-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
запасні частини до електровозів серії ВЛ
запасні частини до електровозів серії ВЛ
Завершена
3 335 205.37
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 4 487.77 UAH
мін. крок: 0.1% або 4 487.77 UAH
Номер:
2777a8e653f94bf794e669f62eae35ee
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-12-01-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.12.2020 00:00
Період моніторингу:
01.12.2020 20:54 - 23.12.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.12.2020 №260
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 01.12.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 01.12.2020 № 260
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
7 UA-2020-02-25-001900-a 25.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено порушення вимог Наказу № 490 та вимог абзацу четвертого частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання роз’яснень до процедури на вимогу про усунення порушення, відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможців, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору за Лотом 1 – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів не допущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 грудня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (редакція від 01.01.2019) (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень до процедури на вимогу про усунення порушення, відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 05.03.2020 року (зі змінами), вимогу про усунення порушень від 26.02.2020 року, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ТК «Альянс груп» (далі – ТОВ «ТК «Альянс груп») та Товариства з обмеженою відповідальністю «КМГ Трейд» (далі – ТОВ «КМГ Трейд») за Лотом 1, тендерні пропозиції ТОВ «КМГ Трейд» та ТОВ «ТК «Альянс груп» за Лотом 2, повідомлення про подовження строку розгляду тендерних пропозицій від 17.03.2020 №ЦЗВ-173/3582/1900-a, протокол розгляду тендерних пропозицій від 13.04.2020 №3582/68/-20-Т, повідомлення про намір укласти договір від 13.04.2020 №ЦЗВ-410/46-20Т по Лоту 1 з ТОВ «КМГ Трейд», по Лоту 2 з ТОВ «ТК «Альянс груп», договір поставки від 24.04.2020 №ЦЗВ-01-01020-01, повідомлення про внесення змін до нього та додаткову угоду від 18.12.2020 №1 по Лоту 1, договір поставки від 27.04.2020 №ЦЗВ-01-01220-01 по Лоту 2.
Моніторингом питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено, що на порушення вимог пункту 8 форми оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженої Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2016 № 490 (редакція від 03.05.2019) (далі – Наказ № 490) та на порушення вимог абзацу четвертого частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про місце поставки товарів.
Період усунення порушень:
23.12.2020 10:54 - 13.01.2021 00:00
Дата публікації висновку:
23.12.2020 10:54
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
до висновку про результати моніторингу закупівлі
UA-2020-02-25-001900-a
Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 23 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі запасних частин до електровозів серії ВЛ (ДК 021:2015: 34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-25-001900-a).
Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог Наказу № 490 та вимог абзацу 4 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-25-001900-a) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020)
Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020).
Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку.
Замовник не погоджується з інформацією викладеною у висновку та повідомляє наступне.
В оголошенні про проведення процедури закупівлі в полі місце поставки зазначено посилання на умови тендерною документацією. Тендерною документацією передбачено місце поставки у відповідності до рознарядки Замовника. Тобто, при оголошенні процедури закупівлі вимога щодо наявності інформації про місце поставки Замовником виконана.
Дата публікації звіту:
30.12.2020 15:53