-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Завершена
0.00
UAH з ПДВ
Номер:
12fa27afb49a4882bc4dfbcd8e0aa3ec
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-20-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.05.2020 00:00
Період моніторингу:
20.05.2020 14:17 - 11.06.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.05.2020 №25
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 20.05.2020 №25
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2020-02-20-002761-b 20.02.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання щодо надання роз’яснення та вимог про усунення порушень установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання щодо заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлене порушення норм пункту 2 Наказу №490.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 червня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції чинній на час проведення закупівлі (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2020 рік військової частини А1119 (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозиції Фірми «Сфера» - приватне багатопрофільне мале підприємство, ТОВ «МП Юлія», ТОВ «Кіровограджилстрой», ПП «Смірнов-Поділля», ТОВ «СД Профзв'язок», ТОВ «Уютспецбуд», повідомлення про продовження строку розгляду пропозиції учасника від 17 березня 2020 року, протоколи засідання тендерного комітету від 24 березня 2020 року №10, від 31 березня 2020 року №14, від 07 квітня 2020 року №16, від 14 квітня 2020 року №19, від 21 квітня 2020 року №25, від 28 квітня 2020 року №27, повідомлення про намір укласти договір, договір від 14 травня 2020 року №33, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 26 травня 2020 року №1 та пояснення від 03 червня 2020 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація містити вираз «або еквівалент».
Однак, за результатами моніторингу закупівлі установлено, що на порушення вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону у додатку 4 «Технічне завдання» у дефектних актах тендерної документації замовника містяться посилання на конкретні торговельні марки та виробників матеріалів без обґрунтування та зазначення виразу «або еквівалент», а саме:
- у позиціях 35, 36, 73, 78, 79, 92-101, 114-117 дефектного акту на вентиляцію та опалення;
- у позиції 205 дефектного акту на загальнобудівельні роботи;
- у позиціях 2, 13, 20, 30, 152 дефектного акту на електропостачання.
Крім того, установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Уютспецбуд», якого визначено переможцем торгів, кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації в частині:
- зазначення у проєкті договору цінових показників (підпункт 1.1. пункт 1 Розділ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
- відсутності в інформаційній довідці про наявність обладнання та матеріально-технічну базу інформації щодо року випуску обладнання, будівельних машин і механізмів (пункт 1 Додаток 2 тендерної документації);
- відсутності скан-копій оригіналів документів, які підтверджують право власності на обладнання, будівельні машин і механізми, які зазначені в інформаційній довідці про наявність обладнання та матеріально-технічну базу у позиціях 11-31, 33-39 (пункт 1 Додаток 2 тендерної документації);
- відсутності документального підтвердження наявності у ТОВ «Асфальт Плюс» (інша сторона договору оренди) транспортного засобу - котка дорожнього AMMANN DTV 903, 14708AM, у ТОВ «Уют Строй» - екскаватора JCB4CX, 71693АА, у ТОВ «Будтранс-С» - бульдозера на базі Т-170, 11001АМ (пункт 1 Додатку 2 тендерної документації);
- відсутності скан-копії оригіналу попередньо укладеного договору з комунальною установою «Дитяче харчування» Києво-Святошинської районної ради Київської області, що зазначений в довідці про досвід виконання аналогічного договору разом з довідкою про вартість виконаних робіт (форми КБ-3) та актами виконаних робіт (форма КБ-2) (пункт 3 Додаток 2 тендерної документації).
Поряд з цим, установлено, що учасник ТОВ «Уютспецбуд» на порушення вимог пунктів 1 та 3 Додатку 2 тендерної документації замовника надав скан-копії не оригіналів наступних документів, а саме: договору оренди спецтехніки від 03 лютого 2020 року №81-О/А, укладеного з ТОВ «Асфальт Плюс» (коток дорожній AMMANN DTV 903, 14708AM); документів, що підтверджують право власності, користування або залучення матеріально-технічної бази (свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів); попередньо укладеного договору з ТОВ «Уют Строй» від 08 травня 2019 року №08/05/19, що зазначений в довідці про досвід виконання аналогічного договору разом з довідкою про вартість виконаних робіт (форми КБ-3) та актами виконаних робіт (форма КБ-2).
