• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Системні блоки, монітори, ноутбуки, принтери, багатофункціональні пристрої, комутатори мережеві (свіч), патч-корди

Торги не відбулися

583 997.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 900.00 UAH
Номер: a9ef5bd44b304574ad7497453a06189b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-23-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.03.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 23.03.2020 16:35 - 14.04.2020 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 23.03.2020 № 57 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 23.03.2020 № 57. Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-02-19-001327-a 19.02.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 679-35-47, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторигну щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення частини 4 статті 28 та частини 3 статті 31 Закону. За результатами моніторингу щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону та недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «6-а міська поліклініка м.Львова» (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-02-18-005483-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстри отриманих пропозицій; протоколи розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції ТзОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ», ПП «ЦЕНТР ВИСОКИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ», ТзОВ «КОМЕЛ», ТзОВ «ІВК Сервіс», ТзОВ «ЛІДЕР ЧЕ» (в частині відхилення), протоколи засідання тендерного комітету Замовника. Згідно частини 4 статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. Моніторингом встановлено, що за процедурою UA-2020-02-19-001327-a визначення найбільш економічно вигідної пропозиції відбулося 06.03.2020, а рішення щодо розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції та публікація протоколу про визначення переможцем торгів ТзОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» в електронній системі закупівель опубліковано 17.03.2020. Водночас, в електронній системі закупівель відсутнє повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, чим порушено частини 4 статті 28 Закону. Згідно частини 1 статті 31 Закону Замовник відміняє торги у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом. Крім цього, згідно частини 3 статті 31 Закону повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, оприлюднюється в електронній системі закупівель замовником протягом одного дня з дня прийняття замовником відповідного рішення та автоматично надсилається усім учасникам електронною системою закупівель. Моніторингом встановлено, що згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, Замовником відхилено усі тендерні пропозиції учасників (останнього учасника відхилено 26.03.2020), проте відсутнє повідомлення про відміну торгів, чим порушено частину 3 статті 31 Закону.
Період усунення порушень: 02.04.2020 14:45 - 17.04.2020 00:00
Дата публікації висновку: 02.04.2020 14:45

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 02 квітня 2020 р. Західним офісом Держаудитслужби оприлюднено Висновок про результати моніторингу) (ID моніторингу: UA-M-2020-03-23-000044), щодо закупівлі «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (Системні блоки, монітори, ноутбуки, принтери, багатофункціональні пристрої, комутатори мережеві (свіч), патч-корди)» (ID закупівлі: UA-2020-02-19-001327-a). Згідно тексту даного Висновку встановлено порушення частини 4 статті 28 та частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до абз. 2 ч. 8 ст. 71 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник протягом 5 робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Враховуючи дане положення Закону та Висновок про результати моніторингу закупівлі «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (Системні блоки, монітори, ноутбуки, принтери, багатофункціональні пристрої, комутатори мережеві (свіч), патч-корди)» (ID закупівлі: UA-2020-02-19-001327-a), Комунальне некомерційне підприємство "6-а міська поліклініка м.Львова" надає аргументовані заперечення до висновку. Повідомляємо, що виявлені вами недоліки не можуть трактуватися як порушення з наступних причин. 1. Щодо першого зауваження. Відповідно до ч. 4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено: «4. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати 5 РОБОЧИХ днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.». Отже, аукціон по даній процедурі відбувся 06.03.2020 р. Відповідно до ст. 253 ЦКУ: «1. Перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок». Оскільки строк розгляду пропозицій обчислюється в робочих днях, то початок строку розгляду припадає на наступний РОБОЧИЙ день після аукціону. А це – 10.03.2020 р. Також, п’ятий РОБОЧИЙ день, для розгляду пропозиції минув 16.03.2020 року. Тому тендерним комітетом правомірно прийнято рішення по учаснику ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" – 16.03.2020 р. Окрім того, керуючись ст. 10 Закону, повідомлення про намір укласти договір опубліковано тендерним комітетом вчасно, а саме протягом 1 дня з моменту прийняття рішення (17.03.2020 р.) 2. Щодо другого зауваження. З даного приводу повідомляємо, у системі, зокрема на майданчику «Е-тендер», через який ми публікуємо усі документи щодо публічних закупівель ВІДСУТНЯ функція відміни торгів самостійно замовником після відхилення усіх тендерних пропозицій. Тобто, процедура відміняється та відповідно повідомлення про відміну процедури формується електронною системою АВТОМАТИЧНО, після завершення строку оскаржень рішень замовника. Враховуючи все вище викладене, тендерний комітет при проведення відкритих торгів врахував усі вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі». Також повідомляємо, що з усіма членами тендерного комітету проведено засідання де обговорено Висновок про результати моніторингу даної закупівлі. Голова тендерного комітету нагадав про основні вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі». В подальшому зобов’язуємось і надалі виконувати вимоги законодавства з питань публічних закупівель, дотримуватись основних принципів публічних закупівель та не допускати будь-яких правопорушень.
Дата публікації звіту: 09.04.2020 23:59

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
Опис: Порушення усунено шляхом відміни торгів.
Дата публікації: 06.08.2020 18:15