• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Фарби (Емаль ПФ-115, емаль ПФ-115 RAL в асортименті)

Фарби (Емаль ПФ-115, емаль ПФ-115 RAL в асортименті)

Завершена

5 382 100.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 910.50 UAH
Номер: 54440c9ebcad42dc921dd816703b663b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-12-30-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.12.2020 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 30.12.2020 12:05 - 26.01.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 29.12.2020 № 260 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручень Державної аудиторської служби України від 25.11.2020р. № 003100-18/7905-2020, від 11.12.2020р. №003100-18/8689-2020, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 29.12.2020 № 260 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 3 UA-2020-02-24-000769-b 24.02.2020 Філія «Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (код за ЄДРПОУ 40081347) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olga.kolecnik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 8 частини другої статті 21. За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог частини третьої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПРАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ СУРІКОВИЙ ЗАВОД" встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 та статті 3 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції визначеного переможця та своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо припинення зобов'язань за договором від 12.06.2020 №ЦЗВ-02-02720-01 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 січня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та додаткових угод до нього та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: інформацію Філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі Замовник) про закупівлю, річний план ID: UA-P-2020-02-24-003727-b, оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника 24.02.2020 зі змінами, внесеними рішенням тендерного комітету від 07.04.2020, від 09.04.2020 (далі тендерна документація), звернення учасника з вимогою про усунення порушень від 15.03.2020 № UA-2020-02-24-000769-b.b1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 26.05.2020, тендерні пропозиції ТОВ "ІНВІТ ГРУП", ТОВ "УКРРЕСУРС-КР", ПрАТ ЯНТАР, ТОВ "ВП"Фарбпром", ПРАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ СУРІКОВИЙ ЗАВОД", повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 27.05.2020, договір від 12.06.2020 №ЦЗВ-02-02720-01, додаткову угоду від 23.07.2020 №1, пояснення замовника, отримані 15.01.2021 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог абзацу 8 частини другої статті 21 Закону Замовник в оголошення про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, а лише зазначив його розмір та вид. У ході аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник згідно з частиною 3 статті 17 Закону у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Моніторингом установлено, що Замовником у Додатку 6 до тендерної документації не встановлено вимог про надання інформації переможцем торгів згідно пункту 5 частини першої статті 17, чим порушено вимоги частини третьої цієї статті. Також, Замовником встановлені вимоги для надання інформації переможцем торгів, передбачені пунктами 4, 10 частини 1 статті 17 Закону, що не відповідає вимогам частини 3 статті 17 Закону. Крім того, моніторингом установлено, що Замовником порушено визначений абзацом другим частиною другою статті 23 Закону порядок внесення змін до тендерної документації процедури закупівлі в частині способу оприлюднення положень тендерної документації, до яких вносилися зміни (закреслення даних). Моніторингом питання надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, установлено, що на звернення учасника з вимогою про усунення порушень № UA-2020-02-24-000769-b.b1, яке оприлюднено в електронній системі закупівель 15.03.2020, замовник оприлюднив рішення про задоволення вимоги 08.04.2020 з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання роз’яснення на звернення. Відповідно до умов пункту 3.3 розділу 3 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» із змінами від 09.04.2020, забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам, зазначеним в додатку №7 тендерної документації. Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції ПРАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ СУРІКОВИЙ ЗАВОД" встановлено, що відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій Замовником відхилено тендерну пропозицію ПРАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ СУРІКОВИЙ ЗАВОД" в зв’язку з тим, що тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації, учасником надано забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії з посиланням на тендерну документацію не в останній редакції. Водночас в тендерній документації Замовником не встановлено вимог про те, що банківська гарантія повинна містити посилання на тендерну документацію в останній редакції. Поряд з цим, порядок оформлення банківської гарантії затверджений постановою правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Зважаючи на зазначене, Замовник на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 та статті 3 Закону відхилив тендерну пропозицію ПрАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ СУРІКОВИЙ ЗАВОД".
Період усунення порушень: 19.01.2021 16:33 - 03.02.2021 00:00
Дата публікації висновку: 19.01.2021 16:33

