• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

запасні частини до ліфтів, редуктори, ліфтові обмежувачі швидкості, шківи канато-тягові, натяжні пристрої

запасні частини до ліфтів, редуктори, ліфтові обмежувачі швидкості, шківи канато-тягові, натяжні пристрої - 29 630 шт. (відповідно Додатку 1 до тендерної документації) Джерело фінансування - власні кошти підприємства

Завершена

21 025 921.82 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 106 000.00 UAH
Номер: 20aa6c17e124483090d4d50a11015e8a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-12-24-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.12.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 24.12.2020 11:52 - 21.01.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.12.2020 № 277 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 23.12.2020 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 24.12.2020 №277 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 2 UA-2020-02-21-003242-b 21.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 99) 663-68-36, olgagrebenik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За наслідками моніторингу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення пункту четвертого частини першої статті 30. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів не допущення в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 грудня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації та внесеня змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, чинній до 19.04.2020 (далі – Закон), відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, відповідності наданих документів переможцем торгів вимогам тендерної документації, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Комунальне спеціалізоване підприємство «Харківгорліфт» (далі – Замовник) від 27.02.2020 року № 20/2-20 (зі змінами), тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІФТ-МАРКЕТ» (далі – ТОВ «ЛІФТ-МАРКЕТ»), тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «АРМ-ЕКО» (далі – ТОВ «АРМ-ЕКО»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 25.03.2020, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 02.04.2020 №20/5-20, повідомлення про намір укласти договір від 02.04.2020 року, договір від 14.04.2020 №126 (далі – Договір). В ході моніторингу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЛІФТ-МАРКЕТ» не відповідає вимогам тендерної документації. Так, пунктом 1 розділу 3 тендерної документації встановлена вимога надання листа-згоди про використання персональних даних осіб (у разі, якщо у пропозиції учасника будуть використовуватися персональні дані фізичних осіб). При цьому, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛІФТ-МАРКЕТ» надано рішення загальних зборів учасників від 09.07.2018 №1 та протокол загальних зборів учасників від 12.11.2018 №1, де містяться персональні дані Бережного В.В. Також, у складу тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛІФТ-МАРКЕТ» надано довіреність від 30.09.2019 №5669-К-О., де містяться персональні дані Коваленка О.С. Однак, листи-згоди про використання персональних даних Бережного В.В. та Коваленка О.С. у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛІФТ-МАРКЕТ» відсутні. Зазначене не відповідає умовам пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Відповідно до пункту четвертого частини першої статті 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Однак, на порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «ЛІФТ-МАРКЕТ», визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним Договір. В ході моніторингу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «АРМ-ЕКО» не відповідає вимогам тендерної документації. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АРМ-ЕКО» надано довіреність на заступника голови правління АТ «ЄПБ» Загороднього С.А. від 24.12.2019 №69, де містяться персональні дані Загороднього С.А. При цьому, лист-згода про використання персональних даних Загороднього С.А. у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АРМ-ЕКО» відсутній. Зазначене не відповідає умовам пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Відповідно до пункту четвертого частини першої статті 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак, на порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «АРМ-ЕКО», а протоколом розгляду тендерних пропозицій від 25.03.2020 допустив учасника ТОВ «АРМ-ЕКО» до аукціону.
Період усунення порушень: 29.12.2020 16:44 - 16.01.2021 00:00
Дата публікації висновку: 29.12.2020 16:44

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Слід зазначити, що пунктом 1 розділу 3 тендерної документації не містить вимоги щодо надання листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах на всіх осіб котрі значаться в тендерній пропозиції учасника. Крім того, слід зазначити, що при прийнятті на роботу до товариства з обмеженою відповідальністю кожен працівник, засновник тощо, дає, в обов’язковому порядку, згоду на обробку персональних даних. Таким чином, дана вимога не стосується товариств. Отже, Замовник не може відхилити тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, оскільки тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вищевказаним умовам. Таким чином, відповідно до ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо врахувати аргументовані заперечення.
Дата публікації звіту: 05.01.2021 10:54