-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Електрична енергія (Постачання електричної енергії)
Завершена
13 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 130 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 130 000.00 UAH
Номер:
aa79c6ea778a4deaad10b8b88539143f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-19-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.06.2020 00:00
Період моніторингу:
19.06.2020 15:57 - 11.07.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.06.2020 № 45
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.06.2020 № 45.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-02-21-001718-c 21.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення норм частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення норм частини п’ятої статті 28 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 липня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, та оприлюднення інформації про закупівлю на етапі до проведення розкриття та розгляду тендерних пропозицій, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі – Закон) проаналізовані при проведенні моніторингу UA-M-2020-03-19-000007.
Під час моніторингу проаналізовано: тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ", учасників допущених до аукціону ТОВ "АС", ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" та відхилені пропозиції учасників ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ", ТОВ "ВЕЛІНКОМ", ТОВ "ЕНСОЛ УКРАЇНА" на предмет їх відповідності вимогам тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, протокол засідання тендерного комітету від 06.05.2020 №9, договір про постачання електричної енергії споживачу №4053-ВЦ від 25.05.2020, пояснення надані Замовником, оприлюднені в електронній системі закупівель 24.06.2020 та 06.07.2020, протокол засідання тендерного комітету від 24.04.2020 №8.
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, встановлено, що згідно з інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель договір про постачання електричної енергії споживачу від 25.05.2020 №4053-ВЦ, укладений з переможцем відкритих торгів ТОВ «Рівненська обласна енергопостачальна компанія» (ТОВ «РОЕК»), розміщений Замовником в електронній системі закупівель 29.05.2020, в той час як частиною першою статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі – Закон), договір про закупівлю оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу протягом двох днів з дня його укладення. Тобто, вказаний договір оприлюднений на четвертий день з дня його укладення.
Слід зауважити, що частиною 5 розділу Х «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» Закону України «Про публічні закупівлі» в поточній редакції визначено, що процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Процедура закупівлі UA-2020-02-21-001718-c розпочата до 19.04.2020.
Враховуючи викладене, Замовником порушено вимоги частини першої статті 10 Закону в частині порушення строків оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу інформації про закупівлю - несвоєчасного оприлюднення договору про закупівлю від 25.05.2020 №4053-ВЦ.
Крім того, встановлено, що відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 24.04.2020 №8 тендерним комітетом Замовника розглянуто пропозиції учасників вказаної процедури закупівлі. Кінцевий строк для подання тендерних пропозицій визначений в оголошенні про проведення закупівлі та тендерній документації 22 березня 2020 23:00 год.
Відповідно до частини першої статті 27 Закону у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.
Частиною п’ятою статті 28 Закону визначено, що у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Відповідно до частини першої статті 10 Закону протокол розгляду тендерних пропозицій оприлюднюється Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу протягом одного дня з дня його затвердження.
Згідно з інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення опублікований (сформований) в електронній системі закупівель 24.04.2020.
Згідно з частиною сьомою статті 18 Закону електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює договір про закупівлю і звіт про результати проведення процедури закупівлі у разі прийняття органом оскарження скарги щодо процедури закупівлі до розгляду. Відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель скарги до органу оскарження не подавались, процедура закупівлі не призупинялась.
З огляду на вищевикладене, тендерним комітетом за результатами розгляду тендерних пропозицій прийнято рішення на 24 робочий день з дня закінчення строку подання тендерних пропозицій та розкриття частини тендерної пропозиції. Тобто тендерним комітетом Замовника перевищено строк розгляду тендерних пропозицій, що є порушенням частини п’ятої статті 28 Закону.
У поясненні, яке оприлюднене в електронній системі закупівель 06.07.2020, Замовником вказано, що 24 квітня 2020 року тендерним комітетом КП "Дубноводоканал" розглянуті тендерні пропозиції учасників відкритих торгів закупівлі "Електрична енергія", про що складений протокол № 8 від 24.02.2020 року, який додано до пояснення.
