-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з організації гарячого харчування (харчування учнів 1-4 класів, дітей з малозабезпечених сімей, дітей-сиріт та інших)
Послуги з організації гарячого харчування (харчування учнів 1-4 класів, дітей з малозабезпечених сімей, дітей-сиріт та інших)
Торги не відбулися
2 600 640.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 768.60 UAH
мін. крок: 0% або 768.60 UAH
Номер:
93164706927c43e98c0e59062eddd4a5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-03-20-000062
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.03.2020 00:00
Період моніторингу:
20.03.2020 16:42 - 11.04.2020 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.03.2020 № 66
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
20.03.2020 № 66
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
42 UA-2020-02-24-002135-a 24.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог абзацу пункту 13 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій (окрім питань які були предметом розгляду колегії АМКУ – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення
державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів, зокрема шляхом відміни торгів, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 квітня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації
вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 08.02.2020) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради (далі – Замовник) на 2020
рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 24.02.2020, № 34, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ПОНТЕМ.УА» (далі – ТОВ «ПОНТЕМ.УА») (лот 1, 2, 3, 4, 5, 6), фізичної особи-підприємця Кондратюк І.В. (лот 1, 2), фізичної особи-підприємця Бурсала О.П. (лот 1, 2), товариства з обмеженою відповідальністю торгово-виробниче підприємство «Контракт» (лот 3, 4, 6), фізичної особи-підприємця Коломієць В.В. (лот 5), фізичної особи-підприємця Єфремова Т. В. (лот 5), фізичної особи-підприємця Бегус С.М., (лот 3, 4, 6), протокол розкриття від 11.03.2020, протоколи засідання тендерного комітету від 12.03.2020 № 53 (лот 3, 4, 6), від 16.03.2020 № 60
(лот 1, 2, 3, 4, 5, 6), від 16.03.2020 № 62 (лот 1, 2), від 16.03.2020 № 63 (лот 5), протоколи щодо прийняття рішення про намір укласти договір від 17.03.2020 № 67 (лот 1), № 68 (лот 2), № 64 (лот 3), № 65 (лот 4), № 69 (лот 5), № 66 (лот 6), повідомлення про намір укласти договір від 17.03.2020, скаргу
ТОВ «ПОНТЕМ.УА» від 20.03.2020 № UA-2020-02-24-002135-a.b1, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
(далі – колегія АМКУ) від 24.03.2020 № 5542-р/пк-пз, № 5543-р/пк-пз, № 5544-р/пк-пз, № 5556-р/пк-пз, № 5557-р/пк-пз та від 10.04.2020 № 6919-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих питань які були предметом розгляду колегії АМКУ не здійснювався.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовник в тендерній документації не зазначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 13 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
24.04.2020 16:52 - 12.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
24.04.2020 16:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Виявлені порушення усунуто
Дата публікації звіту:
27.04.2020 11:58
Запити/Пояснення
Номер:
cb74cdf9fdeb42d1810744ec9bda9cae
Назва:
Наказ Держаудитслужби «Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі»
Дата опублікування:
01.04.2020 10:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.04.2020 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
31.03.2020 № 78
Київ
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель UA-2020-02-24-002135-a.b1,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-02-24-002135-a (оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 24 лютого 2020 року), прийняте наказом Держаудитслужби від 20 березня 2020 року № 66 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