Відповідно до пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації.
Однак, на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Уютспецбуд» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації, та уклав з ним договір від 14 травня 2020 року №33.
Крім того, установлено, що замовник на вимогу про усунення порушення номер UA-2020-02-20-002761-b.a4, яка оприлюднена в електронній системі закупівель 07 травня 2020 року, не оприлюднив відповідь в триденний термін, чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону.
Також, на порушення вимог пункту 2 Наказу №490 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі – Наказ №490), замовником не внесена інформація у повідомлення про внесення змін до договору додатковою угодою від 26 травня 2020 року №1 – про суму договору після внесення змін та кількості товарів або обсягу виконання робіт чи надання послуг після внесення змін.
Період усунення порушень:
11.06.2020 17:18 - 26.06.2020 00:00
Дата публікації висновку:
11.06.2020 17:18
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до абзацу другого частини 8 статті 7-1 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
На виконання вимог абзацу другого частини 8 статті 7-1 Закону замовник військова частина А1119 (далі - Замовник) надає інформацію про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель та інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, що викладені у висновку Держаудитслужби у Вінницькій області від 11.06.2020, ID моніторингу: UA-M-2020-05-20-000008, у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції (відновлення) будівлі пожежного депо №25 військової частини А1119 в м. Калинівка, Вінницької області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-20-002761-b).
Так, порушення законодавства в частині складання форми документів у сфері публічних закупівель не мало місця в даній закупівлі оскільки військова частина А1119 керувалась чинним законодавством та функціоналом, що передбачений електронною системою закупівель, у тому числі її складовою частиною — авторизованим електронним майданчиком, через який Замовник здійснює свою діяльність у сфері закупівель (https://zakupki.prom.ua/) (поряд з цим зазначаємо, що лист-роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 3304-04/22177-06 описує механізм оприлюднення інформації, що мала б міститися у обов’язкових полях, передбачених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі- Мінекономрозвитку) від 21.03.2019 № 463 “Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490”. Даний лист має примітку, стосовного того, що листи Мінекономрозвитку не встановлюють норм права, носять рекомендаційний та інформаційний характер. Отже, Замовник при проведені закупівлі реконструкції (відновлення) будівлі пожежного депо військової частини А1119 в м. Калинівка, Вінницької області (45216000-4 Будівництво будівель правоохоронних органів та органів охорони громадського порядку чи служб надзвичайних ситуацій і будівель та приміщень військового призначення), керувався чинним законодавством та функціоналом, що передбачений електронною системою закупівель, тому порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель не має місця в даній закупівлі.
Разом з цим, зазначаємо, що в тендерній документації, що затверджена рішенням тендерного комітету від 02 березня 2020 року № 6, відсутні посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело походження або виробника (тобто з дотриманням вимог статті 22 Закону), крім того зазначаємо, що в ній міститься вираз «або еквівалент».
Крім того, зазначаємо, що на засіданні тендерного комітету від 28 квітня 2020 року, визначено формальні (несуттєві) помилки, допущені учасником ТОВ “Уютспецбуд”, які не вплинуть на зміст тендерної пропозиції (а саме зазначення цінових показників у проекті договору та року випуску обладнання, будівельних машин та механізмів у довідці про наявність обладнання, будівельних машин і механізмів), при цьому зазначаємо, що дана інформація зазначається /міститься у документах (тендерній пропозиції поданій учасником ТОВ “Уютспецбуд”).
Також слід зазначити, що Тендерною документацією не вимагалось від учасників процедури надання документального підтвердження щодо перебування у орендодавців автотранспорту та будівельних машин саме у власності.
Крім того, ТОВ “Уютспецбуд” дотримано вимоги тендерної документації щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Так, кваліфікаційними критеріями до учасників процедури встановлювалась вимога щодо надання оригіналу попередньо укладеного договору (або договорів). Згаданим учасником надано договір на виконання робіт, які є співставні за складом, об’ємом та характером робіт роботам, які представлені на торги разом з довідкою про вартість виконаних робіт (форми КБ-3 із підписом та печаткою замовника) та акту виконаних робіт (форма КБ-2) цього договору.
