• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Паливо (дизельне паливо, бензин А 92 та А 95)

Завершена

1 778 214.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 891.07 UAH
Номер: a51655674f6149978ff984ef9eea5542
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-05-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.04.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 06.04.2020 13:04 - 28.04.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.04.2020 № 50 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 03.04.2020 № 50 Витяг з Переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівліунікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 29 UA-2020-02-24-001666-c 24.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 014-44-26, toma.nikolaychenko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані закупівель, оприлюдненні інформації про закупівлю, розкритті тендерних пропозицій та своєчасності укладання договору про закупівлю порушень не встановлено. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при відповідності умов тендерної документації вимогам закону встановлено недотримання вимог п. п. 3, 7 ч. 2 ст. 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерних пропозицій встановлено порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону та порушення абзацу 2 частини 4 статті 28 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 квітня 2020 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 24.02.2020 № 15-20), реєстр отриманих пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «АВТО ОЙЛ» (далі – Переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій від 16.03.2020 № 18-20, повідомлення про намір укласти договір від 16.03.2020, договір від 30.03.2020 № 106 (далі – договір № 106). Перевіркою відповідності умов ТД вимогам закону встановлено, що відповідно до п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону ТД повинна містити зокрема проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. При цьому, аналізом встановлено, що проект договору не містить інформації про порядок змін його умов, чим порушено вимоги п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону. Також, ТД Замовника не містить вимоги щодо надання учасниками інформації щодо застосування заходів із захисту довкілля, передбаченої п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону. За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «АВТО ОЙЛ» умовам ТД, оскільки у складі пропозиції надано копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, яка втратила чинність, оскільки видана учаснику 20.01.2016 до внесення змін до Статуту учасника та затвердження нової редакції Статуту Переможця 10.06.2019 року (зі змінами), чим не дотримано вимоги п. 1 Розділу ІІІ ТД. До того ж, у виписці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена п. 9 ч. 2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», як того вимагав п. 9 ч. 5 Розділу ІІІ ТД. Також, у складі пропозиції Переможця надана інформація про відсутність підстав відмови Замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст.17 Закону, яка не відповідає формі, встановленій Замовником у Додатку № 3 до ТД, чим не дотримано вимоги п. 1 Розділу ІІІ ТД. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам ТД. Отже, Замовник на порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ АВТО ОЙЛ» як таку, що не відповідає умовам ТД, та уклав з ним договір від 30.03.2020 № 106 на закупівлю пального на загальну суму 1 511 760,00 гривень. Вищевказане призвело до порушення абзацу 2 частини 4 статті 28 Закону, відповідно до якого у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Період усунення порушень: 22.04.2020 16:24 - 08.05.2020 00:00
Дата публікації висновку: 22.04.2020 16:24

Запити/Пояснення