-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015: 15530000-2 – Вершкове масло
Завершена
498 080.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 490.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 490.40 UAH
Номер:
e733fb11db6a412f8bd4e8538b660fa7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-28-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.04.2020 00:00
Період моніторингу:
28.04.2020 15:22 - 21.05.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.04.2020 №18
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 28.04.2020 №18
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5.UA-2020-02-21-001170-b 21.02.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог частини першої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 травня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції чинній на час проведення закупівлі) (далі - Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік відділу освіти Крижопільської райдержадміністрації (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію ФОП «Колодій Анна Михайлівна», протокол уповноваженої особи з публічних закупівель від 03 квітня 2020 року №26/2020, повідомлення про намір укласти договір, договір від 14 квітня 2020 року №1/14.04, звіт про результати проведення процедури закупівлі, та пояснення від 12 травня 2020 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог частини першої статті 23 Закону замовником надано роз’яснення на звернення за роз’ясненням до змісту тендерної документації у строк понад три робочі дні з дня його оприлюднення.
Також установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ФОП «Колодій Анна Михайлівна», якого визначено переможцем торгів, вимогам тендерної документації в частині надання листа гарантії щодо дотримання учасником у своїй діяльності норм чинного законодавства України, у якому відсутня інформація щодо дотримання вимог рішення РНБО від 28 квітня 2017 року, введеного в дію Указом Президента України від 15 травня 2017 року №133/2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» згідно додатків та постанови Кабінету Міністрів України від 07 листопада 2014 року №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей», чим не дотримано вимог пп. 11 п. 1 Додатку №1 тендерної документації.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП «Колодій Анна Михайлівна» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, а визнав його переможцем торгів та уклав з ним договір від 14 квітня 2020 року №1/14.04 на суму 497627,20 грн.
Період усунення порушень:
18.05.2020 15:11 - 02.06.2020 00:00
Дата публікації висновку:
18.05.2020 15:11
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
згідно з висновком моніторингу договір буде розірвано
Дата публікації звіту:
02.06.2020 09:21
Запити/Пояснення
Номер:
4d9a7d3b51d44e768a4bfaecf58c85fa
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
06.05.2020 12:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.05.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі вершкового масла (Код ДК 021:2015: 15530000-2 – Вершкове масло), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-21-001170-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із питаннь.
1. З яких причин Відділом освіти Крижопільської РДА не виконані вимоги частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції чинній до 19.04.2020) щодо надання роз’яснення на звернення по змісту тендерної документації протягом трьох робочих днів з дня його оприлюднення?
2. Яким чином учасник ФОП «Колодій Анна Михайлівна», якого відповідно до рішення уповноваженої особи з публічних закупівель (протокол від 03 квітня 2020 року №26/2020), обрано переможцем торгів, виконав вимоги:
- пп. 7 п. 1 Додатку №1 тендерної документації, в частині надання копії (завіреної печаткою учасника і власноручним підписом уповноваженої ососби учасника), або оригіналу документу, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами торгів, а саме: виписка з протоколу засновників або наказу про призначення, або довіреності, або доручення, чи інше;
- пп. 10 п. 1 Додатку №1 тендерної документації в частині надання копії якісного посвідчення та/або копії сертифікату(ів) відповідності, санітарних документів, та/або іншого документу виданого у встановленому порядку, що вказує на якість та безпечність зазначених(ого) товарів(у) у технічному завданні (завірених печаткою учасника і власноручним підписом уповноваженої особи учасника) (у разі якщо це передбачено діючим законодавством);
- пп. 11 п. 1 Додатку №1 тендерної документації щодо надання листа гарантії за підписом уповноваженої особи Учасника та завіреного печаткою учасника (у разі використання) щодо дотримання учасником у своїй діяльностиі норм чинного законодавства України, в тому числі:
- Рішення РНБО від 28 квітня 2017 року введено в дію Указом Президента України від 15.05.2017 №133/2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» згідно додатків;
- Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей».
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
342d7f6d86df4969af0bde40a2014158
Назва:
Назад до сторінки моніторингу Відповідь на звернення
Дата опублікування:
12.05.2020 10:38
Опис:
1. З яких причин Відділом освіти Крижопільської РДА не виконані вимоги частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції чинній до 19.04.2020) щодо надання роз’яснення на звернення по змісту тендерної документації протягом трьох робочих днів з дня його оприлюднення?
- уповноважена особа перебував на лікарняному по тому не зміг відповісти вчасно.
2. Яким чином учасник ФОП «Колодій Анна Михайлівна», якого відповідно до рішення уповноваженої особи з публічних закупівель (протокол від 03 квітня 2020 року №26/2020), обрано переможцем торгів, виконав вимоги: - пп. 7 п. 1 Додатку №1 тендерної документації, в частині надання копії (завіреної печаткою учасника і власноручним підписом уповноваженої ососби учасника), або оригіналу документу, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами торгів, а саме: виписка з протоколу засновників або наказу про призначення, або довіреності, або доручення, чи інше; - пп. 10 п. 1 Додатку №1 тендерної документації в частині надання копії якісного посвідчення та/або копії сертифікату(ів) відповідності, санітарних документів, та/або іншого документу виданого у встановленому порядку, що вказує на якість та безпечність зазначених(ого) товарів(у) у технічному завданні (завірених печаткою учасника і власноручним підписом уповноваженої особи учасника) (у разі якщо це передбачено діючим законодавством); - пп. 11 п. 1 Додатку №1 тендерної документації щодо надання листа гарантії за підписом уповноваженої особи Учасника та завіреного печаткою учасника (у разі використання) щодо дотримання учасником у своїй діяльностиі норм чинного законодавства України, в тому числі: - Рішення РНБО від 28 квітня 2017 року введено в дію Указом Президента України від 15.05.2017 №133/2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» згідно додатків; - Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»
-надали дані документи в паперовому вигляді