• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ікра баклажанна,огірки консервовані,салат з капусти,ікра з кабачків,сухофрукта ,томати консервовані,томатна паста ,капуста квашена,рагу овочеве,повидло,родзинки,начинка макова,лечо ,компот із слив, компот з абрикосів(джерело фінансування кошти місцевого бюджета)

Завершена

553 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 765.00 UAH
Номер: b57788b7d2f14b3ebddceb773e47ccf7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-17-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.03.2020 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 17.03.2020 16:37 - 08.04.2020 01:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.03.2020 № 25 Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2020-02-24-000133-a, ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі, яка проводиться Комунальною установою "Михайлівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 66) 284-90-20, pavlik_sn@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 1 статті 14 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі та відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, розгляд тендерної пропозиції переможця торгів, порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції переможця торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - тендерна документація, ТД), затверджену рішенням тендерного комітету Комунальної установи "Михайлівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради (далі – Замовник), тендерна пропозиція учасника переможця Фізичної особи-підприємця Зібрової Тетяни Василівни (далі - ФОП Зіброва Т.В.). Моніторингом встановлено, що відповідно Розділу 4 Додатку 2 ТД передбачена вимога щодо надання переможцем торгів оригіналів або нотаріально завірених копій вказаних у цьому розділі документів, у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, на адресу замовника. Крім того зазначено, що неподанням переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону, вважається неподання документів, подання не у встановлений Законом строк, подання не у відповідності до вимог тендерної документації. Отже, вимога щодо надання переможцем торгів документів на адресу Замовника у паперовому вигляді суперечить нормам статті 14 Закону, де вказано, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 23.03.2020 12:58 - 27.03.2020 00:00
Дата публікації висновку: 23.03.2020 12:58

Запити/Пояснення