Щодо не внесення інформації у повідомлення про внесення змін до договору додатковою угодою від 26 травня 2020 року №1 – про суму договору після внесення змін та кількості товарів або обсягу виконання робіт чи надання послуг після внесення змін, слід зазначити, що функціоналом, що передбачений електронною системою закупівель, у тому числі її складовою частиною — авторизованим електронним майданчиком, через який Замовник здійснює свою діяльність у сфері закупівель (https://zakupki.prom.ua/) не було передбачено відповідного поля для внесення вказаної інформації. Разом з тим, відповідна інформація міститься у сканованій копії додаткової угоди, що оприлюднена Замовником в електронній системі закупівель.
Щодо не оприлюднення відповіді замовника в триденний термін на вимогу про усунення порушення, ідентифікатор вимоги UA-2020-02-20-002761-b.a4, яка оприлюднена в електронній системі закупівель 07 травня 2020 року, слід зазначити, що відповідь на вимогу про усунення порушення, ідентифікатор вимоги UA-2020-02-20-002761-b.a4, Замовник надав засобами поштового зв’язку (відповідь та опис вкладення у відправлення додаються) 12.05.2020, тобто в термін протягом п’яти днів з дня надходження звернення, як визначено частиною першою статті 32 Закону (в редакції до 19.04.2020), при цьому порушень частини 1 ст. 23 Закону Замовником не допущено, так як вказана норма права регулює подання вимог учасниками до визначення переможця торгів. Надати відповідь через електронну систему закупівель Замовнику не було практичної можливості, так як функціоналом електронного майданчика не було передбачено надання відповіді на вимогу після спливу періоду оскарження процедури закупівлі (десяти днів з дня визначення переможця).
Також наголошуємо, що проведення реконструкції (відновлення) будівлі пожежного депо №25 військової частини А1119 в м. Калинівка передбачене планом заходів з підвищення живучості та вибухопожежобезпеки військової частини А1119 та являється вкрай необхідним заходом щодо забезпечення збереження боєприпасів та підвищення рівня пожежної безпеки.
Дата публікації звіту:
16.06.2020 19:26
Запити/Пояснення
Номер:
32bb601bec724f7b8ddc7c33277b4df1
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
01.06.2020 09:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.06.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції (відновлення) будівлі пожежного депо №25 військової частини А1119 в м. Калинівка, Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-20-002761-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. З яких підстав у технічному завданні (дефектні акти) тендерної документації замовника містяться посилання на конкретні торговельні марки та виробників (у разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент")?
2. Яким чином учасник тендеру ТОВ «Уютспецбуд», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 28 квітня 2020 року №27) обрано переможцем торгів, виконав вимоги:
- пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, в частині надання проекту договору без зазначення цінових показників;
- пункту 1 Додатку 2 тендерної документації, в частині надання: скан-копії довідки довільної форми, яка містить інформацію про обладнання, будівельні машини і механізми із зазначенням року випуску та наданням скан-копій оригіналів документів, що підтверджують право власності, користування або залучення матеріально-технічної бази; скан-копій оригіналів документів, які підтверджують право власності на матеріально-технічну базу, зазначену в інформаційній довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази у позиціях 11-31, 33-39; документального підтвердження наявності у ТОВ «Асфальт Плюс» (інша сторона договору оренди) транспортного засобу - котка дорожнього (AMMANN DTV 903, 14708AM), у ТОВ «Уют Строй» - екскаватора (JCB4CX, 71693АА), у ТОВ «Будтранс-С» - бульдозера (на базі Т-170, 11001АМ);
- пункту 3 Додатку 2 тендерної документації, в частині надання скан- копій оригіналів попередньо укладених договорів, що зазначені в довідці про аналогічні договори, з обов’язковим наданням оригіналів довідки про вартість виконаних робіт (форми КБ-3 із підписом та печаткою замовника) та актів виконаних робіт (форма КБ-2) цих договорів;
- Додатку 4 тендерної документації (технічне завдання), в частині надання дефектного акту на водопостачання та каналізацію у позиціях 51-80 та 116-129?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8a5a3663ffe0415db93b260c26a5cd36
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.06.2020 15:19
Опис:
Тендерний комітет військової частини А1119 (далі-Замвоник) надає пояснення на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 01.06.2020 ID моніторингу: UA-M-2020-05-20-000008 у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції (відновлення) будівлі пожежного депо №25 військової частини А1119 в м. Калинівка, Вінницької області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель,ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-20-002761-b) з наступних питань:
1. З яких підстав у технічному завданні (дефектні акти) тендерної документації замовника містяться посилання на конкретні торговельні марки та виробників (у разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент")?
