• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

за кодом CPV за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 15130000-8 М’ясопродукти (Ковбаси варені)

Завершена

1 438 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 190.00 UAH
Номер: a53d6219395547b992ccda21a6246ece
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-01-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.03.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 01.04.2020 17:15 - 23.04.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 31.03.2020 № 76 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 31.03.2020 № 76 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 3 UA-2020-02-24-003301-c 24.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, likhachova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Стартрейдінг» встановлено порушення вимоги пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Натурпродукти», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 08.02.2020) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 24.02.2020 № 91, тендерні пропозиції: товариства з обмеженою відповідальністю «Натурпродукти» (далі – ТОВ «Натурпродукти») та товариства з обмеженою відповідальністю «Стартрейдінг» (далі – ТОВ «Стартрейдінг»), протоколи засідання тендерного комітету від 17.03.2020 № 114 та № 116, повідомлення про намір укласти договір від 17.03.2020, договір про закупівлю товарів від 30.03.2020 № 105. Підпунктом 6 пункту 1 додатку 1 тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій документів, чинних на 2020 рік, що засвідчують своєчасне проходження повірки засобів вимірювальної техніки (договір на повірку засобів вимірювальної техніки з уповноваженою організацією, акти виконаних робіт відповідно цього договору, погоджений графік проведення періодичної повірки на 2020 рік та свідоцтва про повірку) згідно Закону України № 1314-VII від 03.07.2019 «Про метрологію та метрологічну діяльність». Водночас учасник ТОВ «Стартрейдінг» у складі тендерної пропозиції надав свідоцтво про повірку вимірювальної техніки, яке чинне до 16.12.2020 та не надав договір на повірку засобів вимірювальної техніки з уповноваженою організацією та погоджений графік проведення періодичної повірки на 2020 рік, чим не дотримав вимоги підпункту 6 пункту 1 додатку 1 тендерної документації. Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Стартрейдінг», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав з ним договір від 30.03.2020 № 105.
Період усунення порушень: 23.04.2020 19:39 - 09.05.2020 00:00
Дата публікації висновку: 23.04.2020 19:39

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Виконати зобов’язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Дата публікації звіту: 29.04.2020 14:44