• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

запасні частини до електровозів серії ЧС

запасні частини до електровозів серії ЧС

Завершена

19 253 678.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 96 268.39 UAH
Номер: 5daf9178e3934b85ba303e9c533668ea
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-09-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.06.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 12.06.2020 08:39 - 04.07.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.06.2020 № 99 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби Від 11.06.2020 № 99 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 16 UA-2020-02-25-000628-b 25.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 548-46-23, dkfc1817@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення ч. 1 ст. 23 Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 року. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 та п.6 ч. 1 ст. 31 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 року, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення порушень не встановлено
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 2 липня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 (далі – Закон № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 року), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 21.02.2020 б\н (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «КМГ ТРЕЙД» (далі – Переможець), ТОВ «УКРПРОМ ТЕХНОЛОГІЇ», ТОВ «Елтранс Україна», протокол розгляду тендерних пропозицій від 23.04.2020 б\н, протокол розкриття від 25.05.2020 б\н, повідомлення про намір укласти договір від 26.05.2020 №3584\152-20Т, договір від 09.06.2020 № ЦЗВ-01-04120-21, рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ від 20.05.2020 № 9878-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що до процедури закупівлі подано запитання 04.03.2020, на яке Замовником надано відповідь 13.03.2020, з порушенням термінів, визначених ч. 1 ст. 23 Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 року. Також моніторингом встановлено невідповідність пропозиції Переможця умовам ТД, а саме: 1. Відповідно до умов Додатку №1 пункту 1.5 до ТД, вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, якщо оцінка відповідності продукції проведена за межами України, учаснику необхідно надати документ про визнання результатів оцінки відповідності, відповідно до ст. 45 Закону України від 15.01.2015 «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Зазначений документ в складі тендерної пропозиції ТОВ «КГМ ТРЕЙД» відсутній. 2. Згідно Додатку № 4 до ТД учасники повинні надати дані на товар, які мають бути заповнені відповідно до вимог таблиці за формою та інструкції щодо заповнення з певними вимогами, в тому числі щодо гарантійних строків експлуатації та зберігання продукції, інформація відповідно чого повинна бути зазначена учасниками у колонках 9 та 10 таблиці. У разі, якщо нормативною технічною документацію, за якою виготовляється продукція, не передбачено гарантійних строків на продукцію, учасник повинен вказати: У колонці 9 - гарантійний строк експлуатації не менше 2 років від дати отримання продукції кінцевим одержувачем (ч. 2 ст. 680 Цивільного кодексу України). У колонці 10 - гарантійний строк зберігання не менше 1 року з дня отримання продукції кінцевим одержувачем до моменту її введення в експлуатацію (ч.3 ст. 269 Господарського кодексу України). Оскільки згідно документів, що містяться в тендерній пропозиції ТОВ «КГМ ТРЕЙД», запропонована продукція виготовляться за кресленнями (файл - «12 Лист про креслення»), які не містять гарантійних строків на продукцію, в документі «Дані на товар» (файл - «16 Дані на товар»), а саме у колонці 9, ТОВ «КГМ ТРЕЙД» зазначено гарантійний строк експлуатації товару, який становить 12 місяців з дня введення в експлуатацію, що не відповідає умовам Додатку № 4 до ТД. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року, Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам ТД. Таким чином, пропозиція ТОВ «КМГ ТРЕЙД», яка не відповідає вимогам ТД, не відхилена Замовником, що є порушенням пункту 4 частини першої статті 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року. Крім того, згідно з п. 6 ч. 1 ст. 31 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року Замовник відміняє торги в разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій
Період усунення порушень: 03.07.2020 08:14 - 18.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 03.07.2020 08:14

Оскарження висновку в суді

Опис: 17.07.2020 до Окружного адміністративного суду міста Києва філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» подано позовну філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» до Північного офісу Державної аудиторської служби України про визнання протиправним та скасування висновку від 03.07.2020 про результати моніторингу закупівлі за ідентифікатором № UA-2020-02-25-000628-b
Дата публікації: 17.07.2020 15:39

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Державна аудиторська служба України ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-25-000628-b Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 03 липня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі запасних частин до електровозів серії ЧС (номер процедури закупівлі UA-2020-02-25-000628-b). За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 08.02.2020 року) та порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 та п.6 ч. 1 ст. 31 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року. Відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону (в редакції, що діяла до 19.04.2020 р.) надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. 2. Щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «КМГ ТРЕЙД» умовам тендерної документації. 2.1. У висновку ДАСУ зазначено, що відповідно до умов Додатку №1 пункту 1.5 до ТД, вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, якщо оцінка відповідності продукції проведена за межами України, учаснику необхідно надати документ про визнання результатів оцінки відповідності, відповідно до ст. 45 Закону України від 15.01.2015 «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Зазначений документ в складі тендерної пропозиції ТОВ «КГМ ТРЕЙД» відсутній. Звертаємо увагу на те, що зазначена норма статті 45 Закону України від 15.01.2015 «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» стосується визнання результатів оцінки відповідності вимогам технічних регламентів. Умовами тендерної документації підтвердження продукції вимогам технічних регламентів не вимагалося. 2.2. У висновку ДАСУ зазначено, що згідно Додатку № 4 до ТД учасники повинні надати дані на товар, які мають бути заповнені відповідно до вимог таблиці за формою та інструкції щодо заповнення з певними вимогами, в тому числі щодо гарантійних строків експлуатації та зберігання продукції, інформація відповідно чого повинна бути зазначена учасниками у колонках 9 та 10 таблиці. У разі, якщо нормативною технічною документацію, за якою виготовляється продукція, не передбачено гарантійних строків на продукцію, учасник повинен вказати: У колонці 9 - гарантійний строк експлуатації не менше 2 років від дати отримання продукції кінцевим одержувачем (ч. 2 ст. 680 Цивільного кодексу України). У колонці 10 - гарантійний строк зберігання не менше 1 року з дня отримання продукції кінцевим одержувачем до моменту її введення в експлуатацію (ч.3 ст. 269 Господарського кодексу України). Оскільки згідно документів, що містяться в тендерній пропозиції ТОВ «КГМ ТРЕЙД», запропонована продукція виготовляться за кресленнями (файл - «12 Лист про креслення»), які не містять гарантійних строків на продукцію, в документі «Дані на товар» (файл - «16 Дані на товар»), а саме у колонці 9, ТОВ «КГМ ТРЕЙД» зазначено гарантійний строк експлуатації товару, який становить 12 місяців з дня введення в експлуатацію, що не відповідає умовам Додатку № 4 до ТД. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КМГ ТРЕЙД» міститься документ виробника Consist spol. s.r.o. — сертифікат якості, в якому зазначені гарантійні зобов’язання виробника, а саме: гарантія на поставлену продукцію 12 місяців від дня введення продукції в експлуатацію та гарантійний строк зберігання 18 місяців з моменту постачання. Отже, тендерна пропозиція учасника відповідала умовам тендерної документації. Голова тендерного комітету філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» В.С. Шергін
Дата публікації звіту: 10.07.2020 16:29