-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Фарби (Емаль ПФ-115, емаль ПФ-115 RAL в асортименті)
Фарби (Емаль ПФ-115, емаль ПФ-115 RAL в асортименті)
Завершена
5 421 337.86
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 106.69 UAH
мін. крок: 0.5% або 27 106.69 UAH
Номер:
7591df6b82054417b28dccd4ca45aa44
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-12-15-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.12.2020 00:00
Період моніторингу:
15.12.2020 16:16 - 12.01.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.12.2020 № 57-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Віктор ГАЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 15.12.2020 № 57-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-02-21-001075-c від 21.02.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог частини другої статті 21 та абзацу другого частини другої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ПАТ «КСЗ» та ТОВ «ВП «ФАРБПРОМ» установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір та повідомлення про внесення змін до договору, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 грудня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діяла на дату проведення процедури (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Філії «Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 19.02.2020 (далі – тендерна документація); зміни до тендерної документації, затверджені рішеннями тендерного комітету від 07.04.2020 та від 09.04.2020; тендерні пропозиції учасників - товариства з обмеженою відповідальністю «ІНВІТ ГРУП», товариства з обмеженою відповідальністю «УКРРЕСУРС-КР», приватного акціонерного товариства «КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД «ЯНТАР», товариства з обмеженою відповідальністю «Виробниче підприємство «ФАРБПРОМ» (далі – ТОВ «ВП «ФАРБПРОМ»), приватного акціонерного товариства «Криворізький суріковий завод» (далі – ПАТ «КСЗ»); протокол розгляду тендерних пропозицій від 20.05.2020; повідомлення про намір укласти договір від 27.05.2020, договір поставки від 10.06.2020 №ЦЗВ-02-02420-01, зміни до договору від 23.07.2020.
За результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів за номером UA-2020-02-21-001075-c не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на звернення з вимогою про усунення порушення, яке оприлюднене в електронній системі закупівель 12.03.2020, оприлюднив відповідь 08.04.2020 з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив норми частини першої статті 23 Закону.
Крім того, моніторингом установлено, що Замовником порушено визначений абзацом другим частиною другою статті 23 Закону порядок внесення змін до тендерної документації процедури закупівлі в частині способу оприлюднення положень тендерної документації, до яких вносилися зміни (закреслення даних).
Проведеним моніторингом розгляду тендерної пропозиції ПАТ «КСЗ» встановлено наступне.
Відповідно протоколу розгляду тендерних пропозицій Замовником відхилено тендерну пропозицію ПАТ «КСЗ» по такій причині – «учасником надано забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії з посиланням на тендерну документацію не в останній редакції».
Моніторингом установлено, що відповідно пункту 3.3 розділу ІІ «Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації в останній редакції (09.04.2020), забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам, зазначеним в додатку №7 тендерної документації.
Водночас в тендерній документації не встановлено вимог, що банківська гарантія повинна містити посилання на тендерну документацію в останній редакції.
Зважаючи на зазначене, Замовник на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 та статті 3 Закону відхилив тендерну пропозицію ПАТ «КСЗ».
Проведеним моніторингом тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВП «ФАРБПРОМ» встановлено її невідповідність умовам тендерної документації Замовника.
Так, моніторингом установлено, що Додаток №1 тендерної документації містить перелік та кількість продукції, який передбачає, зокрема, позначення нормативно-технічної документації Додаток А.
Відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 Додатку №1 тендерної документації якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції.
Додаток А тендерної документації передбачає технічні характеристики фарби (Емаль ПФ-115, Емаль ПФ-115 RAL в асортименті). Зокрема, відповідно до Додатку А тендерної документації час висихання годин - не більше 24; час висихання покриття визначають: при температурі (20 ± 2) градусів Цельсія до ступеня 3; при температурі (23 ± 2) градусів Цельсія до повного висихання.
Проведеним моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ВП «ФАРБПРОМ» містяться дані на товар (файл «Дані на товар.pdf»), відповідно до яких учасник пропонує до постачання емаль алкіну Фарбпром ПФ-115 Classik виробництва ТОВ «ВП «ФАРБПРОМ», позначення НТД яким відповідає продукція, що пропонується до постачання - ТУ У 24.3-30170534-005:2010 зі зміною №1.
Також у складі тендерної пропозиції ТОВ «ВП «ФАРБПРОМ» містяться ТУ У 24.3-30170534- 005:2010 Емалі алкідні «Фарбпром» ПФ-115 та ТУ У 24.3-30170534-005:2010 Емалі алкідні «Фарбпром» ПФ-115 зі зміною №1 (файли «ТУ У 24.3-30170534-005 2010 (Эмали алкидные Фарбпром ПФ-115) изм 1.pdf»; «ТУ У 24.3-30170534-005 2010 (Эмали алкидные Фарбпром ПФ-115).pdf»). Відповідно до ТУ У 24.3-30170534-005:2010 Емалі алкідні «Фарбпром» ПФ-115 (сторінка 6 файлу «ТУ У 24.3-30170534-005 2010 (Эмали алкидные Фарбпром ПФ-115).pdf») час висихання при температурі (20 ± 2) градусів Цельсія до ступеня 3 – 24 години. Відповідно до ТУ У 24.3-30170534-005:2010 Емалі алкідні «Фарбпром» ПФ-115 зі зміною №1 (сторінка 5 файл «ТУ У 24.3-30170534-005 2010 (Эмали алкидные Фарбпром ПФ115) изм 1.pdf») час висихання плівки до ступеня 3 при температурі (23 ± 2) градусів Цельсія до повного висихання крім червоної, вишневої – 24 години, що не відповідає умовам Додатку А тендерної документації.
