-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Завершена
0.00
UAH з ПДВ
Номер:
43b231b8fc8445a9ab213feb98ee6d4b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-27-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.05.2020 00:00
Період моніторингу:
27.05.2020 17:59 - 18.06.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.05.2020 №105
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 26.05.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 27.05.2020№ 105
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
9 UA-2020-02-24-003262-c 24.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пункту 1 та 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, відповідність тендерних пропозицій умовам тендерної документації, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення та внесення змін до нього.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету військового інституту танкових військ Національного технічного Університету «Харківський політехнічний інститут» (далі – Замовник) від 24.02.2020 №2/2/20, тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АВАНГАРД-ПЛЮС ЮА» (далі - учасник-переможець), повідомлення про намір укласти договір від 23.03.2020, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 18.03.2020 №4/2/20, повідомлення про намір укласти договір від 23.03.2020, договір від 11.04.2020 №66, Додаткова угода №1 від 17.04.2020 року.
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця встановлено її невідповідність вимогам Додатку 5 до тендерної документації, згідно якого форма «Загальні відомості про учасника» повинна містити інформацію учасника про електронну адресу.
Проте, у наданій, у складі тендерної пропозиції учасника-переможця, формі «Загальні відомості про учасника» від 11.03.2020 №27, інформація про електронну адресу відсутня.
Крім того встановлено, що на вимогу пункту другого розділу третього тендерної документації учасником-переможцем надано електронну банківську гарантію, яка на порушення підпункту 1.1 пункту першого розділу третього закрита для загального доступу. Таким чином, перевірити відповідність наданої у складі тендерної пропозиції електронної банківської гарантії не надається можливим.
Також слід зазначити, що у складі тендерної пропозиції учасника-переможця надана довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Довідка від 11.03.2020 №4), яка містить інформацію про планування залучити учасником підсобного робітника та монтажника будівельного, що є порушенням вимог підпункту 5.3 пункту 5 Розділу 3 тендерної документації, а саме: учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Однак, на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АВАНГАРД-ПЛЮС ЮА» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації і визначив переможцем торгів та уклав договір від 11.04.2020 №66.
Період усунення порушень:
29.05.2020 18:52 - 13.06.2020 00:00
Дата публікації висновку:
29.05.2020 18:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця встановлено її невідповідність вимогам Додатку 5 до тендерної документації, згідно якого форма «Загальні відомості про учасника» повинна містити інформацію учасника про електронну адресу. Проте, у наданій, у складі тендерної пропозиції учасника-переможця, формі «Загальні відомості про учасника» від 11.03.2020 №27, інформація про електронну адресу відсутня.
Слід зазначити, що закупівля: “ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (послуги з поточного ремонту приміщень спортивного залу будівлі № 7 за ГП (штаб ВУЗУ) в/м № 39)” була проведена згідно попередньої редакції Закону України “Про публічні закупівлі”
У наданій, у складі тендерної пропозиції учасника-переможця, формі “Загальні відомості про учасника” від 11.03.2020 №27, інформація про електронну адресу відсутня. Але згідно ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Також ст. 17 Закону встановлює чіткі критерії щодо зобов’язання замовником відхилити тендерну пропозицію. Даний критерій також Замовником був розцінений, згідно ч. 3 ст 22 Закону як формальна (несуттєва) помилка, що не впливає на зміст тендерної пропозиції, та не підлягає відхиленню. Окрім цього необхідно вказати, що інформація щодо електронної адреси Учасника була надана в складі тендерної пропозиції у файлі з назвою “Скановані копії з оригіналів (установчі).pdf”, на 29 сторінці якого міститься сканована копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з Інформацією про здійснення зв'язку з юридичною особою “llc_avangard.plus@ukr.net”. Аналогічна інформація міститься на сторінці 31 файлу “Інші документи тендерної пропозиції.pdf” (в складі завіреної копії Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань).
Окрім цього, Інформація про здійснення зв'язку з юридичною особою, а саме адреса електронної пошти: “llc_avangard.plus@ukr.net”, міститься у загальному доступі за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch на офіційному сайті Міністерства Юстиції України.
Таким чином, пропозиція Учасника містила інформацію про адреса електронної пошти (електронну адресу) “llc_avangard.plus@ukr.net”, а також така інформація міститься у загальному доступі.
