-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-43 /М-19/-Ланівці-Н-02 км 40+836 - 46+338)
Завершена
150 196 866.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 150 196.87 UAH
мін. крок: 0.1% або 150 196.87 UAH
Номер:
d5039db58dc547288968e845a5ec3b0e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-09-17-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.09.2020 00:00
Період моніторингу:
17.09.2020 15:42 - 09.10.2020 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.09.2020 № 59
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 11.09.2020 №003100-18/4782-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Богдан ГРИЦАК
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 17.09.2020 №59
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-02-21-002247-a 21.02.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 08 жовтня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 08.02.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Тернопільській області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «Техно-Буд-Центр» та ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада», протокол засідання тендерного комітету від 14 квітня 2020 року, укладений договір від 27 квітня 2020 року № 2П (далі – Договір), додаткові угоди до Договору від 14 травня 2020 № 1, від 25 травня 2020 № 2, від 25 червня 2020 № 3, від 07 липня 2020 № 4, від 16 липня 2020 № 5, відповідь Замовника на запит від 23 вересня 2020 року та 28 вересня 2020 року.
Період усунення порушень:
13.10.2020 11:19 - 20.10.2020 00:00
Дата публікації висновку:
13.10.2020 11:19
Запити/Пояснення
Номер:
2ee75cc6a7ad4688af055ccd8319b3f0
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
23.09.2020 15:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.09.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-43 /М-19/-Ланівці-Н-02 км 40+836 - 46+338)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-21-002247-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступного питання:
1. Чому в пункті 1.2 Договору від 27 квітня 2020 № 2П (далі – Договір) зазначено, що склад та обсяги послуг (робіт), що є предметом Договору, визначаються на підставі кошторисної документації та договірної ціни (Додаток № 1), тоді як пунктом 19.1 визначено, що Додатком № 1 є «Розрахунок договірної ціни»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень повинно бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
d25a304607714d19b2ee4fd3b9026132
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
28.09.2020 15:04
Опис:
В пункті 1.2 Розділу 1 «Предмет договору» Договору від 27 квітня 2020 № 2П (надалі – Договір) зазначено, що склад та обсяги послуг (робіт), що є предметом Договору, визначаються на підставі кошторисної документації та договірної ціни (Додаток № 1). В пункті 19.1. зазначено, що Додатком № 1 є «Розрахунок договірної ціни». Пунктом 6.3.1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 передбачено, що договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, узгодженим замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків.
Номер:
91b6298b04154433a23f767f5a55ff87
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
28.09.2020 13:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.10.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-43 /М-19/-Ланівці-Н-02 км 40+836 - 46+338)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-21-002247-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступного питання:
1. Чому в пункті 19.1 Договору від 27 квітня 2020 № 2П (далі – Договір) зазначено, що до Договору додаються і є невід’ємною частиною Договору, зокрема: Розрахунок договірної ціни (Додаток 1), тоді як Замовником оприлюднено документ Форма № 9 «Договірна ціна»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень повинно бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
aaa82058f3b040228d7dd7100cd47afe
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
30.09.2020 16:11
Опис:
Відповідно до пункту 19.1 Договору від 27 квітня 2020 № 2П (далі – Договір) визначено, що до Договору додаються і є невід’ємною частиною Договору: Розрахунок договірної ціни (Додаток 1).
У додатку №1 до Договору міститься Договірна ціна яка містить інформацію про об’єкт ремонту, вид договірної ціни, найменування витрат, а також вартість, зокрема прямі витрати (розрахунок №1 – 1), загальновиробничі витрати (розрахунок №1-2), Розрахунок № П40 (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Додаток К п.34), Розрахунок № П39 (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Додаток К п.33), ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 Додаток К п.38, Розрахунок № 5, Розрахунок № 6, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 п.5.8.16, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 п.5.8.16.
Відповідно до п. 6.3.1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 передбачено, що договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, узгодженим замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків.
Враховуючи вищенаведена Службою оприлюднено Додаток 1 до Договору розрахунок договірної ціни який містить інформацію про вартість об’єкта.