• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт стадіону з влаштуванням бігових доріжок та футбольного поля з натуральної трави в смт. Дубляни, Самбірського району, Львівської області» (Код за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

4 353 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 767.50 UAH
Номер: 9b70c4d7598d441688ece88da71ca110
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-24-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.04.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 24.04.2020 14:41 - 19.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.04.2020 № 70 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 24.04.2020 № 70. Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-02-21-003206-b 21.02.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 679-35-47, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору в установленому законодавством порядку, а також недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, чинній на час проведення закупівлі (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Дублянської селищної ради Самбірського району Львівської області (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-02-21-002216-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 21.02.2020; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції ПП «Теплоенерго Технології» та ТОВ «Торгово-промислова компанія «Будспорт» (щодо правомірності їх відхилення), тендерну пропозицію ТОВ «АріяБуд-ЛТД», протоколи розгляду тендерних пропозицій від 12.03.2020 № 2, № 3 та № 4; повідомлення про намір укласти договір від 12.03.2020, договір підряду від 30.03.2020 № 31. Проведеним моніторингом встановлено, що при визначенні в проекті договору (Додаток 3 до тендерної документації) порядку розрахунків Замовником передбачено можливість перерахування підряднику авансу для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів із зазначенням, що порядок здійснення розрахунків здійснюється у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (п.4.5 проекту договору). Аналогічна умова зазначена і у п.4.5 укладеного за результатами проведених торгів договору підряду від 30.03.2020 № 31. Однак, вищевказана постанова Кабінету Міністрів України втратила чинність з 01.01.2020 на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Також у п.8.3 проекту договору (Додаток 3 до тендерної документації) та, відповідно у п.8.3 укладеного договору підряду від 30.03.2020 № 31 при визначені відповідальності підрядника у разі невиконання або несвоєчасного виконання своїх зобов'язань за договором не коректно визначено таку відповідальність у разі здійснення Замовником попередньої оплати. Відповідно до вимог пункту 1 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник повинен мати власне або орендоване основне обладнання, необхідне для виконання робіт; у випадку відсутності в учасника окремих видів техніки і обладнання він повинен мати чинні договори з іншими організаціями про надання послуг з виконання окремих вантажно-транспортних чи інших допоміжних робіт. При цьому, у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності вказаному вище кваліфікаційному критерію учасник повинен надати довідку у табличній формі, у якій вказані назва, марка і кількість обладнання, власне, орендоване, інше, найменування орендодавця (надавача послуг); копії чинних договорів оренди орендованого обладнання, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, які орендуються (у випадку відсутності власного необхідного обладнання) із додаванням копій технічних паспортів на транспортні засоби; копії чинних договорів з іншими організаціями про надання послуг з механізації будівельно-монтажних робіт, вантажно-транспортних та допоміжних робіт (у випадку відсутності окремих видів власної або орендованої техніки чи обладнання). Проведеним моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасником ТОВ «АріяБуд-ЛТД» у складі тендерної пропозиції, на підтвердження відповідності робіт вимогам тендерної документації, надано зокрема підсумкову відомість ресурсів (документ 251_ДЦ_ИВР.rtf «Пiдсумкова вiдомiсть ресурсiв», розділ II. Будівельні машини і механізми), у якій враховано виконання робіт автогрейдером середнього типу (23,76 маш-год), котками дорожніми (72,41 маш-год), машиною поливально-мийною (16,56 маш-год), трактором на гусеничному ходу (11,05 маш-год), бульдозером (3,58 маш-год). Проте, в недотримання вимог пункту 1 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації учасником ТОВ «АріяБуд-ЛТД» у наданій у складі тендерної пропозиції довідці в табличній формі (№ 43 від 02.03.2020) вищевказана будівельна техніка не вказана, документи, що підтверджують наявність такої техніки у власності чи в оренді або на підставі договору про надання послуг з виконання окремих вантажно-транспортних чи інших допоміжних робіт не надано. Таким чином, ТОВ «АріяБуд-ЛТД» не підтверджено наявність усієї автомобільної техніки, необхідної для виконання робіт, що є предметом закупівлі. За вимогою пункту 6.15 частини 6 розділу 3 тендерної документації учасник повинен підтвердити якість матеріалів, які необхідні для виконання робіт шляхом надання сертифікатів відповідності. Зокрема необхідно підтвердити відповідність огороджувальної сітки, бетонних виробів. Проте, учасником ТОВ «АріяБуд-ЛТД» наданими у складі тендерної пропозиції документами якість огороджувальної сітки не підтверджено, сертифікат відповідності на вказаний матеріал не надано. Завантажений у складі тендерної пропозиції гарантійний лист ТОВ «Завод Сітка Захід» № 168 від 21.11.2019 про спроможність поставки матеріалів для огородження надано щодо іншої закупівлі (UA-2019-11-14-003014-b, реконструкція дошкільного навчального закладу по вул. Шашкевича, 42 в с. Ставчани Пустомитівського району). Таким чином, на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «АріяБуд-ЛТД», яким не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію, установленому в тендерній документації відповідно до статті 16 Закону, та тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, визначено вказаного учасника переможцем торгів (протокол розгляду тендерної пропозиції № 4 від 12.03.2020) та укладено з ним договір підряду від 30.03.2020 № 31 на суму 3 967 732,50 гривень.
Період усунення порушень: 27.04.2020 14:29 - 13.05.2020 00:00
Дата публікації висновку: 27.04.2020 14:29