-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Улаштування освітлення вулиць населених пунктів Чмирівської об'єднаної територіальної громади Старобільського району Луганської області
Завершена
1 755 747.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 778.74 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 778.74 UAH
Номер:
adfb4461e08a417fa192a5583db28478
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-03-31-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.03.2020 00:00
Період моніторингу:
31.03.2020 13:48 - 22.04.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.03.2020 № 16
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 31.03.2020 № 16
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-02-20-000040-b 20.02.2020 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Чмирівської сільської ради Старобільського району Луганської області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 20.02.2020 б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ПП «Ромалекс», ФОП Лосенко Віталій Владиславович та ФОП Бутенко Андрій Олександрович, протокол засідання тендерного комітету від 16.03.2020 № 1, повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 01.04.2020 № 3003/20-М.
За результатами моніторингу встановлено, що тендерна пропозиція ФОП Бутенко Андрій Олександрович не відповідає умовам тендерної документації (пункт 1 Додатку 1) в частині підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази». А саме, відповідно до підпункту 1.1. пункту 1. Додатка 1 до тендерної документації учасниками для підтвердження відповідності кваліфікації надається інформаційна довідка в довільній формі за підписом учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази: (зазначити інформацію про наявну у власності чи в оренді техніку та механізми, обладнання, яке буде використовуватись під час виконання умов договору відповідно до вимог Технічного завдання згідно Додатку № 5.
Додатком 5.1 та 5.2 до тендерної документації (підсумкові відомості ресурсів до технічного завдання) визначено перелік необхідних для виконання робіт будівельних машин та механізмів.
При цьому, на встановлену вимогу Замовника, ФОП Бутенко Андрій Олександрович надано довідку від 03.03.2020 № 3 «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази», яка не містить інформацію щодо наявності в учасника необхідної техніки, визначеної Замовником у технічному завданні, зокрема: екскаваторів одноковшевих дизельних на пневмоколiсному ходу, мiсткiсть ковша 0,25 м3, тракторів на гусеничному ходу з лебiдкою, потужнiстю132 кВт [180 к.с.].
Слід зазначити, що учасник ФОП Бутенко Андрій Олександрович в своїй тендерній пропозиції надав інформацію, що не планує залучати субпідрядні організації до виконання робіт що є предметом цієї закупівлі. Крім того, зазначена техніка включена учасником до розрахунку вартості робіт. Отже, ФОП Бутенко Андрій Олександрович у своїй тендерній пропозиції не підтвердив наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для робіт що є предметом цієї закупівлі.
Поряд з цим встановлено, що ФОП Бутенко А.О. у складі тендерної пропозиції надано дозвіл № 0044.18.09 від 24.07.2018 на використання підйомника гідравлічного марки TP 2017 NADT, заводський номер № ЕЕ-20-5793, про наявність якого жодним чином не зазначено в довідці від 03.03.2020 № 3.
При цьому учасник не надав дозвіл на використання підйомника гідравлічного марки TP 2018 NADT, який відповідно до довідки від 03.03.2020 № 3 учасник буде використовувати для виконання робіт за договором. Зазначене свідчить про не відповідність умовам пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Крім цього, тендерна пропозиція учасника в частині способу її подання не відповідає умовам пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». А саме учасником після завантаження документів тендерної пропозиції не накладено електронний підпис.
Однак на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Бутенко Андрій Олександрович, як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону та умовам тендерної документації.
Період усунення порушень:
14.04.2020 11:52 - 29.04.2020 00:00
Дата публікації висновку:
14.04.2020 11:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами вивчення констатуючої частини до моніторингу закупівлі, Замовник повідомляє, про відсутність в діях порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та не погоджується з наведеними невідповідностями.
Замовник Керуючись положенням ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (Розгляд та оцінка пропозицій конкурсних торгів) здійснено розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
В ході розгляду наступної тендерної пропозиції учасника за результатами аукціону – ФОП Бутенко Андрій Олександрович, підстав для відхилення пропозиції учасника у зв’язку з невідповідністю кваліфікаційним критеріям згідно ст. 16 та ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а також інших умовам Тендерної документації не встановлено.
Звертаємо увагу, що згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
На підставі викладеного, Замовником встановлено для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника. Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: Інформаційна довідка в довільній формі за підписом учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази: (зазначити інформацію про наявну у власності чи в оренді техніку та механізми, обладнання, яке буде використовуватись під час виконання умов договору відповідно до вимог Технічного завдання згідно Додатку № 5.
1.2. Додатково у складі довідки учасник повинен вказати матеріально-технічну базу, яка обов’язкова для забезпечення виконання робіт, згідно наведеного переліку, а саме: Гідропідйомник – не менше 1 од.
На підставі викладеного, Замовник обов’язково вимагав вказати інформацію про наявність Гідропідйомника – не менше 1 од, додаткових вимог щодо надання інформації про наявність екскаваторів одноковшевих дизельних на пневмоколiсному ходу, мiсткiсть ковша 0,25 м3, тракторів на гусеничному ходу з лебiдкою, потужнiстю132 кВт [180 к.с.] не встановлював.
В ході розгляду наданої учасником інформації, Замовник вважає, що учасник в повній мірі виконав вимогу про наявну у власності чи в оренді техніку та механізми, обладнання, яке буде використовуватись під час виконання умов договору відповідно до вимог Технічного завдання згідно Додатку № 5.
Стосовно другого питання, наголошуємо, що згідно пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не вимагалось надання дозволу на використання гідравлічного підйомника.
Щодо третього питання Замовник пояснює, що згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі», відсутня вимога щодо підпису пропозиції Електронним цифровим підписом.
Додатково роз’яснюємо, що згідно пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки, документи та дані створюються та подаються замовником та учасником з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг".
Згідно Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" не встановлена вимога після завантаження документів тендерної пропозиції накладання електронного підпису.
На підставі викладеного, Замовник не мав законних підстав для відхилення пропозиції учасника згідно пункту 1 частини першої статті 30 Закону та вживати заходів щодо усунення порушень.
Враховуючи зазначене Замовником надано аргументовані заперечення до висновку.
Дата публікації звіту:
18.04.2020 23:37