Період усунення порушень:
10.07.2020 16:15 - 25.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
10.07.2020 16:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку правління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області здійснено розірвання договору.
Дата публікації звіту:
16.07.2020 16:53
Запити/Пояснення
Номер:
c47da7da1a394ee9b90a3210491c18d1
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.06.2020 16:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.06.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Електрична енергія (Постачання електричної енергії)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-21-001718-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Згідно з інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель договір про постачання електричної енергії споживачу від 25.05.2020 №4053-ВЦ, укладений з переможцем відкритих торгів ТОВ «РОЕК», розміщений Замовником в електронній системі закупівель 29.05.2020, в той час як частиною першою статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі – Закон) договір про закупівлю оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу протягом двох днів з дня його укладення. Тобто, вказаний договір оприлюднений на четвертий день з дня його укладення.
Слід зауважити, що частиною 5 розділу Х «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» Закону України «Про публічні закупівлі» в поточній редакції визначено, що процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону.
Поясніть чому договір оприлюднений не в термін визначений статтею 10 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження.
Номер:
452798c766ad41b4ab7dd19bf7cd149c
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
24.06.2020 17:54
Опис:
Доброго дня,у зв"язку з введенням карантину Covid-19 по області та перехід установ і організацій в закритий режим спиричиноло затримку транспортування договору від 25.05.2020 №4053-ВЦ між КП "Дубноводоканал" та від ТОВ «РОЕК». Також хочем донести до Вашого відома що міжміський транспорт закритий,що також повпливало на терміни доставки договору.
Номер:
a63e644235c14ef6807b5427e8f9554d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
01.07.2020 17:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.07.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Електрична енергія (Постачання електричної енергії)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-21-001718-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Частиною 5 статті 28 Закону визначено, що у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Відповідно до частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі – Закон), протокол розгляду тендерних пропозицій оприлюднюється Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу протягом одного дня з дня його затвердження.
Згідно з інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення опублікований (сформований) в електронній системі закупівель 24.04.2020.
У зв’язку з неможливістю підвантаження замовником в електронній системі закупівель будь-якого паперового документу до прийнятого замовником рішення щодо розгляду пропозицій (протоколу розгляду тендерних пропозицій, протоколу засідання тендерного комітету тощо) просимо вказати дату розгляду пропозицій учасників торгів, їх відхилення чи допущення до аукціону; дату складання протоколу (-ів) розгляду (засідання тендерного комітету) та затвердження. При цьому, просимо долучити документальне підтвердження.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6ed42d7b33a441b991d30fab9d5ec58b
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
06.07.2020 16:48
Опис:
24 квітня 2020 року тендерним комітетом КП "Дубноводоканал" розглянуті тендерні пропозиції учасників відкритих торгів закупівлі "Електрична енергія", про що складений протокол № 8 від 24.02.2020 року,який додається.
Номер:
8b62d8fe39a248b09deb1ec134383653
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-03-19-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.03.2020 00:00
Період моніторингу:
19.03.2020 12:57 - 10.04.2020 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.03.2020 № 23
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 26.02.2020 № 20.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-02-21-001718-c 21.02.2020 RISK 1-12 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення норм частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, частини другої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 квітня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї затверджену рішенням тендерного комітету 21.02.2020 (протокол №3) та 17.02.2020 (протокол №1), звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації, вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, роз’яснення на звернення, пояснення замовника оприлюднене в електронній системі закупівель 24.03.2020.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація (додаток №1) Замовника не містить вимог щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пункті 8 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої цієї статті та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Крім того, вказаний додаток до тендерної документації не містить вимоги про надання учасником-переможцем документального підтвердження інформації згідно з частиною другою статті 17 Закону. Тобто, при складанні тендерної документації Замовником не враховано вимоги абзацу 1 частини 3 статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Відповідно до наявної на веб-порталі Уповноваженого органу інформації встановлено, що тендерна документація оприлюднена Замовником 21.02.2020, остання редакція - 22.02.2020. Відповідно до абзацу другого частини другої статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. При цьому, зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону. Однак, в порушення вимог частини другої статті 23 та абзацу третього частини першої статті 10 Закону окремого документа з переліком змін, які вносилися Замовником до тендерної документації, не оприлюднено (не розміщено) в електронній системі закупівель. Крім того, в електронній системі відсутні положення тендерної документації, до яких внесено зміни, у вигляді закреслених даних.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області оприлюднено запит від 19.03.2020 про надання пояснення щодо внесених змін до тендерної документації. У поясненні, яке оприлюднене в електронній системі закупівель 24.03.2020, вказано, що Замовник оприлюднив тендерну документацію зі змінами в новій редакції, але не вказав зміни оскільки не знав про таке викладення інформації.
