-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Деревина необроблена. дрова для опалення
Завершена
334 810.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 1.00 UAH
мін. крок: 0% або 1.00 UAH
Номер:
84971a96556d4d81b71c7a02dfe5245f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-21-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.05.2020 00:00
Період моніторингу:
21.05.2020 12:31 - 12.06.2020 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.05.2020 № 20
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 21.05.2020 №20
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-02-19-000791-a 19.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом установлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490.
За результатами аналізу питання щодо надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону при розгляді тендерної пропозиції ФОП Лемешенко О.А.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 червня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020 року) (далі – Закон), надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2020 рік Охтирської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів № 9 Охтирської міської ради Сумської області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 19.02.2020 № 2, тендерні пропозиції державного підприємства «Охтирське лісове господарство», фізичної особи підприємця Корж Віти Володимирівни, фізичної особи підприємця Лемешенко Олега Анатолійовича (далі – ФОП Лемешенко О.А., учасник), протоколи засідань тендерного комітету від 16.03.2020 № 3, від 20.03.2020 № 4, від 25.03.2020 № 5, повідомлення про намір укласти договір від 25.03.2020 року, договір від 06.04.2020 № 6, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 09.06.2020 року.
За результатами моніторингу установлено, що у пункті 5 форми річного плану закупівель на 2020 рік (ID: UA-P-2020-02-18-004633-b) Замовником не вказано КЕКВ, чим порушено вимоги пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – наказ № 490) в частині складання форм документів.
Моніторингом установлено, що Замовник на звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації, яке оприлюднене в електронній системі закупівель 25.02.2020, оприлюднив роз’яснення на звернення 02.03.2020 з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону.
Крім того, за результатами моніторингу установлено невідповідність інформації щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що зазначена в тендерній документації, відповідній інформації, зазначеній в оголошенні про проведення відкритих торгів, а саме:
у пункті 1 розділу 4 тендерної документації зазначено кінцевий строк подання пропозицій - до 06.03.2020, разом з цим, пунктом 13 оголошення про проведення процедури закупівлі визначено кінцевий строк подання пропозицій до 09.03.2020 до 17 год 00 хвилин.
Аналізом тендерної пропозиції учасника ФОП Лемешенко О.А. установлено її невідповідність вимогам тендерної документації, а саме:
учасником у складі тендерної пропозиції не надано копії паспорту (надано лише його окремі сторінки), що не відповідає вимогам розділу 4 додатку 2 до тендерної документації Замовника;
ФОП Лемешенко О.А. у складі тендерної пропозиції надано договір оренди (найму) транспортного засобу (автомобіля) від 08.01.2020 б/н за участю фізичної особи (Гуцала Сергія Сергійовича), який укладено з порушенням вимог частини другої статті 799 Цивільного кодексу України (нотаріально не засвідчено). Згідно з частиною першою статті 220 Цивільного кодексу України такий договір є нікчемним.
Отже, ФОП Лемешенко О.А. не надано належного документального підтвердження наявності орендованого транспортного засобу, чим не дотримано вимоги додатку 3 тендерної документації Замовника.
Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Лемешенко О.А. як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав з ним договір на суму 327 600,00 гривень.
Період усунення порушень:
09.06.2020 12:46 - 24.06.2020 00:00
Дата публікації висновку:
09.06.2020 12:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов"язань Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби прийнято рішення розірвати договір/
Дата публікації звіту:
16.06.2020 09:30
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
- corruptionAwarded: Так
- documentsForm: Так
Опис:
.
Дата публікації:
16.06.2020 13:04
Запити/Пояснення
Номер:
1099e8c9469f47e38194b80b4f96dbb8
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
04.06.2020 15:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.06.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі деревини необробленої (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-19-000791-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання.
Чому Вами відповідно до вимог абзацу другого частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020 року) разом з новою редакцією тендерної документації, що була розміщена в електронній системі закупель 24.02.2020, не оприлюднено перелік змін до тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
8dcd73a8b97c44b28caa17171d6ca705
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
09.06.2020 10:36
Опис:
На Ваш запит щодо неоприлюднення переліку змін до тендерної документації при закупівлі паливної деревини (номер закупівлі в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ID: UA-2020-02-19-000791-a) повідомляємо наступне.
Тендерна документація на закупівлю паливної деревини оприлюднена та скріплена ЕЦП 19.02.2020 року. Протягом періоду проведення закупівлі замовником з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження жодних змін до тендерної документації не вносилося, тендерним комітетом не приймалось жодних рішень з цього питання.
Разом з тим, у вкладці «Історія змін» в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro відображено зміни у накладенні ЕЦП. Враховуючи, що фактично зміни до тексту тендерної документації не вносилися, припускаємо, що подвійне накладення ЕЦП (19.02.2020 та 24.02.2020) потягло за собою відображення у системі Prozorro також і внесення змін в дату останньої редакції документа «ТД Дрова 2020.docx».