• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Підкладки роздільного скріплення залізничної колії (КБ-65), підкладки роздільного скріплення залізничної колії (КБ-50), накладки 1Р65

Підкладки роздільного скріплення залізничної колії (КБ-65), підкладки роздільного скріплення залізничної колії (КБ-50), накладки 1Р65

Завершена

47 306 968.86 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 236 534.84 UAH
Номер: 796182c69c964a46aa77366c19211a24
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-12-16-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.12.2020 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 16.12.2020 16:14 - 13.01.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 15.12.2020 № 81 Кропивницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 15.12.2020 № 81 Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-02-21-001829-а 21.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА
Адреса: Ukraine, Кіровоградська, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.), +38 (0 66) 706-24-52, nata012533@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій встановлено, що на порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «МЕТІНВЕСТ- СМЦ». За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору (укладання додаткових угод) та їх оприлюднення порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів з недопущення його в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 грудня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 08.02.2020) (далі – Закон), дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору (укладання додаткових угод) та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2020 рік, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету від 24.03.2020 б/н, роз’яснення Замовника на звернення від 28.02.2020, від 01.03.2020, від 14.03.2020, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «МЕТІНВЕСТ-СМЦ» (далі – ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ»), товариства з обмеженою відповідальністю «СОТА УКРАЇНА», протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення № 3575/103-20-Т про намір укласти договір від 07.05.2020 № ЦЗВ-709/3575/1829-а, повідомлення про намір укласти договір, договір поставки від 20.05.2020 № ЦЗВ-05-00120-01, укладений між Замовником та ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ» (далі – Договір), додаткова угода від 24.06.2020 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору, звіт про виконання договору За результатом моніторингу питання дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій установлено, що Замовником на порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, визначено даного учасника переможцем та укладено з ним Договір. Так, згідно з пунктом 3.3. Забезпечення тендерної пропозиції розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді банківської гарантії або страхової гарантії у вигляді оригіналу договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Учасником вимог тендерної документації, страховиком за яким виступає страхова компанія (гарант), яка має ліцензію на здійснення такого виду страхування (сканована, підписана копія з накладанням ЕЦП або КЕП Страхової компанії, копії або оригіналу ліцензії надається учасником разом із договором). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам, зазначеним в Додатку № 7. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації), відхиляється Замовником. В Додатку 7 «Вимоги до гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору про закупівлю» до тендерної документації зазначені вимоги до гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає страхова компанія. Згідно з пунктами 1 та 2 вищезазначених вимог при поданні тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції (в тому числі внесені зміни до нього) надаються у електронному вигляді у рекомендованому форматі PDF або Word у вигляді договору страхування з накладенням ЕЦП або КЕП Гаранта (Страховика). Страхова гарантія повинна містити такі суттєві умови, зокрема, ЕЦП або КЕП Гаранта (Страховика). Також, згідно з пунктом 5.2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації до формальних (несуттєвих) помилок відноситься відсутність ЕЦП або КЕП на окремих документах, окрім відсутності ЕЦП або КЕП гаранта на забезпеченні тендерної пропозиції. Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕТІНВЕСТ- СМЦ» надано договір добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання вимог тендерної документації учасником торгів від 16.03.2020 № 02/20-ФР/Ц7, укладений між приватним акціонерним товариством «Страхова компанія «Арсенал страхування» (далі – ПАТ «Страхова компанія «Арсенал страхування» та ТОВ «МЕТІНВЕСТ- СМЦ» (далі – договір страхування), який не містить ЕЦП або КЕП Гаранта (Страховика) - ПАТ «Страхова компанія «Арсенал страхування», що не відповідає вищезазначеним умовам тендерної документації. Крім того, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ», разом із договором страхування не надано копії або оригіналу ліцензії страхової компанії ПАТ «Страхова компанія «Арсенал страхування», що не відповідає умовам тендерної документації.
Період усунення порушень: 28.12.2020 15:49 - 15.01.2021 00:00
Дата публікації висновку: 28.12.2020 15:49

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-21-001829-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 28 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Підкладки роздільного скріплення залізничної колії (КБ-65), підкладки роздільного скріплення залізничної колії (КБ-50), накладки 1Р65 (ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-21-001829-a). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-21-001829-a) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону. В складі пропозиції переможця торгів надано забезпечення тендерної пропозиції у вигляді сканованого договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання вимог тендерної документації учасником торгів (далі – тендерне забезпечення). На виконання вимоги п. 3.3. розділу 3 тендерної документації тендерне забезпечення підписане зі сторони страхової установи та учасника торгів та накладено електронна печатка страхової установи, про що свідчить протокол створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису, який додається до даного заперечення. (Додаток у вигляді PDF файлу з назвою «протокол перевірки підпису») Про відсутність ліцензії При розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ» Замовник виходив з того, що інформація про чинні ліцензії на здійснення страхової діяльності містяться у вільному та відкритому доступі, зокрема, на сайті Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (Нацкомфінпослуг).
Дата публікації звіту: 05.01.2021 15:50