Відповідь: У технічному завданні до Тендерної документації на закупівлю робіт з реконструкції (відновлення) будівлі пожежного депо № 25 військової частини А1119 в м. Калинівка включено обсяги робіт щодо шпаклювання поверхонь мінеральною шпаклівкою "Cerezit".
Кошторисну норму щодо шпаклювання поверхонь мінеральною шпаклівкою "Cerezit" взято із ДСТУ Б Д.2.2-15:2012 Оздоблювальні роботи. В даному випадку "Cerezit" не являється торгівельною маркою чи фірмою, а описує технологію виконання робіт по оздобленню. Тому, вираз “або еквівалент” в цьому випадку є недоречним.
2. Яким чином учасник тендеру ТОВ «Уютспецбуд», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 28 квітня 2020 року №27) обрано переможцем торгів, виконав вимоги:
- пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, в частині надання проекту договору без зазначення цінових показників;
Відповідь: учасника тендеру ТОВ «Уютспецбуд» обрано переможцем торгів відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 28 квітня 2020 року №27), наявність формальних помилок у складі тендерної пропозиції не впливає на зміст пропозиції;
- пункту 1 Додатку 2 тендерної документації, в частині надання: скан-копії довідки довільної форми, яка містить інформацію про обладнання, будівельні машини і механізми із зазначенням року випуску та наданням скан-копій оригіналів документів, що підтверджують право власності, користування або залучення матеріально-технічної бази; скан-копій оригіналів документів, які підтверджують право власності на матеріально-технічну базу, зазначену в інформаційній довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази у позиціях 11-31, 33-39;
Відповідь: учасника тендеру ТОВ «Уютспецбуд» обрано переможцем торгів відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 28 квітня 2020 року №27), наявність формальних помилок у складі тендерної пропозиції не впливає на зміст пропозиції;
- документального підтвердження наявності у ТОВ «Асфальт Плюс» (інша сторона договору оренди) транспортного засобу - котка дорожнього (AMMANN DTV 903, 14708AM), у ТОВ «Уют Строй» - екскаватора (JCB4CX, 71693АА), у ТОВ «Будтранс-С» - бульдозера (на базі Т-170, 11001АМ);
Відповідь: пунктом 1 Додатку 2 Тендерної документації не вимагалось від учасників процедури надання підтвердження щодо перебування у орендодавців автотранспорту та будівельних машин саме у власності;
- пункту 3 Додатку 2 тендерної документації, в частині надання скан- копій оригіналів попередньо укладених договорів, що зазначені в довідці про аналогічні договори, з обов’язковим наданням оригіналів довідки про вартість виконаних робіт (форми КБ-3 із підписом та печаткою замовника) та актів виконаних робіт (форма КБ-2) цих договорів;
Відповідь: скан- копії оригіналів попередньо укладених договорів, що зазначені в довідці про аналогічні договори та оригіналів довідки про вартість виконаних робіт (форми КБ-3 із підписом та печаткою замовника) та актів виконаних робіт (форма КБ-2) цих договорів завантажено у складі документів, які підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям. А саме, документ “54_2 Скан-копія аналг.дог.”;
- Додатку 4 тендерної документації (технічне завдання), в частині надання дефектного акту на водопостачання та каналізацію у позиціях 51-80 та 116-129?
Відповідь: пунктам 51-80 та 116-129 дефектних актів Замовника відповідають пункти 51-80 та 116-129 Локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-3 завантаженого у складі документів, які підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям в архівованому файлі “Кошторис 1”, документ 38_Лок.кош. 2-1-3.