Оскарження висновку в суді

Опис: 02.02.2021 до Окружного адміністративного суду міста Києва філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» подано позовні заяви до Державної аудиторської служби України (Східний офіс Держаудитслужби) про визнання протиправними та скасування висновків від 19.01.2021 про результати моніторингу закупівлі за ідентифікаторами № UA-2020-02-24-000769-b
Дата публікації: 03.02.2021 09:37

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-24-000769-b Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 19 січня 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Фарби (Емаль ПФ-115, емаль ПФ-115 RAL в асортименті) (ДК 021:2015:44810000-1: Фарби) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-24-000769-b). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог абзацу 8 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), та порушення норм частини першої статті 23 Закону, порушення вимог частини третьої статті 17 Закону, порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 та статті 3 Закону. Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-24-000769-b) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення вимог абзацу 8 частини другої статті 21 Закону Замовник не погоджується та повідомляє наступне. Статтею 21 Закону передбачено оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів з інформацією, в тому числі, щодо умов надання забезпечення тендерної пропозиції. В свою чергу, Замовник повідомляє, що на момент створення закупівлі поле «Умови надання забезпечення тендерної пропозиції» не було реалізовано в системі Прозорро, тому в оголошенні про проведення відкритих торгів, яке формується на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель автоматично, дане поле відсутнє. Постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 19.08.2020 по справі 120/3003/19-а залишено без задоволення апеляційну скаргу Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області, а рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 залишено без змін. Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 позов задоволено: визнано протиправним та скасовано висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області про результати моніторингу № 05-41300 від 05.09.2019 року (ідентифікаційний номер моніторингу UA-M-2019-08-14-000016) закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-15-000644-a (далі - закупівля), що опублікований 06.09.2019 року). Даний висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області стосувався, також, заповнення полів в електронній системі закупівель. В подальшому Замовник буде зазначати дану інформацію, коли з’явиться така технічна можливість. 2. Щодо порушення норм частини першої статті 23 Закону. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. Щодо порушення норм абзацу другого частини другої статті 23 Закону Замовник не погоджується та повідомляє наступне. Відповідно до абзацу другого частини другої статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Замовник 09.04.2020 р. вносив зміни до тендерної документації. Інформація про це була розміщена наступного дня, тобто із дотриманням вимог частини першої статті 10 Закону. При цьому в системі Prozorro були опубліковані: - нова редакція тендерної документації у вигляді файлу « 3580 ТД Емаль ПФ-115 нова редакція 09 04 2020.docx»; - перелік змін до тендерної документації у вигляді файлу «Зміни до тендеру_3580_09 04 2020.doc»; - та положення тендерної документації, до яких вносяться зміни у вигляді закреслених даних, що представлені у вигляді закресленої назви файлу «3580 ТД Емаль ПФ-115 нова редакція 07 04 2020.docx». Вся зазначена вище інформація є доступної для перегляду. Отже, Замовник дотримався вимог Закону в цій частині. 1. Щодо порушення вимог частини третьої статті 17 Закону Замовник не погоджується та повідомляє наступне: 1) Замовником у Додатку №6 до тендерної документації встановлені вимоги про надання інформації переможцем торгів (не зазначено форму власності переможця), чим виконав, в тому числі, вимоги пункту 5 частини 1 статті 17 Закону. До того ж, фізична особа, яка є учасником, та яка перемогла у закупівлі - є переможцем торгів та особою уповноваженою учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі. Тому, замовник вважає, що не порушив вимоги частини третьої статті 17 Закону. 2) Відповідно до вимог частини 3 статті 17 Закону, спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. На підтвердження відповідності п. 4 частини 1 статті 17 умовами тендерної документації не вимагається документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а лише вимагається довідка у довільній формі. На підтвердження відповідності п.10 частини 1 статті 17 Закону, Замовником не встановлені вимоги в тендерній документації тому, що вартість закупівлі не дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. 2. Щодо порушення пункту 4 частини першої статті 30 та статті 3 Закону. Щодо відхилення ПрАТ «КСЗ» Замовник повідомляє, що правомірно відхилив пропозицію в зв’язку з тим, що забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам тендерної документації. Відповідно до пункту 3.3. тендерної документації форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639. Забезпечення тендерної пропозиції, що надане ПрАТ «КСЗ» у вигляду банківської гарантії, містить посиланням на тендерну документацію не в останній редакції, що не відповідає вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639.
Дата публікації звіту: 26.01.2021 13:41

Запити/Пояснення