• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з охорони території та приміщень спеціальними організаціями

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – Автопатруль (3охоронця +1 водій), 5 парних піших наряда, в т.ч. один із нарядів з собакою (10 охоронців + 1 собака) щоденно (цілодобово) протягом 163 доби. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Об'єкти залізниці в межах станцій Пологівського залізничного вузла – Гайчур, Гуляй Поле, Пологи, Челюскін, Новокарлівка, Гусарка, Магедове, Комиш Заря, Кирилівка, Синя Гора та перегонів Гайчур - Синя Гора, Новокарлівка - Комиш Заря. Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).

Завершена

3 439 430.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 200.00 UAH
Номер: 34b235b9b7e44efb99abbd943a74b711
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-12-11-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.12.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 11.12.2020 16:12 - 06.01.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.12.2020 № 242 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.12.2020 № 242 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-02-20-000135-b, 20.02.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків: Risc 1-4_1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України від 25.11.2020 №003100-18/7905-2020. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо недопущення в подальшому порушень вимог статті 17 та частини другої статті 22 Закону (у чинній редакції) при складанні тендерної документації, а також недопущення порушень вимог статті 31 Закону (у чинній редакції) при здійсненні розгляду тендерних пропозицій та визначенні переможців тендерів, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОХОРОНА «РЕСПЕКТ» встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 28 грудня 2020 року. Предметом аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в чинній на час проведення закупівлі редакції (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Регіональної філії «Придніпровська залізниця» ПАТ «Українська залізниця». (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-02-18-003923-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 18.02.2020 №136; тендерну пропозицію ТОВ «ОХОРОНА «РЕСПЕКТ»; протокол розгляду тендерних пропозицій від 30.03.2020 №447; повідомлення про намір укласти договір від 30.03.2020; опубліковані переможцем торгів документи на підтвердження відсутності підстав, визначених у статті 17 Закону, та інші документи; договір від 15.04.2020 №ПР/НО-20209/НЮ, опубліковані Замовником під час моніторингу (24.12.2020) інформацію та документи на відповідний запит органу державного фінансового контролю. Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацювали автоматичні індикатори ризиків Risc 1-4_1 (перевищення строку розгляду тендерної пропозиції учасника, яка за результатами оцінювання визначена найбільш економічно вигідною за процедурою відкриті торги) – не підтвердилася. Відповідно до норми частини третьої статті 17 Закону замовник у тендерній документації зазначає, що спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Також, згідно з нормами пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Проте, моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону у пункті 3 розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації до переліку документів, які повинен подати замовнику переможець на підтвердження відсутності підстав, визначених частинами першою і другою статті 17, включено подання інформаційних довідок або витягів з відповідних Єдиних державних реєстрів щодо підтвердження відсутності підстав, вказаних у пунктах 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону, тоді, як така інформація на час проведення процедури закупівлі містилася у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких був вільним. Відповідно до пункту 29 частини 1 статті 1 Закону про закупівлі тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках, а відповідно до пункту 32 частини 1 статті 1 Закону про закупівлі: тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. У частині 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження в електронну систему закупівель документів, що вимагаються тендерною документацією, які мають бути відкриті для загального доступу (не містити паролів), зокрема, інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які пропонує учасник торгів, відповідно до вимог Додатку №3 тендерної документації. Так, за вимогами Додатку 3 «Технічні вимоги» до тендерної документації (пункт 1 розділу «Учасник повинен надати у складі своїх пропозицій») у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які необхідні для здійснення надання послуг, з відображенням даних що містяться в зразку, у т.ч. обов’язкова наявність (на підтвердження додаються документи, скановані з оригіналів, щодо права власності або найму /оренди/ нерухомого та рухомого майна /договори, акти тощо/): транспортні засоби – легкові автомобілі (договір/договори оренди /найму/, нотаріально завірений/завірені відповідно до чинного законодавства) в кількості не менш двох одиниць; засобів зв’язку (радіостанції, мобільні телефони та ін.) не менш 6 одиниць; спеціальних засобів відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013р. не менш 13 одиниць кожного найменування. Отже, Замовником у тендерній документації визначено обов’язкову наявність в учасника (на підтвердження додаються документи, скановані з оригіналів, щодо права власності або найму /оренди/ нерухомого та рухомого майна /договори, акти тощо/): спеціальних засобів відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013 - не менш 13 одиниць кожного найменування. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2013 №97 затверджено Перелік спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності, до якого включено: бронежилети, захисні каски, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії, газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії, гумові кийки, наручники пластикові (текстильні) одноразового використання, електрошокові пристрої* та пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони* (* суб’єктами охоронної діяльності, які надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження). Проведеним моніторингом встановлено, що учасником ТОВ «ОХОРОНА «РЕСПЕКТ» у складі тендерної пропозиції надано довідки (№4002 та №4003 від 20.03.2020) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у яких зазначено про наявність у власності учасника транспортних засобів (2 легкових автомобіля), програмно-апаратного комплексу централізованого спостереження за станом об’єкта, що охороняється, який дозволяє приймати під охорону об’єкти, а також спеціальних засобів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013, а саме: жилетів захисних – 90 шт, шоломів захисних – 90 шт, палиць резинових – 90 шт, пластикових наручників – 90 шт, газових балончиків – 90 шт. На підтвердження наявності вищевказаного обладнання учасником ТОВ «ОХОРОНА «РЕСПЕКТ» у складі тендерної пропозиції надано відповідні документи, зокрема, накладні щодо придбання жилетів захисних – 90 шт, шоломів захисних – 90 шт, палиць резинових – 90 шт, пластикових наручників – 90 шт, газових балончиків – 90 шт. Проте, у вищевказаних довідках (№4002 та №4003 від 20.03.2020) відсутня інформація щодо наявності в учасника ТОВ «ОХОРОНА «РЕСПЕКТ» таких спеціальних засобів, як газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії, електрошокові пристрої та пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони, які передбачені постановою Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013. Крім того, підтверджуючі документи щодо наявності вказаних спеціальних засобів (газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії, електрошокові пристрої та пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони) у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОХОРОНА «РЕСПЕКТ» відсутні. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ОХОРОНА «РЕСПЕКТ» не відповідала умовам тендерної документації Замовника в частині не підтвердження учасником наявності у нього спеціальних засобів відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013, а саме газових пістолетів і револьверів та патронів до них, електрошокових пристроїв та пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначених патронів. Однак, на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОХОРОНА «РЕСПЕКТ» як таку, що не відповідала умовам тендерної документації, а визначено вказаного учасника переможцем тендеру (повідомлення про намір укласти договір від 31.03.2020) та укладено з ним договір від 15.04.2020 №ПР/НО-20209/НЮ на суму 3 396 398.40 грн з ПДВ. Відповідно до опублікованих Замовником під час моніторингу (24.12.2020) інформації та документів на відповідний запит органу державного фінансового контролю, послуги за договором від 15.04.2020 №ПР/НО-20209/НЮ надавались у квітні-вересні 2020 року, вартість отриманих послуг – 3 396 398,40 грн з ПДВ (що відповідає сумі договору), а за вирахуванням сум збитків внаслідок неналежного виконання зобов’язань за договором, що призвели до пошкодження, розкрадання (неправомірного заволодіння) або знищення майна Замовника (відповідно пунктів 5.5, 5.6, 5.7 договору) – 3 384 695,71 грн з ПДВ, що відповідає сумі оплачених послуг Замовником. Відповідно до пункту 10.1 Договору №ПР/НО-20209/НЮ строк дії договору - до 30.12.2020, а в частині грошових зобов’язань – до повного виконання.
Період усунення порушень: 28.12.2020 14:45 - 15.01.2021 00:00
Дата публікації висновку: 28.12.2020 14:45