Крім того встановлено, що на вимогу пункту другого розділу третього тендерної документації учасником-переможцем надано електронну банківську гарантію, яка на порушення підпункту 1.1 пункту першого розділу третього закрита для загального доступу.
Таким чином, перевірити відповідність наданої у складі тендерної пропозиції електронної банківської гарантії не надається можливим.
Відповідно до ч. 3 ст. 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій
і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються
з урахуванням вимог Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг” від 22.05.2003 р. № 851-IV.
При цьому, як передбачено ч. 1 ст. 14 Закону, подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (електронний документ з електронним цифровим підписом). Тендерна пропозиція, що супроводжується сканованою копією банківської гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або якщо тендерна пропозиція супроводжується банківською гарантією, на якій відсутній електронний цифровий підпис, що не може бути перевірений, – вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється замовником.
Учасником в складі пропозиції надано файл з назвою “IG-20336-700.pdf.p7s.p7s”, який за результатами перевірки на офіційному сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням https://www.czo.gov.ua/verify, є банківською гарантією №:IG/20336/700 від 11 березня 2020 року з накладеними електронними цифровими підписами провідного економіста Тюріної Ганни Олександрівни та начальника відділу документарних операцій Морозова Юрія Вікторовича Акціонерного товариства “ОТП БАНК”. Крім цього, за результатами перевірки підписів є можливість завантажити файл з назвою “IG-20336-700.pdf” без підпису.
Тобто, Учасником надано забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (електронний документ з електронним цифровим підписом), а саме Банківська гарантія №:IG/20336/700 від 11 березня 2020 року з накладеними електронними цифровими підписами співробітників Банку гаранта, яку можна перевірити на офіційному сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням https://www.czo.gov.ua/verify, що є в загальному доступі.
Таким чином, твердження, що перевірити відповідність наданої у складі тендерної пропозиції електронної банківської гарантії не надається можливим – є безпідставним та необґрунтованим.
Відповідно підпункту 5.3 пункту 5 Розділу 3 тендерної документації: учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АВАНГАРД-ПЛЮС ЮА» було надано Довідку від 11 березня 2020 року №4 про наявність працівників:
1) Електрогазозварника - 1 штатного;
2) Підсобного робітника - 1 штатного;
3) Монтажника будівельника - 1 штатного;
4) Головного інженера проекту, Павленко Володимира Костянтиновича, штатного;
5) Начальника дільниці/головного інженера, Богданова Олега Івановича, штатного;
6) Майстра будівельних та монтажних робіт, Вакуленко Євгена Миколайовича, штатного;
7) Інженера проектно-кошторисної роботи, Попової Ольги Сергіївни, штатного;
8) Інженера технолога, Богданової Світлани Олегівни, штатного;
9) Головного архітектора проекту, Ярмоли Юрія Леонідовича, штатного.
Таким чином, на вимогу підпункту 5.3 пункту 5 Розділу 3 тендерної документації, Учасником було надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Довідка №4 від 11 березня 2020 року), що свідчить про відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим в статті 16 Закону.
Крім цього, у вказаній довідці Учасником додатково було зазначено про
3 підсобних робітників та 3 монтажників будівельних, яких останній планував залучити для виконання договору.
Відповідно підпункту 1.10. пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, Замовник не заперечує щодо надання учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів про досвід учасника, його технічні можливості, щодо постачання товару, що є предметом закупівлі. Неподання таких додаткових документів, які не вимагаються тендерною документацією, не буде розцінено як невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Крім цього, відповідно до статті 30 Закону та підпункту 3.1. пункту 3 розділу 5 тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Так, враховуючи, що Учасником подано довідку про наявність працівників які мають необхідні знання та досвід (Довідка №4 від 11 березня 2020 року), що свідчить про відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим в статті 16 Закон, а також те, що ні статтею 30 Закону, ні умовами тендерної документації не передбачено підстав для відхилення учасників за подання додаткової інформації та документів, підстави для відхилення Учасника – відсутні.
Вищевказане унеможливлює відхилення тендерної пропозиції Замовником та суперечить Закону України “Про публічні закупівлі”.
Дата публікації звіту:
03.06.2020 12:21