• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт приміщень в ДНЗ № 591 Дніпровського району м. Києва

Завершена

450 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 250.00 UAH
Номер: 606d311a2d184e3a90faa8b257dfa61d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-27-000060
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.03.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 31.03.2020 17:41 - 22.04.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 30.03.2020 № 49 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 30.03.2020 № 49 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 14 UA-2020-02-21-002066-a 21.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 407-99-71, kat_ya@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання наданні відповідей на вимоги учасника встановлено порушення вимоги абз. 2 ч. 1 ст. 32 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації про закупівлю встановлено порушення норм ч. 1 ст. 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 21.02.2020 № 102/02 (далі – ТД), запитання до процедури від 25.02.2020 та вимогу про усунення порушення від 18.03.2020, тендерні пропозиції ТОВ «СМАРТОМ», ТОВ «ІНБУД-ХХ1» (далі – Переможець), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 17.03.2020 № 20/220 та від 18.03.2020 № 20/221, повідомлення про намір укласти договір від 18.03.2020, договір від 31.03.2020 № 2/591П. Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що Замовником несвоєчасно опубліковано ТД, а саме: ТД оприлюднена 25.02.2020, при тому, що розкриття тендерних пропозицій відбулось 10.03.2020, тобто ТД оприлюднена за 14 днів до розкриття тендерних пропозицій, чим порушено вимоги абз. 2. ч. 1 ст. 10 Закону. Також, встановлено, що Учасником ТОВ «СМАРТОМ» подано вимогу від 18.03.2020 № UA-2020-02-21-002066-a.c1, на яку Замовником надано відповідь 30.03.2020, чим порушено абз. 2 ч. 1 ст. 32 Закону. Аналізом встановлено, що проект договору про закупівлю не містить інформації про порядок змін його умов, чим порушено вимогу п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону. За результатами аналізу документів встановлено невідповідність пропозиції ТОВ «ІНБУД-ХХ1» умовам ТД, оскільки в її складі надано проект договору, який не скріплено печаткою, чим не дотримано вимогу пункту 2.8 додатку № 2 до ТД. Також, в порушення пункту 2.10 додатку 2 до ТД Переможцем не надано лист щодо підтвердження можливості виконання робіт без отримання авансового платежу. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак, на порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця як таку, що не відповідає вимогам ТД, та уклав з ним договір від 31.03.2020 № 2/591П на загальну суму 446 749,18 гривень. До того ж, додатки до договору від 31.03.2020 № 2/591П (дефектний акт, локальний кошторис), які є невід’ємною його частиною, не опубліковані в електронній системі закупівель Prozorro, чим порушено норми ч. 1 ст. 10 Закону.
Період усунення порушень: 15.04.2020 15:39 - 30.04.2020 00:00
Дата публікації висновку: 15.04.2020 15:39

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Не усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Ні
  • other: Ні
  • corruptionBiddingDocuments: Ні
  • corruptionAwarded: Ні
Опис: -
Дата публікації: 13.08.2020 13:14