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Начальнику відділу контролю у сфері Закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби у Львівській області Уляні ГРИГОРЧУК Заперечення Щодо висновку від 28.12.2020, при проведенні моніторингу закупівлі: «код ДК 021-2015 «79710000-4 Охоронні послуги» (Послуги з охорони території та приміщень спеціальними організаціями) Комиш Зоря (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-20-000135-b, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz №5311836): Аналізуя п.2 ч.2 ст 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII, «Тендерна документація повинна містити: «один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;». Відповідно п.35 ч.1 ст.1 Закону термін «Учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі». Таким чином в вимогах тендерної документації встановлених Замовником, до учасників торгів не вимагалась документальне підтвердження передбачене п.2 ч.1 ст.17 Закону, що міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним, чим не порушено встановлені норми цього Закону. В той час, нами, як Замовником, виконані вимоги ч.3 ст.17 Закону, а саме: «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.». «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.». Згідно п.15 ч.1 ст. 2 Закону «Переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір,…….». Враховуючи вищезазначене, порушення Закону з боку Замовника відсутні, так як в тендерній документації від переможця торгів вимагалось документальне підтвердження інформації, згідно з п.2 ч.1 ст.17 Закону згідно вимог прямої норми Закону абз.2 ч.3 ст.17 Закону. Вимогами тендерної документації, а саме Додатку 3 «Технічні вимоги» було Учасник повинен надати у складі своїх пропозицій: 1. Довідку за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які необхідні для здійснення надання послуг, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, за зразком, що додається, або в довільній формі з відображенням даних що містяться в зразку, у т.ч. обов’язкова наявність (на підтвердження додаються документи, скановані з оригіналів, щодо права власності або найму /оренди/ нерухомого та рухомого майна /договори, акти тощо/): - транспортні засоби – легкові автомобілі (договір/договори оренди /найму/, нотаріально завірений/завірені відповідно до чинного законодавства) в кількості не менш двох одиниць; - засобів зв’язку (радіостанції, мобільні телефони та ін.) не менш 6 одиниць; - спеціальних засобів відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013р. не менш 13 одиниць кожного найменування. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013 перелік спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності це є перелік, який дозволений мати охоронним фірмам та не є обов’язковим для використання, тобто Учасник мав надати інформацію щодо наявності спеціальних засобів відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013р. не менш 13 одиниць кожного найменування , що є у Учасника, тобто Учасник надає довідку щодо наявності спецзасобів у достатній кількості, а саме не менш 13 одиниць кожного найменування, яке є у Учасника задля забезпечення охоронців що виконуватиме послуги з охорони. Обов’язковою наявністю було підтвердження документами, сканованими з оригіналів, щодо права власності або найму /оренди/ нерухомого та рухомого майна /договори, акти тощо/). Згідно умов тендерної документації Учасником ТОВ «ОХОРОНА «РЕСПЕКТ» у складі тендерної пропозиції було надано інформацію щодо спецзасобів у кількості не менш 13 одиниць кожного найменування наявного у Учасник з підтверджуючими документами, а саме накладними на придбання цих засобів, що не порушує умов тендерної документації, а саме додатку 3 «Технічні вимоги». Враховуючи вищезазначене, порушення закону відсутні. Голова тендерного комітету О.В. Бабенко Секретар тендерного комітету О.С. Олійник
Дата публікації звіту: 31.12.2020 11:32

Запити/Пояснення