Відповідно до частини першої статті 23 Закону, замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель звернення за роз’ясненням та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Однак, на звернення про надання роз’яснення щодо тендерної документації, оприлюднене 27.02.2020, Замовником надано відповідь 10.03.2020.
У поясненні, яке оприлюднене в електронній системі закупівель 24.03.2020, Замовником вказано, що відповідь на запитання була вчасно не подана, оскільки не було кворуму в комітеті для засідання.
Враховуючи викладене, Замовником порушено вимоги частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання роз'яснення (відповіді) на звернення щодо тендерної документації.
Відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризику (RISK 1-12), підтверджено.
Період усунення порушень:
08.04.2020 18:11 - 23.04.2020 00:00
Дата публікації висновку:
08.04.2020 18:11
Запити/Пояснення
Номер:
bdd222c3acf24cf79c0ada71eb69d2f0
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.03.2020 17:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.03.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Електрична енергія (Постачання електричної енергії)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-21-001718-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Згідно з інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель тендерна документація (додаток №1), розміщена Замовником 22.02.2020, не містить вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пункті 8 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Поясніть чому при складанні тендерної документації не враховано норми частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону в цій частині.
Крім того, вказаний додаток до тендерної документації не містить вимоги про надання учасником-переможцем документального підтвердження інформації згідно з частиною 2 статті 17 Закону. Тобто, при складанні ТД Замовником не враховано вимоги абзацу 1 частини 3 статті 17, пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
Відповідно до наявної на веб-порталі Уповноваженого органу інформації встановлено, що тендерна документація оприлюднена Замовником 21.02.2020, остання редакція - 22.02.2020. Відповідно до абзацу другого частини другої статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. При цьому, зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону. Однак, окремого документа з переліком змін, які вносилися Замовником до тендерної документації, не оприлюднено. Крім того, в електронній системі відсутні положення тендерної документації, до яких внесено зміни, у вигляді закреслених даних. Поясніть відсутність (не розміщення) вище перелічених документів.
Відповідно до частини першої статті 23 Закону, замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель звернення за роз’ясненням та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст. 10 цього Закону.
Однак, на звернення про надання роз’яснення від 27.02.2020 Замовником надано відповідь 10.03.2020, тобто у строк, що перевищує три робочих дні, з дня оприлюднення в електронній системі запитання до процедури. Поясніть чому відповідь на запитання до процедури надана не в термін визначений статтею 23 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження.
Номер:
30f9743522c142b19e9f5df069d242c9
Назва:
Відповідь на питання аудиторської служби
Дата опублікування:
24.03.2020 15:12
Опис:
Доброго дня, оскільки ч. 3 ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачає": "3. Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним" Замовником в додатку 1 були зазначені всі пунки ст. 17, а саме по пункту 3 є в пункті 7 останній абзац. Стосовно ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачає ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" яка є в Додатку 1.
Стосовно змін тд замовник оприлюднив зі змінами в новій редакції,але не вказав зміни оскільки незнав про таке викладення інформації. Відповідь на запитання була вчасно не подана, оскільки не було кворуму в комітеті для засідання.