-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Система ендоскопічна для лапароскопічної хірургії, урології та гінекології
Завершена
7 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 36 000.00 UAH
Номер:
7c29fa9c7ee64ce096397b7dc985200f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-29-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.07.2021 00:00
Період моніторингу:
29.07.2021 15:20 - 20.08.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.07.2021 № 443
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
від 29.07.2021 № 443
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-02-20-000450-b 20.02.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог пункту 1 та 4 статті 30 Закону № 922-VIII, частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII, частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України, і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09.08.2021.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 12.03.2021 б/н (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «МЕДГАРАНТ», ТОВ «АВІДАН», ТОВ «ВЕСТМЕД» (далі – Переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, повідомлення про намір укласти договір від 10.04.2020, договір від 24.04.2020 № 197, пояснення Замовника від 04.08.2021, 09.08.2021.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерних пропозицій ТОВ «МЕДГАРАНТ», ТОВ «АВІДАН», ТОВ «ВЕСТМЕД» вимогам ТД.
Так, відповідно до вимог додатку 3 ТД для підтвердження зазначеного учасником торгів у складі тендерної пропозиції необхідно подати завірену копію митної декларації або копію документу підтверджуючого дату виготовлення запропонованого товару, або інший документ, що підтверджує, що запропонований товар ввезений на митну територію України (вироблений на території України) до закінчення терміну дії Свідоцтва про державну реєстрацію такого виробу.
У складі тендерних пропозицій ТОВ «МЕДГАРАНТ», ТОВ «АВІДАН», ТОВ «ВЕСТМЕД» відсутні копії митної декларації або копії документів, які б підтверджували дату виготовлення запропонованого товару, або інші документи, що підтверджують, що запропонований товар ввезений на митну територію України (вироблений на території України) до закінчення терміну дії Свідоцтва про державну реєстрацію такого виробу.
Крім того, щодо тендерної пропозиції ТОВ «АВІДАН» встановлено наступне.
Відповідно до вимог пункту 1.2. розділу ІІІ ТД учасник на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази повинен надати інформаційну довідку в довільній формі про наявність власних або орендованих складських приміщень із зазначенням їх місцезнаходження та умов зберігання товару; завірені учасником копії чинних договорів оренди або зберігання чи документів, які підтверджують право власності на складські приміщення.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «АВІДАН» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази б/д б/н, відповідно до відомостей якої Учасник орендує офісне приміщення на підставі договору оренди від 01.12.2018 № КС/19-0001, термін дії якого до 30.11.2019 включно.
Таким чином, станом на дату подання тендерної пропозиції ТОВ «АВІДАН» договір оренди від 01.12.2018 № КС/19-0001 не є чинним.
Слід зазначити, що відповідно до пункту умов 10.8 розділу 10 договору оренди від 01.12.2018 № КС/19-0001 чинність цього договору припиняється після закінчення узгодженого терміну дії або довгострокового розірвання договору, згідно його умов.
При цьому, відповідно до умов пункту 10.3 зміни та доповнення до цього договору укладаються у письмовій формі та оформлюються додатковими угодами до нього і вступають в силу після їх підписання повноважними представниками та скріплення печатками сторін.
Відповідно до пункту 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та не відповідає умовам тендерної документації.
Таким чином, в порушення пункту 1 статті 30 Закону № 922-VIII Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «АВІДАН» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Крім того, в порушення пункту 4 статті 30 Закону № 922-VIII Замовник не відхилив тендерні пропозиції ТОВ «МЕДГАРАНТ», ТОВ «АВІДАН», ТОВ «ВЕСТМЕД» як такі, що не відповідають умовам тендерної документації, а допустив їх до аукціону та уклав договір з ТОВ «ВЕСТМЕД».
Вищевказане призвело до порушення вимог частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII, відповідно до якої Замовник відміняє торги у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Крім того, аналізом документів, розміщених в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено, що Замовником не оприлюднено звіт про виконання договору та/або повідомлення про внесення змін до договору, тоді як відповідно до п. 11.1 договору строк дії договору встановлено до 31.12.2020, чим порушено вимоги частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
10.08.2021 15:43 - 27.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
10.08.2021 15:43
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
26-163/2021пр
Дата відкриття провадження:
17.11.2021 00:00
Номер відкриття провадження :
26-181/2021пн
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Номер протоколу:
26-162/2021пр
Дата відкриття провадження:
17.11.2021 00:00
Номер відкриття провадження :
26-185/2021пн
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Номер протоколу:
26-161/2021пр
Дата відкриття провадження:
17.11.2021 00:00
Номер відкриття провадження :
26-182/2021пн
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Номер протоколу:
26-160/2021пр
Дата відкриття провадження:
17.11.2021 00:00
Номер відкриття провадження :
26-183/2021пн
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Номер протоколу:
26-159/2021пр
Дата відкриття провадження:
17.11.2021 00:00
Номер відкриття провадження :
26-184/2021пн
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Номер протоколу:
26-158/2021пр
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Номер протоколу:
26-157/2021пр
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Номер протоколу:
26-156/2021пр
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Номер протоколу:
26-155/2021пр
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Номер протоколу:
26-154/2021пр
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Рішення про усунення порушення викледено у протоколі засідання тендерного комітету (додається).
Дата публікації звіту:
13.08.2021 18:23
Запити/Пояснення
Номер:
795c6e4b22e54e948a7707c081a2095b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.08.2021 10:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з системи ендоскопічної для лапароскопічної хірургії, урології та гінекології (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-20-000450-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Комунальним підприємством «Криворізька міська клінічна лікарня № 2» Криворізької міської ради здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
434b1f7b5fe546e19eda62087007f4da
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.08.2021 13:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з системи ендоскопічної для лапароскопічної хірургії, урології та гінекології (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-20-000450-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
1. На підставі аналізу яких саме документів Комунальним підприємством «Криворізька міська клінічна лікарня № 2» Криворізької міської ради визначено очікувану вартість відповідно до предмету закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.