-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Фарби (Емаль ПФ-115, емаль ПФ-115 RAL в асортименті)
Фарби (Емаль ПФ-115, емаль ПФ-115 RAL в асортименті)
Прекваліфікація
від початку періоду пройшов 1 981 день
5 424 709.62
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 123.55 UAH
мін. крок: 0.5% або 27 123.55 UAH
Номер:
7c1525c34a56415ea5f5e949a397a0e5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-08-05-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.08.2020 00:00
Період моніторингу:
06.08.2020 17:09 - 29.08.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.08.2020 № 222
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 06.08.2020 № 222
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2020-02-24-001813-a 24.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризику
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та вимог про усунення порушень установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій (окрім тих, питань які були предметом розгляду колегії АМКУ), виконання рішень АМКУ – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом не допущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 08.02.2020)
(далі – Закон), внесення змін до неї, надання роз'яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 20.02.2020 (зі змінами), вимога про усунення порушення від 15.03.2020, рішення Замовника на вимогу про усунення порушення від 08.04.2020, тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «ІНВІТ ГРУП», «УКРРЕСУРС-КР», «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ФАРБПРОМ» (далі – ТОВ «ФАРБПРОМ»), «ТУСКАР» (далі – ТОВ «ТУСКАР»), «МІЖНАРОДНА ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ НОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ» (далі – ТОВ «МІКОНТ»), та приватних акціонерних товариств «КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД «ЯНТАР», «КРИВОРІЗЬКИЙ СУРІКОВИЙ ЗАВОД», рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 15.06.2020 № 11807-р/пк-пз, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, що надані 13.08.2020 через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на звернення з вимогою про усунення порушення, яке оприлюднене в електронній системі закупівель 15.03.2020, оприлюднив відповідь 08.04.2020 з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив норми частини першої статті 23 Закону.
Під час моніторингу установлено, що колегією АМКУ за результатами розгляду скарги ТОВ «МІКОНТ» прийнято рішення від 15.06.2020
№ 11807-р/пк-пз, згідно з яким Замовника зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МІКОНТ» та рішення про допущення тендерних пропозицій ТОВ «ФАРБПРОМ» і ТОВ «ТУСКАР» до аукціону.
Відповідно до пояснень Замовник звернувся до Окружного адміністративного суду міста Києва із позовом щодо скасування рішення колегії АМКУ від 15.06.2020 № 11807-р/пк-пз. На момент проведення моніторингу справа не розглянута.
Період усунення порушень:
27.08.2020 21:36 - 11.09.2020 00:00
Дата публікації висновку:
27.08.2020 21:36
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
до висновку про результати моніторингу закупівлі
UA-2020-02-24-001813-a
Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 27 серпня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Фарб (Емаль ПФ-115, емаль ПФ-115 RAL в асортименті) (код ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-24-001813-a).
Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-24-001813-a) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020)
Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020).
Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку.
1. Щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації.
Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів.
На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону.
Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
Дата публікації звіту:
03.09.2020 16:25
Запити/Пояснення
Номер:
597e7c27d6ab4bd399fdc821b59ac317
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
10.08.2020 13:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.08.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі фарб (емаль ПФ-115, емаль ПФ-115 RAL в асортименті) ДК 021:2015 - 44810000-1 — фарби) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером IDUA-2020-02-24-001813-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наданням підтвердних документів з наступних питань:
Коли затверджено протокол розгляду тендерної пропозиції та чому його не оприлюднено в електронні системі закупівель?
Які підстави відхилення тендерних пропозицій: ТОВ «ІНВІТ ГРУП», ПРАТ «КСЗ» та ТОВ «МІКОНТ»?
Які заходи проведені для виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.06.2020
№ 11807-р/пк-пз?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d074966a6ace4a199b6f1d2f3b816a31
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
13.08.2020 14:06
Опис:
Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 10.08.2020 (13:07:12), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі фарб (Емаль ПФ-115, емаль ПФ-115 RAL в асортименті) ( за №ЦБД: UA-2020-02-24-001813-a ) та повідомляє наступне.
Протоколом розгляду тендерних пропозицій затверджено 20.05.2020, яким були прийняті наступні рішення:
1. Відхилити пропозиції учасників ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНВІТ ГРУП», ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КРИВОРІЗЬКИЙ СУРІКОВИЙ ЗАВОД», ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Міжнародна інноваційна компанія нових технологій», як такі, що не відповідають умовам тендерної документації, за оголошенням UA-2020-02-24-001813-a.
2. Допустити до подальшого аукціону як такі, що відповідають умовам тендерної документації, за оголошенням UA-2020-02-24-001813-a, пропозиції наступних учасників: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРРЕСУРС-КР», ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД «ЯНТАР», ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТУСКАР», ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВП»Фарбпром».
При оприлюдненні інформації замовник керувався Законом України «Про публічні закупівлі» та інструкцією по роботі з майданчиком.
Підстави відхилення тендерних пропозицій ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНВІТ ГРУП», ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КРИВОРІЗЬКИЙ СУРІКОВИЙ ЗАВОД», ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Міжнародна інноваційна компанія нових технологій» були оприлюднені в електронну систему закупівель в строки передбачені Законом України «Про публічні закупівлі».
Прикріпити документ в електронній системі закупівель на даному етапі можливості немає з вересня 2019 року.
25.05.2020 учасником торгів була подана скарга, що стосується прийнятих рішень Замовником.
При наявності задоволених скарг на рішення за прекваліфікацією, процедура повертається на стадію «1.1 Пре-кваліфікація», тобто стадію до початку розгляду тендерних пропозицій, що скасовує попередні рішення Замовника.
Також інформація про оприлюднення протоколу розгляду пропозицій значиться в рішенні постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.06.2020 № 11807-р/пк-пз.
18.06.2020 було оприлюднено рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.06.2020 № 11807-р/пк-пз про результати розгляду скарги.
З прийнятими рішеннями органом оскарження Замовник не погоджується та у відповідності до абз. 2 ч. 12 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» оскаржує у судовому порядку. Позовна заява до окружного адміністративний суду м. Києва подана 16.07.2020.
За результатами розгляду позовної заяви, Замовником будуть прийняті рішення у відповідності до чинного законодавства України.
Сканована копія протоколу розгляду тендерних пропозицій від 20.05.2020 № 3581/185/-20-Т додається.