Однак, Замовником на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ВП «ФАРБПРОМ».
Період усунення порушень:
29.12.2020 09:17 - 16.01.2021 00:00
Дата публікації висновку:
29.12.2020 09:17
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
до висновку про результати моніторингу закупівлі
UA-2020-02-21-001075-c
Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 29 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу Фарби (Емаль ПФ-115, емаль ПФ-115 RAL в асортименті) (ДК 021:2015:44810000-1: Фарби) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-21-001075-c).
Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), порушення абзацу другого частини другої статті 23 Закону; порушення частини першої статті 23 Закону; порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-21-001075-c) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020)
Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020).
Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку.
1. Щодо відсутність інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Статтею 21 Закону передбачено оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів з інформацією, в тому числі, щодо умов надання забезпечення тендерної пропозиції.
В свою чергу, Замовник повідомляє, що на момент створення закупівлі поле «Умови надання забезпечення тендерної пропозиції» не було реалізовано в системі Прозорро, тому в оголошенні про проведення відкритих торгів, яке формується на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель автоматично, дане поле відсутнє.
Постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 19.08.2020 по справі 120/3003/19-а залишено без задоволення апеляційну скаргу Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області, а рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 залишено без змін. Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 позов задоволено: визнано протиправним та скасовано висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області про результати моніторингу № 05-41300 від 05.09.2019 року (ідентифікаційний номер моніторингу UA-M-2019-08-14-000016) закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-15-000644-a (далі - закупівля), що опублікований 06.09.2019 року). Даний висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області стосувався, також, заповнення полів в електронній системі закупівель.
В подальшому Замовник буде зазначати дану інформацію, коли з’явиться така технічна можливість.
2. Щодо порушення абзацу другого частини другої статті 23 Закону.
Відповідно до абзацу другого частини другої статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Замовник 09.04.2020 р. вносив зміни до тендерної документації. Інформація про це була розміщена наступного дня, тобто із дотриманням вимог частини першої статті 10 Закону. При цьому в системі Prozorro були опубліковані:
- нова редакція тендерної документації у вигляді файлу «3572 ТД Емаль ПФ-115 нова редакція 09 04 2020.docx»;
- перелік змін до тендерної документації у вигляді файлу «Зміни до тендеру_3572_09 04 2020.doc»;
- та положення тендерної документації, до яких вносяться зміни у вигляді закреслених даних, що представлені у вигляді закресленої назви файлу «3572 ТД Емаль ПФ-115 нова редакція 07 04 2020.docx».
Вся зазначена вище інформація є доступної для перегляду.
Отже, Замовник дотримався вимог Закону в цій частині.
3. Щодо порушення частини першої статті 23 Закону.
Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів.
На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону.
Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
4. Щодо порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не погоджується та повідомляє наступне.
Пропозиція учасника ТОВ «ВП «ФАРБПРОМ» відповідає вимогам Додатку А тендерної пропозиції в повному обсязі, що підтверджується документами, наданими учасником у складі тендерної пропозиції, які підтверджують виконання заданих вимог у Додатку А тендерної документації.
У пропозиції учасника ТОВ «ВП «ФАРБПРОМ» наявний протокол випробувань №42, який надано учасником на виконання заданих вимог на продукцію, що вимагався п. 2.5. Додатку 1 тендерної документації.
В даному протоколі, за результатами проведених аналізів партії №0320-51 було встановлено, що Емаль алкідна Фарбпром ПФ-115 Classik (червона) має показник висихання плівки до повного висихання за температури (23 ± 2) - 24год., що повністю відповідає вимогам додатку А тендерної документації.
Також, учасником у пропозиції надано паспорт №0320-51 на лакофарбовий матеріал «Емаль алкідна Фарбпром ПФ-115 Classik», колір - (червона), в якому також підтверджено показник висихання плівки до повного висихання за температури (23 ± 2) - 24год.
В доповнення повідомляємо, що згідно таблиці № 1 ТУ У 24.3-30170534-005:2010 Емалі алкідні «Фарбпром» ПФ-115 зі зміною №1 (сторінка 6) зазначено, що показник висихання за температури (23 ± 2) визначають за вимогою споживача.
Таким чином, пропозиція ТОВ «ВП «ФАРБПРОМ» відповідала вимогам тендерної документації.
Щодо відхилення ПрАТ «КСЗ» Замовник повідомляє, що правомірно відхилив пропозицію в зв’язку з тим, що забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам тендерної документації.
Відповідно до пункту 3.3. тендерної документації форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639.
Забезпечення тендерної пропозиції, що надане ПрАТ «КСЗ» у вигляду банківської гарантії, містить посиланням на тендерну документацію не в останній редакції, що не відповідає вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639.
Дата публікації звіту:
06.01.2021 14:56