1900-3/2018 року, що не відповідає умовам підпункту 1.1 Додатку 2 до тендерної документації. Також, пунктом 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що подання пропозиції супроводжується накладанням ЕЦП/КЕП посадової особи учасника, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції. При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» надано наказ про надання відпустки директору та покладання обов’язків директора на заступника директора Вербу І.В. з 12.03.2020 по 27.03.2020 року, а також протокол загальних зборів учасників від 12.03.2020 №12-03-20, яким повноваження на підписання тендерної пропозиції надано в.о. директоа Вербі І.В. Однак, на тендерну пропозицію учасника ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» 26.03.2020 року, тобто в період відпустки директора ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» Воронова О.В. та виконання обовязків директора Вербою І.В., накладено ЕЦП не посадовою особою учасника, уповноваженою підписувати тендерну пропозицію, а фізичною особою Вороновим О.В., що не відповідає умовам пункту 1 розділу 3 тендерної документації В ході моніторингу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Облдоррембуд» не відповідає вимогам тендерної документації в тому числі в частині не підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Так, підпунктом 1.1 Додатку 2 до тендерної документації передбачена форма подачі інформації про наявність техніки (транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), якою зокрема визначено необхідність надання інформації щодо року випуску, приналежності та документу, підтверджуючого приналежність будівельної техніки. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, на кожну одиницю техніки Учасник надає копії свідоцтва про державну реєстрацію техніки. Якщо техніка не підлягає державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). При цьому, в довідці від 25.03.2020 №0119/16 про наявність техніки (транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) відсутні рік випуску та документ, підтверджуючий приналежність. Також, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Облдоррембуд» на власну техніку відсутні копії свідоцтва про державну реєстрацію техніки та інший документ, що посвідчує право власності (обліку)), на техніку, яка не є власністю відсутні договори послуг, листи підтвердження щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання для надання послуг, посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку, що не відповідає умовам підпункту 1.1 Додатку 2 до тендерної документації. Крім того, підпунктом 1.2 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що в підтвердження наявності у Учасника власного(их) АБЗ, Учасник надає копію(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності Учасника на АБЗ вказаного(их) в довідці та бухгалтерську довідку про знаходження АБЗ, який(і) включений(і) Учасником до довідки, на балансі підприємства (Учасника) за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, та/або за підписом фізичної особи-підприємця. Також передбачено, що учасник зазначає інформацію щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку надання послуг з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку надання послуг за предметом закупівлі. При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Облдоррембуд» відсутня бухгалтерська довідка про знаходження АБЗ, який включений учасником до довідки від 25.03.2020 №01-19/4 про наявність асфальтобетонного заводу, на балансі учасника . Також, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Облдоррембуд» не зазначено інформацію щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку надання послуг з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку надання послуг за предметом закупівлі, що не відповідає умовам підпункту 1.2 Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до пунктів першого та четвертого частини першої статті 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, та відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до абзацу шостого частини першої статті 31 Закону, Замовник відміняє торги в разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій. Порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризику RISK1-5-2 не підтверджено.
Період усунення порушень: 10.04.2020 10:04 - 25.04.2020 00:00
Дата публікації висновку: 10.04.2020 10:04

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Враховуючи вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" (далі — Закон), де за результатами моніторингу на закупівлю послуг по об’єкту "Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-211437 Ізюм - Оскіл км 10+000 - км 14+400 (окремими ділянками) у Харківській області (ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", код ДК 021:2015– 45233142-6 "Ремонт доріг")" виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Керуючись ч. 1 ст. 31 Закону виявлені порушення можливо усунути тільки шляхом скасування торгів.
Дата публікації звіту: 10.04.2020 13:35