• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Труни

Завершена

900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.9% або 17 000.00 UAH
Номер: e0c1da1aef0c4178b8e905504785db98
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-19-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.03.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 20.03.2020 13:17 - 11.04.2020 01:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.03.2020 № 44 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 19.03.2020 № 44 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 19 UA-2020-02-21-001174-b 21.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 548-46-23, dkfc1817@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Законодавства у сфері публічних закупівель при визначені відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм абз. 3 ч. 1ст. 24 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, розгляді тендерної пропозиції, порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерної документації, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду та розкриття тендерних пропозицій. Під час моніторингу досліджено: річний план закупівель на 2020рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітенту від 21.02.2020 № 21\02\2020 (далі – ТД), протокол розгляду тендерних пропозицій від 10.03.2020 № №10\03\2020\1, тендерну пропозицію ФОП Кондратюк Юлія Володимирівна, повідомлення про намір укласти договір від 10.03.2020. За результатами проведеного моніторингу встановлено що Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів та в п. 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 29 000,00 грн, або 3,222 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, чим порушив вимоги абз. 3 ч. 1 ст. 24 Закону, яким визначено, що забезпечення тендерної пропозиції не може перевищувати 3 % очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю товарів або послуг. Згідно з вимогами ч. 1 ст. 31 Закону Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень: 27.03.2020 12:16 - 11.04.2020 01:00
Дата публікації висновку: 27.03.2020 12:16

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: При встановленні в тендерній документації забезпечення тендерної пропозиції, відповідальною особою за складання тендерної документації було допущено технічну помилку та випадково зазначено забезпечення тендерної пропозиції в розмірі 29 000 грн. замість 27 000 грн. Разом з тим, слід зазначити, що відповідно до ч. 2 ст. 18 Закону скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. У свою чергу, вимог щодо оскарження тендерної документації, неправомірних дій чи бездіяльності Замовника під час проведення даної процедури закупівлі до Замовника не надходило. Більш того, незначна помилка у визначенні розміру забезпечення тендерної пропозиції жодним чином не вплинула на процедуру проведення закупівлі, подання учасниками тендерних пропозицій, проведення електронного аукціону, визначення найбільш економічно вигідної пропозиції та переможця. Усунення даного порушення є неможливим у зв’язку з укладенням договору з переможцем торгів та його частковим виконанням. Інформація оприлюднена на електронному веб-порталі відповідно до Закону. У зв’язку з цим ПРОСИМО: Відмінити зобов’язання щодо усунення порушень, зазначене в результативній частині Висновку.
Дата публікації звіту: 15.04.2020 14:46

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Не усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Ні
Опис: -
Дата публікації: 04.11.2020 17:16