-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комп'ютерне обладнання ( персональні комп'ютери)
Завершена
800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
Номер:
58518a030a054dac94e684164185b381
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-03-12-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.03.2020 00:00
Період моніторингу:
12.03.2020 14:26 - 03.04.2020 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.03.2020 № 15
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 12.03.2020 № 15
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-02-20-001910-a 20.02.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та/або на звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів, передбачених частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 18 березня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департамент освіти, науки та молодіжної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації на 2020 рік (з змінами), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на п’ять звернень учасників за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або на звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, які оприлюднені в електронній системі закупівель 21 лютого 2020 оприлюднив роз'яснення 10 березня 2020, чим порушив терміни встановлені частиною першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання роз'яснень щодо тендерної документації та внесення до неї змін.
Період усунення порушень:
18.03.2020 13:31 - 02.04.2020 01:00
Дата публікації висновку:
18.03.2020 13:31
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі від 18 березня 2020 року Департамент освіти, науки та молодіжної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) повідомляє наступне:
Відповідно до ч.2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» строки» (далі - Закон) , Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів.
Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону.
Так у зв'язку з неможливістю надання відповідей на запитання учасників у визначені Законом кінцевий строк, подання тендерних пропозицій було перенесено згідно з положеннями ст. 10 Закону таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів, а до процедури закупівлі «Комп'ютерне обладнання ( персональні комп'ютери)» https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-20-001910-a були внесені зміни, що відповідає положенням Закону.
Відповідно до інформації оприлюдненої на офіційному сайті prozorro.gov.ua,кінцевий строк подання тендерних пропозицій було продовжено до 19 березня 2020 18:00, а датою надання відповідей щодо яких зазначено у висновку про результати моніторингу закупівлі від 18 березня 2020 року, на п’ять звернень учасників, які звернулись за роз'ясненнями було 10 березня 2020.
Таким чином Замовник не порушив законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї, а також в частині не відміни закупівлі.
Дата публікації звіту:
25.03.2020 15:55