• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 15110000-2 - М'ясо (Чверть задня куряча, курчата бройлерів, печінка куряча, м'ясо яловичини (великокускове, м’якушеве, безкісткове))

Завершена

1 899 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 000.00 UAH
Номер: a5bcbeb713e541d496f5c6f09e5710d4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-03-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.06.2020 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 03.06.2020 16:37 - 25.06.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.06.2020 Одеса № 169 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 02.06.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 03.06.2020. Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби Від 03.06.2020 № 169 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 3. UA-2020-02-20-002058-a 20.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, rapsodia9@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення статті 3 Закону (у редакції, що діяла на момент оприлюднення оголошення про процедуру відкритих торгів). За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, укладення договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 червня 2020 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд тендерних пропозицій, укладення договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного закладу «Дитячий спеціалізований (спеціальний) клінічний санаторій «Хаджибей» Міністерства охорони здоров’я України (далі – Замовник) на 2020 рік, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 03.03.2020 б/н, тендерні пропозиції ФОП Костенюк В.С., ТОВ «ТИТАН», ТОВ «Проект Інвест ХХІ», ПП «МАСІС-ЕКСПРЕС», рішення органу оскарження від 05.05.2020 № 8692-р/пк-пз, пояснення Замовника від 10.06.2020, договір про закупівлю товару від 09.06.2020 № 04/06. За результатом розгляду Замовником тендерної пропозиції ПП «МАСІС-ЕКСПРЕС» встановлено його відповідність умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям, внаслідок чого прийнято рішення про намір укласти договір з Учасником (протокол від 28.05.2020 б/н). Учасником процедури закупівлі ТОВ «Проект Інвест ХХІ» 10.04.2020 подано скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – орган оскарження) щодо необґрунтованого відхилення його тендерної пропозиції та скасування рішення Замовника щодо визначення переможцем ПП «МАСІС-ЕКСПРЕС» (далі – Учасник). Органом оскарження прийнято рішення від 05.05.2020 № 8692-р/пк-пз щодо скасування рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Проект Інвест ХХІ» та визначення переможцем ПП «МАСІС-ЕКСПРЕС». Замовником, в свою чергу, рішення органу оскарження виконано. Питання, що були предметом розгляду органу оскарження під час моніторингу не розглядались. За результатом моніторингу встановлено, що Замовником на порушення статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяла на момент оприлюднення оголошення про відкриті торги) (далі – Закон) щодо принципу максимальної економії та ефективності включено до підпункту 4.7 пункту 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу VI тендерної документації вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції учасником гарантійного листа, згідно якого такий учасник підтверджує повну та безумовну згоду з умовами збільшення ціни за одиницю товару протягом строку дії договору про закупівлю, що викладені згідно п. 4.6. цього Розділу, та у випадку, якщо таке збільшення є результатом об’єктивного та належним чином документально підтвердженого коливання ціни товару на ринку. Південним офісом Держаудитслужби в електронній системі закупівель було направлено Замовнику запит про надання пояснень від 04.06.2020. Замовником, у наданій відповіді на запит від 10.06.2020 це пояснюється необхідністю протидії зловживання з боку недобросовісних учасників та відсутності скарг щодо цієї умови тендерної документації. Проте частиною четвертою статті 36 Закону передбачається лише зміна ціни (пункти 2, 5, 6, 7) у разі коливання ціни на ринку, у зв’язку із зміною ставок податків і зборів та зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни або узгоджена зміна у бік зменшення. Керуючись викладеним, Замовник, всупереч принципам максимальної економії та ефективності використання коштів державного бюджету, маючи статус бюджетної установи з ознакою неприбутковості (згідно даних Реєстру неприбуткових організацій, який веде та формує Державна податкова служба України за посиланням https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/non-profit), необґрунтовано встановив вимогу щодо збільшення ціни за одиницю товару протягом строку дії договору про закупівлю. Також, всупереч принципу добросовісної конкуренції (на порушення статті 3 Закону) Замовником у проекті договору (пункт 10.1) включено вимогу частини третьої статті 631 Цивільного кодексу України щодо умов договору між сторонами, що застосовуються до відносин між ними, які виникли до його укладення. Вказана норма не може бути застосована для конкурентної процедури якою є відкриті торги, оскільки Замовник не міг заздалегідь передбачити результат проведення процедури (у зв’язку з відмовою переможця торгів від підписання договору про закупівлю або неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений Законом, або ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону).
Період усунення порушень: 15.06.2020 12:32 - 30.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 15.06.2020 12:32

Запити/Пояснення