-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
лот №1: ДК 021:2015: 15111000-6 – М’ясо великої рогатої худоби родини бикових (м'ясо яловичини – охолоджене), лот №2: ДК 021:2015: 15112000-6 – М’ясо свійської птиці (філе куряче - охолоджене, стегно куряче - охолоджене, печінка куряча – охолоджена), лот №3: ДК 021:2015: 15113000-3 – Свинина (м’ясо свинини - охолоджене)
джерело фінансування - місцевий бюджет
Завершена
1 608 250.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 337.50 UAH
мін. крок: 0.1% або 2 337.50 UAH
Номер:
cebbb5555daf4d00a6dab5137ede7727
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-03-31-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.03.2020 00:00
Період моніторингу:
31.03.2020 10:18 - 22.04.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.03.2020 № 11
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 31 березня 2020 року № 11
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2020-02-24-000482-b від 24.02.2020 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 квітня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Новоселицької міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням (протокол № 2020/02.24-вт, № 2020/03-03-вт) тендерного комітету від 24.02.2020 та зі змінами від 03.03.2020 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протоколи розкриття тендерних пропозицій від 13.03.2020; тендерні пропозиції учасників по лоту 1 та лоту 3 – Фізичної особи-підприємця Мокрієнка Віталія Андрійовича (далі – ФОП Мокрієнко В.А.), по лоту 2 – Товариства з обмеженою відповідальністю Наладка-Комерц ЛТД; протокол засідання тендерного комітету Замовника від 13.03.2020 № 2020/03.13/2-вп, № 2020/03.13/2-вп, № 2020/03.13/3-вп; повідомлення про намір укласти договір від 13.03.2020; договір від 26.03.2020 № 85-14-20, від 02.04.2020 № 94, № 95.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник визнав переможцем по лоту 1 та лоту 3 ФОП Мокрієнка В.А., пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації.
Так, відповідно до Додатку № 2 тендерної документації, у разі якщо учасник не є виробником товару, в складі тендерної пропозиції має бути надана завірена копія договору про співпрацю (договору купівлі-продажу) із виробником (або із його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором, покупцем, посередником тощо) або інший документ, який підтверджує можливість постачання товару учасником та показує його походження.
Учасник ФОП Мокрієнко В.А. у складі тендерної пропозиції надав договір поставки від 01.01.2018 №15, укладений з виробником ДП «М'ясо Буковини» ВАТ «Новоселицький птахокомбінат», предметом якого є ковбасні та м’ясні вироби, що не відповідає вимогам даної закупівлі, предметом якої є свіже м’ясо, чим не дотримав вимоги Додатку № 2 тендерної документації.
Також, декларація виробника (посвідчення про якість) від 13.02.2020 № 963, експлуатаційний дозвіл для потужностей (об’єктів) з виробництва від 05.01.2011 № 24-07-02, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 28.01.2014 № 05.03.02-04/5324, № 05.03.02-04/5325 та сертифікат якості від 04.01.2019, надані учасником ФОП Мокрієнком В.А., видані для м’ясо-ковбасних виробів (ДК 021:2015: 15130000-8 М’ясопродукти), що не відповідає предмету даної закупівлі (ДК 021:2015: 15110000-2 – М’ясо), чим не дотримано вимоги Додатку № 2 тендерної документації.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Отже, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону по лоту 1 та лоту 3 не відхилив тендерну пропозицію ФОП Мокрієнка В.А. як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Період усунення порушень:
09.04.2020 10:34 - 24.04.2020 00:00
Дата публікації висновку:
09.04.2020 10:34
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
порушення усунуті, договора по лоту 1 та 3 розірвано
Дата публікації звіту:
11.04.2020 12:51
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
-
Дата публікації:
14.04.2020 12:07