• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

риба заморожена, без голови та хвоста: хек, минтай, сайда

Торги не відбулися

618 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 500.00 UAH
Номер: 3f30b38eeb82411d87d2d06100f2f020
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-06-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.04.2020 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 06.04.2020 15:21 - 28.04.2020 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.04.2020 № 13 Суми Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 06.04.2020 №13 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2020-02-24-001881-a 24.02.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Сумська, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби (Сумська обл.), +38 (0 54) 268-70-39, Punka_00.19.07@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «СПК». За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів, визначених частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2020 рік Відділу освіти Конотопської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 24.02.2020 б/н, тендерні пропозиції приватного акціонерного товариства «Охтирський м’ясокомбінат», товариства з обмеженою відповідальністю «Торгова компанія «Світ продуктів», фізичної особи підприємця Петренко Ніни Євгенівни, товариства з обмеженою відповідальністю «Сумська продуктова компанія» (далі – ТОВ «СПК», учасник), протоколи засідань тендерного комітету від 12.03.2020 № 1, від 16.03.2020 № 1, від 19.03.2020 № 1, від 31.03.2020 № 3, повідомлення про намір укласти договір від 31.03.2020 року. За результатами моніторингу установлено, що Замовник в пункті 1 розділу «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації не зазначив інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ), чим порушив вимоги пункту 9 частини другої статті 22 Закону, яким визначено, що опис методики оцінки за критерієм «ціна» повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ). Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «СПК» установлено її невідповідність вимогам тендерної документації, в частині відсутності документів, що підтверджують відповідність продукції (сайда та минтай) вимогам ДСТУ 4378:2005 «Риба океанічного промислу заморожена» (далі - ДСТУ 4378:2005), що не відповідає вимогам додатку 3 до тендерної документації Замовника, а саме: ТОВ «СПК» у складі тендерної пропозиції надано декларації виробників риби зі США (минтай), Норвегії (сайда), Іспанії (хек), в яких зазначено про відповідність продукції встановленим технічним регламентам за стандартами країни-виробника, протокол випробувань від 16.12.2019 № 1872 (хек), що підтверджує перевірку відповідності відібраних зразків продукції вимогам ДСТУ 4378:2005 та протоколи випробувань від 06.03.2020 № 506 (сайда), від 06.03.2020 № 507 (минтай), що підтверджують перевірку відповідності відібраних зразків продукції вимогам ДСТУ 4868:2007 «Риба заморожена», що не відповідає вимогам додатку 3 до тендерної документації Замовника, яким, зокрема, визначено, що морожена морська риба 1 ґатунку (хек, минтай, сайда) повинна відповідати вимогам ДСТУ4378:2005. Інших документів, які б підтверджували відповідність продукції (сайда та минтай) вимогам ДСТУ4378:2005 у складі тендерної пропозиції ТОВ «СПК» не надано. Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СПК» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір з ним на суму 614 990,00 гривень. При цьому, ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких під час моніторингу спрацював автоматичний індикатор ризику (RISK 2-13) не підтверджено.
Період усунення порушень: 10.04.2020 11:04 - 25.04.2020 00:00
Дата публікації висновку: 10.04.2020 11:04

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Тендерним комітетом відділу освіти Конотопської міської ради було переглягуто рішення щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "Сумську продуктову компанію" та дискваліфіковано даного учасника у звязку з невідповідповідністю пропозиції даного учасника умовам тендерної документації. Протокол тендерного комітету № 1 від 16.04.2020 року
Дата публікації звіту: 16.04.2020 15:28

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: .
Дата публікації: 27.04.2020 11:32